Inhoud blog
  • aardbei bavarois taart
  • Bloemen
  • Aardbei banaan taart
  • opgerolde slagroom biscuit met aardbeien
  • Draakje
    Zoeken in blog

    Categorieën
  • 18+ (1)
  • cake/ taart toppers (3)
  • cupcakes (0)
  • diverse creatie's (0)
  • How to's (0)
  • Koekjes (0)
  • Taarten (7)
  • Crea-veronique
    Kook en bak blog volg hier al mijn creaties.
    26-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerst en verjaardags stapeltaart
    Mijn aller eerste stapel taart

    was ook gelijk een kerst en verjaardagtaart voor yasmina




    26-12-2012 om 00:00 geschreven door crea-veronique  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Taarten
    01-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verjaardagstaart van keno
    Vandaag een drukke dag
    eerste 18+ taart word op gehaalt daarna de verjaardagstaart voor mijn zoon maken
    Tussen door ook nog de sint en zwarte piet op bezoek



    01-12-2012 om 00:00 geschreven door crea-veronique  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Taarten
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Taart voor nonkel Johnny
    Mijn zus wilde haar vriend verrassen met een 18+ taart
    ze kwam deze op 1 december op halen. Ik zei nog voor de grap straks gaat mijn telefoon is ze uit gegleden met de taart.
    Mijn woorden waren nog niet koud of mijn telefoon ging. Inderdaad door het vriesweer was ze uit gegleden en lag mijn prachtige taart tegen de wereld.
    Mijn zoon had die dag ook zijn verjaardagfeestje dus even heel hard spoed gezet om toch nog snel een 18+ taart te maken die ik s'avonds
    zelf maar gaan af geven breng voor geval ze weer de grond zou zien

    De boobie's taart met de grote strik was mijn eeste taart tot ze de grond van dicht bij zag
    De boobie's taart met de roosjes is wat ik in spoed nog gemaakt heb.





    01-12-2012 om 00:00 geschreven door crea-veronique  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:18+
    12-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Barbie taart
    Workshop barbie taart



    12-09-2012 om 00:00 geschreven door crea-veronique  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Taarten
    25-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn passie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Wat begon als een leuk idee voor mijn eigen trouw is nu uit gegroeid tot een ware bak passie.
    Ik vind het leuk om te bakken, koken, boetseren.
    Onderstaande foto waren mijn eigen gemaakte trouw bedankjes.

    Voor de kinderen had ik koekjes in hart vorm gemaakt versierd met roze en witte fondant.
    Voor de volwassen had ik een cupcake met hartje gemaakt.
    Stelde toen nog niet zoveel voor maar was toch best blij met mijn eigen gemaakte trouw bedankjes.
    Zegt zoveel meer dan een gekocht bedankje.

    25-05-2011 om 00:00 geschreven door crea-veronique  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)


    Contact

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs