Over mijzelf
Ik ben Dominique Vermander, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Bonnie van Leandro.
Ik ben een vrouw en woon in Stalhille (België) en mijn beroep is momenteel receptioniste.
Ik ben geboren op 10/08/1956 en ben nu dus 67 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: mijn interesse gaat volledig naar de kunst.
keramiek : 1ste prijs Permeke 1999. 1ste en 2de prijs stripfestival Koksijde. Keramiek : verschillende eerv
Rondvraag / Poll
Wie is er geInteresseerd in een workshop mozaïek?
Ja ik ben geïnteresseerd en ik stuur een mailtje
Nee, ik ben niet geïnteresseerd.
Bekijk resultaat

Inhoud blog
  • nieuwe tentoonstelling
  • http://www.bloggen.be/arthill
  • Lijnenspel
  • aquarel abstract
  • Mixed media
    Zoeken in blog

    KERAMIEK AQUAREL MOZAIEK VAN VERMANDER DOMINIQUE
    KUNST KERAMIEK KALLIGRAFIE AQUAREL
    of HOE KUNST EEN EIGEN LEVEN LEIDT
    11-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bora Bora
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    11-01-2007 om 22:02 geschreven door dominique  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (24 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe werken
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    11-01-2007 om 22:00 geschreven door dominique  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (17 Stemmen)
    07-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NAAKTE VROUWEN 1 in hotel Montovani te Brugge
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    07-12-2005 om 00:00 geschreven door dominique  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (36 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NAAKTE VROUWEN 2 in hotel Montovani te Brugge
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    07-12-2005 om 00:00 geschreven door dominique  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (50 Stemmen)


    Foto

    Fiston ° 07021996    +20072010
    Fistonneke ieder beeld van jou is een traan van nu meer dan waard.
    Vriend voor het leven.


    Foto

    Mijn favorieten
  • mozaiek4you
  • I N F I N I T Y INTERIEUR VAN A tot Z
  • hotel Montovani te Brugge
  • mozaiek.start.be

  • Foto

    Foto

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • opzijnbest

  • WELKOM OP MIJN SITE WAAR KUNST EEN EIGEN LEVEN LEIDT
    Blog als favoriet !


    Gastenboek
  • Hpp Brthd ;-)
  • Een bezoekje!
  • Mooi!
  • succes
  • FIJN WEEKEND

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    volley
    www.bloggen.be/volley
    Zoeken in blog


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • mozaiek.start.be

  • Alle advies voor uw interieur


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs