Foto
Over mijzelf
Ik ben een Countrygirl
Ik ben een vrouw en woon in Ljouwert (NL) en mijn beroep is full-time housemám.
Ik ben geboren op 15/09/1962 en ben nu dus 61 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: in dit geval Western & Indianen.
Foto
Foto
Foto
Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Western & Indianen plaatjes

WESTERNBLOG
26-05-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.paard en wagen

PAARD EN WAGEN.

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.in het wild

in het wild.

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom

WESTERN BLOG.



Foto

Foto

nu je er toch bent

laat je dan even een berichtje voor me achter?


Foto

Mailen

Dat mag natuurlijk ook


Foto

Foto

Willekeurig Bloggen.be Blogs
kris
www.bloggen.be/kris
Foto

Blog als favoriet !


Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs