NL. Morgen blijven we in Tivoli om de villa's en parken te bezoeken. Zaterdag naar Fiesole en daar blijven tot zondag. Dan start de terugreis. Vandaag 130km "open calleche" gereden.
ENG. We stay in Tivoli to visit the roman villas and parks. On saterday we drive to Fiesole, where we will stay till sunday for the return trip. Today we did 130km "cabrio style".
Een paar mooie stadjes en een (hopelijk) klein probleempje.
NL. Ravenna en Ascoli Piceno zijn heel mooi. Vanavond in Pescara met mooi uitzicht op de zee en de abruzzen. Het oranje lampje (CHECK ENGINE) is vervelend want alles werkt.
ENG. Ravenna and Ascoli Piceno are very beautyfull. The orange light (check engine) is disturbing as everything works well.
N.L. Daar gaan we. Vertrekken vanuit Sarcino naar Ravenna. Gisteren prachtige rit op de SP79 gemaakt. 40 u-bochten op 18 km. Fietsers, moto's en tegenliggers op een smalle weg. De Nordschleife is kinderspel. Filmpje komt later.
Eng. Here we go. Sarcino to Ravenna. Yesterday we did the SP79. Bikes, bycicles, etc. 40-turns on 18km. Nordschleife is for juniors now. Video will come later.
NL: Vertrek Wakkerzeel om 15.00u. Na een tussenstop in Steenokkerzeel (Belgocontrol - naast Toren) om mijn co-pilote op te pikken, rijden we als volgt naar onze eerste bestemming: Pforzheim (tussen Karlsruhe en Stuttgart):
ENG: Departure Wakkerzeel 3.00 PM. After an intermediate stop at Steenokkerzeel (Belgocontrol - near the aerodrome tower) to pick-up my female co-pilot, we take the following route to our first destination: Pforzheim (between Karlsruhe and Stuttgart):
NL: In bijlage de Mille Miglia route zoals wij ze zullen rijden. Wat ervoor of erna komt hangt af van de laatste weerberichten en sluiting van cols. Voor de heenreis zal dat donderdag bepaald worden.
ENG: Attached is the Mille Miglia route which we will follow. Before and after depends from weather forecasts and closure of certain cols. We will decide on thursday for the trip to Brescia.
..behalve de huidige gezondheid van de bestuurder. Eens aan mijn doctor vragen hoeveel water er maximaal uit een neus kan lopen. Mijn ingebouwde airco laat het ook afweten. Gelukkig is het nog lang en zal dit tegen de vertrekdatum wel opgelost zijn.
Alle bazen zijn op de hoogte en hebben het verlof goedgekeurd.
Alle buren zijn ook op de hoogte.
Morgen volgt een preview van de volledige route. Plan A dus.
Tenminste als het weer het toelaat; d.w.z. geen overvloedige regen in Italië en geen sneeuw in Zwitserland/Oostenrijk op de doorgangswegen. voor de eerste dagen is de meteo op het randje.
Vandaag was de laatste check-up en die was ok voor de mechanische en hydraulische onderdelen.
Ritje op de Nordschleife. Filmpje is gemaakt met 3D camera.
Na twee zware ongevallen met gekwetsten, kunnen we als derde de baan op. We zijn niet de snelste, niet de traagste (zie Porsche aan kant), maar komen dus veilig (ook voor de toeschouwers) en wel aan.
Per vergissing de verkeerde link naar sommige mensen gestuurd. Waarvoor mijn excuses.
Om het enigszins goed te maken 2 foto's van onze uitstap naar de Nurburgring en de Nordschleife vorig jaar.
Indien ik er achter kom hoe ik best een filmpje plaats, kunnen er ook nog wat 3D videos geplaatst worden van die evenementen. Dus als iemand kan helpen.