Op een dag hoor ik een vriendin iets vertellen over een website van een organisatie waarbij je allerlei soort zaken gratis kan testen.
Zij vaardigen verschillende campagnes uit waarbij producten getest en geëvalueerd worden door hun leden. Als lid deel je dan je mening over deze produkten delen met je vrienden, familie, collega's, ...
Mijn vriendin was zeer lovend over Theinsiders.eu en raadde mij aan om ook lid te worden. Ik voelde me wel aangesproken en kreeg ik iets later een e-mail van mijn vriendin met een verzoek om lid te worden.
Dit deed ik dus en ik begon wat rond te snuisteren op de website www.theinsiders.eu Via de blog las ik een aantal berichten van enthousiaste leden. Het begon bij mij te kriebelen om me te gaan inschrijven voor een campagne.
Dit
werd dus de campagne Club Med Alle geluk van de wereld
Na
het invullen van het inschrijvingsformulier en de bijhorende vragenlijst was
het spannend afwachten. Zouden we geselecteerd worden om samen met 75 koppels
een aantal dagen naar het nieuwe Club Med dorp in Valmorel te gaan?
De
boodschap dat er een super-de-luxe campagne lopende was bij The Insiders ging rond als een lopend vuurtje. Iedereen die ik hierover vertelde wilde lid worden van het mond-aan-mond netwerk van The Insiders. Zelfs mijn vriend werd lid
Na een spannende periode van wachten kwam de bevrijdende mail dat we geselecteerd waren :) De boodschap aan de vrienden, familie en collega's dat we er bij waren overhaalde nog meer mensen om lid te worden. The Insiders is een hot topic geworden :)
07-01-2012 om 14:46
geschreven door Bart & Kim 
Categorie:commentaar
|