Foto
Foto
Voor wie alles wilt weten over de chihuahua...neem eens een kijkje op de site... belgianchihuahuaclub, echt de moeite wa
Foto
Inhoud blog
  • via google naar chihuahualiefhebber2 gaan voor vervolg van deze blog
  • Nieuwe blog is chihuahualiefhebber2
  • ik heb een vervolg blog gemaakt, mijn capaciteit hier is ten einde
  • Joepie de oogjes van Prada zijn open
  • Axana is zo lief voor de hondjes
    Zoeken in blog

    Foto
    Blog als favoriet !
    http://www.bloggen
    .be/aquariumfreak1/

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Gehuwd op mijn verjaardag, speciaal bloemetjes komen brengen
    jullie zijn geweldig ... super bedankt Antoinette en Wijnand !!!

    Foto
    Foto
    Foto
    Een woordje dank !!!!!
    Hartelijk bedankt Vera en Chris, omdat jullie ons zo goed geholpen hebben met het maken van deze Blog
    Het was een heel gezellige avond daar bij jullie en al de hondjes ,,Bedankt'',
    wie ook eens de hondjes van Vera en Chris wil zien!!! klik toplijsten, dan, Coulorsofwales,
    Echt de moeite waard !!!!
    Groetjes Dominique
    Foto
    Chanti'tje 5 weken zwanger, wat is ze al trots op haar buikje !!!
    Foto
    zwangere chanti in de tuin !!!!
    Foto
    Chanti 'tje 6 weken zwanger !!!
    Foto
    Chanti 7 weken zwanger, ik ben eens benieuwd hoeveel puppie's er inzitten,wat spannend he
    Foto
    chanti 7 weken zwanger ze zoekt de koele grond daar ligt ze het liefst.
    Foto
    Delphie op de ligzetel,op de achtergrond Radha.
    Foto
    Dagelijks komt opa over de vloer, en ja hoor de hondjes moeten eens geaait worden.
    Foto
    Twix onze allereerste chihuahua !!!!
    Hij is gecastreerd.
    Foto
    Gabbana of Pico Diablo's  is ons enige dekreutje.
    Gabbana of Pico Diablo's hier als puppy 6 weken
    Foto
    Gabbana of Pico Diablo's zoals hij nu is, mei 2008
    Foto
    Lara met Psamathe'tje, toen als puppie,verleden week hebben ze haar eens een namiddagje bij zich gehad,Psamathe is nu 8 maanden, mei 2008
    Foto
    Psamathe toen 6 maanden
    Foto
    Chanti'tje 8 weken zwanger
    Foto
    Chanti, hier de dag voor de bevalling,wat was zij dapper !!!!
    Foto
    hier een pupje van Chanti.Schattig zo mooi.
    Foto
    hier is ons flink mama'tje,wat heeft zij dat supergoed gedaan.
    Foto
    23 mei 2008 chanti met haar 4 puppie's, wat is zij een supergoede mama, ik ben zo trots op jou mijn meisje, ze wijkt geen seconde van hun zijde en zorgt zo goed voor hen.Ik ben superblij, maar wel heel zenuwachtig, ik hoop dat alles verder goed mag verlopen.
    Foto
    puppie's 4 dagen oud
    Foto
    Elke dag op het weegschaaltje, en ja hoor de puppie's doen het prima ongeveer 10 gram per dag komt er bij !!!!!
    Foto

    Puppie's eten, mama ook eten !!!!

    Foto
    Eten en slapen dat is alles wat ze doen, ze zijn zo schattig, ik kan er uren naar kijken.hier zijn ze 6 dagen oud.
    Foto
    30 mei 2008 vandaag zijn de pups juist 1 week !!!
    Foto
    pups 1 week de oortjes beginnen al recht te staan !!!
    Foto
    Mieke was zondag bij ons op bezoek en ze had haar 2 chihuahua'tje mee Gucchi'tje en Flushke,ook hele mooi'tje het ene is het zusje van ons Gloria'tje !!!!
    Foto
    Het was een mooie namiddag, ik was blij dat je de hondjes mee had Mieke !!!!
    Foto
    wat doen ze goed hier op 1 juni 2008 zijn ze 9 dagen oud !!!
    Foto
    4 juni 2008 de pups zijn 12 dagen oud
    Foto
    216 gram 12 dagen oud
    Foto
    12 dagen oud
    Foto
    ons zwartje met 1 klein vlekje op het borstje 12 dagen oud
    Foto
    5 juni 2008 13 dagen oud
    Foto
    pups Chanti 13 dagen oud

    Joyce (mijn dochter) haar wangen staan nog dik, ze heeft haar wijsheid tanden laten trekken, ocharme Joyce'ke

    Foto
    mama'tje ligt al wat minder bij de pups, maar blijft trouw in de werpkist ze verliest haar pupjes geen seconde uit het oog!!!
    Foto
    Gabbana'tje moet weer in de gaten gehouden worden want er is hier weer eentje loops !!!!
    8 juni 2008 vandaag puppie's 16 dagen oud.Joepie !!! ons kleinste zwartje heeft als eerstes zijn oogjes open, de foto's moet ik nog nemen, maar wacht eventjes tot het ietsjes klaarder is in huis zodat ik de flits niet nodig heb, zo wil ik de oogjes een beetje beschermen.
    Foto
    8 juni vandaag zijn er pupjes waar de oogjes van open zijn zo schattig !!!
    Foto
    10 juni 2008 pups 18 dagen oud !!!
    Foto
    Peggy en Erwin zijn komen puppie'tjes kijken, ik ben zo blij want het zijn echt hele lieve mensen,
    ik wens jullie heel veel geluk met jullie klein Bijou'tje !!!!
    Foto
    mooi he die kleine schatjes !!!!
    Foto
    11 juni 2008 ons teefje vandaag 19 dagen 302 gram heeft haar eerste pasjes al kruipende gezet !!!
    12 juni ik heb vandaag nog geen kans gekregen om een foto'tje te nemen, ik heb de werpkist anders ingericht, want die kleine prutskes klimmen zomaar uit het mandje hihihi, nu heb ik het mandje eruit genomen en liggen ze op een dekentje.
    Foto
    14 juni 2008 de pups zijn vandaag 22 dagen oud, ze beginnen al al waggelde weg overelkaar te kruipen echt grappig om te zien !!!
    Foto
    22 dagen oud, ze slapen nog heel veel !!!
    Foto
    16 juni 2008, 24 dagen oud, ze drinken nog veel bij mama, maar gaan ook op zoek naar eten, ik stel het nog een beetje uit, want de darmpjes zijn nog te fragiel ,eind deze week zullen ze hun eerste papje krijgen dan zijn ze 4 weken oud !!!
    Foto
    de pups zijn niet meer te houden ,van zodra ze mama horen eten, zijn ze daar ook al huppelend !!!
    ik laat hen enkel maar eens proeven.
    Foto
    24 dagen oud en ze willen ook eens proeven wat mama eet !!!
    Foto
    Gabbana'tje met zijn nieuw jasje tegen dat het regend !!!!
    Foto
    18 juni de pups zijn 26 dagen oud,en hebben voor de eerste maal 5 minuten buiten de werpkist eventjes mogen nieuwe omgeving verkennen
    Foto
    Chelsey was net aan het geeuwen hihihi
    Foto
    Foto
    Foto
    Bijou en Smokey aan het eten, mmm lekker!!!! op de achtergrond zie je Chelsey'tje een kakje doen hihihi.
    Foto
    Chelsey en Bijou aan het eten 27 dagen oud op 19 juni 2008 !
    Foto
    21 juni 2008 de puppie's zitten in hun nieuw paradijsje !!!
    Foto
    het beschikbare reu'tje op 24 juni 2008, 32 dagen oud !!!
    Foto
    chelsey en bijou 32 dagen oud op 24 juni 2008.
    Foto
    Jacqueline het baasje van Smokey'tje.
    Het gaat goed met de puppie's ,ik probeer morgen mooi foto's te maken,maar vandaag waren ze ofwel aan het slapen of wel aan het eten, ofwel had ik geen tijd maar ik doe mijn best groetjes Dominique
    Foto
    29 juni 2008 vandaag zijn de puppie's 37 dagen oud, hier is ons reu'tje wat nog een lief baasje zoekt !!!
    Foto
    Smokey'tje!!! wat deed hij dat goed om te poseren,hij is vandaag op 29 juni 2008 ,37 dagen oud.
    Vandaag zondag 29 juni is zo'n prachtige dag om eens een wandeling met de hondjes te maken maar ik durf niet lang meer de deur uit, want gisteren heb ik er eentje glucose moeten geven, gelukkig dat ik heel veel naar de puppie'tje ga kijken,want als je ook maar een beetje te laat bent kan er eentje in coma geraken met zelfs de dood als gevolg, ik mag er niet aan denken dat er eentje door zo iets zou sterven, daarom ga ik om de haverklap eens vlug een kijkje nemen en hef hun kopje op zo voel ik of ze niet te slap zijn (suiker tekort) ik heb ook direckt naar de dierenarts gebeld, om te vragen of ik beter preventief suiker geef in hun drinkwater, en ik mag dat zeker niet doen, alleen in de gaten houden en indien nodig dan pas mag ik suiker geven, want teveel is ook gevaarlijk. Niet zo simpel om chihuahua'tjes te fokken.
    Foto
    1 juli 2008 wat zijn de pups mooi en grappig hier zie je Chelsey en Bijou'tje, samen aan het spelen !!!!
    Foto
    hier is ons kleine spruit dan op 3 juli 2008 geboren ,,Alicia,,
    Foto

    4 juni 2008 vandaag zijn de pups 6 weken en mochten eens kennis maken met de hondenbuggy,als het morgen mooi weertje is gaan we 5 min op straat zodat ze het verkeer eens horen !!! 

    Foto
    4 juli de pups zijn nu 6 weken en hebben vandaag hun eerste vaccin gekregen, ze zijn er wel een beetje ziek van geweest maar nu is alles ok !!!!
    Foto
    de hondjes mogen vrij spelen,maar als ik er mij bij zet ,ja dan komen ze allemaal naar mij ,hoe lief !!!
    Foto
    Radha, is al 3 weken zwanger !!!! ze is uitgerekend ongeveer 20 augustus 2008
    Foto
     10 juli 2008 Chelsey morgen 7 weken !!!!
    Foto
    10 juli 2008 morgen zijn de pups 7 weken
    Foto
    10 juli 2008 Mieke en haar mama waren op bezoek, puppie's kijken !!!!
    Foto
    11 juli 2008 lauren heeft eventjes bij de puppie's staan wachten , terwijl ik vlug de kodak wou halen om hun eerste uitstapje te kunnen trekken!!!!
    Foto
    11 juli 2008 , eerste wandeling buiten !!!!
    Vandaag zijn de puppie's gechipt, ze hebben een beetje gehuild maar dat heeft niet lang geduurd, vrijdag zijn ze acht weken wat gaat dat vlug.
    ik wou foto's trekken maar de batterijen moesten eerst opgeladen worden, morgen probeer ik foto'tjes van in de tuin spelen met de andere hondjes te maken.
    Foto
    16 juli 2008 de puppie's zijn gechipt en nog eens ontwormd ze doen het supergoed !!!
    Foto
    17 juli 2008,  Smokey morgen 8 weken oud !!!
    Foto
    nog eens Smokey'tje
    Foto
    Foto
    18 juli 2008 de pups zijn 8 weken oud !!!
    Foto
    20 juli Kleine bijou trok uit alle macht aan de paraplu,zo sterk hij zich voelde ,wat mooi om te zien
    Foto
    de pups zijn 8 weken geweest
    Ons laatste reu'tje heeft ook een warm nestje gevonden, hij is naar Wondelgem verhuist gisteren!!! Die mensen gaan er ook heel goed voor zorgen ,ze zijn wel heel streng, maar het hondje zal niets tekort komen hebben ze mij beloofd !!!
    het deed wel raar zo op 1 2 3 een puppie'tje moeten afgeven, ja dat is nu eenmaal zo, als je hondjes fokt is het de bedoeling ,andere mensen gelukkig  maken met een gezonde puppie die een hele goede basis geeft meegekregen, ja het doet wel wat, want vandaag zag ik Tim en Aurelie met Laura in de buggy en wie daar bij zat,  ja hoor onze kleine Chelsey, wat mooi en schattig om te zien, ze had een mooi kleedje en riempje aan het was net een prinsesje zo mooi en zo braafjes ze in het buggy'tje zat ,ik was zo trots, ja jullie doen dat super goed Tim en Aurelie.Bedankt groetjes Dominique
    Foto

    Chelsey is een dagje of drie blijven logeren .Wat ziet ze er mooi uit met haar kleedje!

    Foto
    Anouk met Bijou'tje, ons babbelkontje maar,o zo lief is ze hoor !!!
    Foto
    Radha met pups 1 week oud !!!
    Foto
    pups van Radha de shiba inu ,vandaag mag het bruintje naar huis ,hun nieuwe baasjes zijn Lara en Gunther
    Foto
    puppie's  van Dolce 12 dagen oud !!!
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    hertenman
    www.bloggen.be/hertenm
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    bovenloper178
    www.bloggen.be/bovenlo
    http://bloggen.be/RanEbook
  • http://bloggen.be/RanEbook
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    bigietie1951
    www.bloggen.be/bigieti
    Categorieën
  • geen (998)
  • Chihuahua liefhebber Dominique
    chihuahua kennel Andojo
    31-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hercules zijn eerste training

    Ik heb er geen woorden voor ....
    ik ben zo gelukkig....
    Hercules heeft dat super goed gedaan voor zijn eerste keer, flinke jongen we zijn trots op jou !!!
    Nog een foto terwijl ik deze foto's aan het bewerken was, mooi he, Izzy en Hercules samen na de training, Hercules was een beetje moe'tjes
    slaap maar mijn lieve jongen je hebt dat super goed gedaan !!!









    31-05-2012 om 22:57 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    29-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een mooi tafereeltje
    Joyce riep ''vlug mama de kodak '' moet eens kijken hoe mooi Joeri met Radha en Banju op zijn gemakje in de zetel zit hihihi.
    Alle hondjes zijn graag bij Joeri !!!
    Ik wou Hercules er ook even bij zetten, zo kan Tayfur baasje van Hercules hem een beetje opvolgen,
    Hercules gromde eventjes en Radha stond haar plaatsje af, dat mag niet dan roepen we in koor euh euh en Hercules werdt rustig !!!
    Hier mag dat niet ieder hondje is gelijk, ik zal er wel voor zorgen dat Hercules zijn plaats niet meer opeist
    beetje per beetje en het komt allemaal goed !!!
    Tayfur je bent een baasje uit de duizend ,hoe je iedere dag belt hoe het met hem gaat zegt al genoeg !!!
     ik kan het heel goed begrijpen hoeveel pijn dit doet, maar we zullen heel goed voor Hercules zorgen, hij krijgt hier alles wat hij nodig heeft.
    Ik probeer regelmatig een foto op de blog te zetten zo kan je zien dat Hercules het goed stelt !!!





    29-05-2012 om 22:05 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    27-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.27 mei alle hondjes hebben een badje gekregen
    Het was een gepast moment, zo'n lekker warm weertje, alle hondjes zijn gewassen ook Hercules, hij is zo'n lief hondje
    Louis is een ander paar mouwen hihihi, zie maar eens op de foto welk deugnietje hij is geweest, zo zie je dat je met een puppie alles omhoog moet zetten, die kleine ukken zijn altijd op kattekwaad uit hihihi
    maar toch o zo lief hoor, we weten dat je veel werk hebt met een pupje in huis, maar met een goede opvoeding een beetje geduld
    komt het wel goed !!!
















    27-05-2012 om 16:29 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    26-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lieve Patricia
    Dank je wel lieve Patricia, jij bezorgde mij ook een warm hart toen ik je reactie in mijn gastenboekje las, waarvoor heel veel dank
    Het leven is veel te kort en te kostbaar om in negatieve energie te blijven hangen, daarom wil ik zo graag mijn steentje bijdragen aan een mooi gelukkig leven, als je een ander gelukkig kan maken, met je eigen innerlijk geluk. Dan komt het oprecht  uit het hart zo mooi om te delen
    tevreden zijn en ieder sprankeltje geluk met beide handen vastpakken en dankbaar zijn... dat is zo mooi !!!

    26-05-2012 om 23:28 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    25-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.25 mei 2011
    Gisteren zijn we naar de showtraining geweest, ons Meiske deed het weer supergoed was was ik blij !!!
    Deze namiddag mochten de hondjes mee naar het dorp, ze vonden het superleuk,
    Ik kreeg een belletje van Tayfur, of ik niemand wist voor zijn 2 hondjes, ik help heel graag waar het kan,Maar Hercules heeft voor mij al van toen ik hem de eerste keer zag mijn hartje gestolen, daarom hebben we besloten dat Hercules hier mag wonen.Er wordt nog een goede thuis gezocht voor zijn huisgenootje een kortharig chihuahua'tje van 3 jaar
    Zoals beloofd Tayfur jullie zijn altijd welkom met je gezinnetje om Hercules nog eens mee te nemen of te komen bezoeken
    Wij zullen heel goed voor hem zorgen, hier zie je op de foto hoe Joyce hem voorzichtig benaderd en ja hoor die 2 zijn al dikke vriendjes
    Hij is zeer braaf en speelt met de andere hondjes
    Dank je wel voor het vertrouwen en vergeet niet wat ik gezegt heb, dit moet geen afscheid zijn, we wonen niet aan de andere kant van de wereld, ik begrijp ook wel dat het pijn doet als je hem dan terug zou zien, maar dat is een stapje dat je kunt overwinnen en je zult zo blij zijn als je hem nog eens kunt knuffelen, je hoeft geen hartzeer te hebben kom gerust maar eens kijken je zult zien dat alles goed verloopt
    Dan zal je ook rust krijgen in je hart.










    25-05-2012 om 23:28 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    23-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stambomen aan gekomen
    Vandaag kreeg ik de stambomen van ST-Hubertus, als je een roepnaam kiest kunnen ze op ST-Hubertus er iets anders van maken,
    zo hebben ze van Lovely Belle " Lovelybele" gemaakt. Dat is begrijpelijk, want de naam kan niet uit verschillende woorden bestaan.
    Zo'n dingen kan je niet veranderen, zoals Kazan zijn naam hebben ze gewoon weggelaten en Leroy Andoyo geschreven,
    omdat zijn naampje ook uit 3 delen bestond.
    Ook heb ik eens gehad dat er 2 Jamie's waren, dat wist ik ook niet en ze hebben er Jami van gemaakt. Dat was omdat er nooit twee dezelfde namen bij 1 mama mogen bestaan, ook al is het van een ander nestje.











    23-05-2012 om 21:38 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    21-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aan Heidi en Co
    Hey Heidi'tje, bedankt om iets in mijn gastenboekje te schrijven,
    Ja ik mis je ook heel erg!!! echte vriendschap is zo mooi, ik heb nog een mooi gepast tekstje
    ook al zie je me niet, we weten dat onze vriendschap oprecht en sterk is
    en we geven het beste van onszelf, een goed karakter is prachtig !!!
    Dikke knuffel terug en tot gauw meisje liefs Dominique xxx




    21-05-2012 om 19:31 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    20-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maya en Kaylee

    Dank je wel Maya'tje, voor de mooie foto's die je hebt door gestuurd
    Kaylee is een prachtig chi'tje geworden amai, als jullie zin hebben om nog eens langs te komen met Kaylee geef maar een seintje.
    Wat ben ik blij nog eens nieuws van jullie te horen, die bezoekjes van vroeger vergeten we nooit, het was zo mooi, jij bent echt een zonnetje.





    20-05-2012 om 20:27 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    17-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hermine, Yoica en Dany
    Hermine, Dany en Yoica hadden graag nog eens de hondjes gezien, ze vroegen of ze in het passeren van de kust naar Assenede eens mochten binnen springen, natuurlijk mocht dat ik vindt dat de benzine al duur genoeg is en we passen ons graag aan zodat de baasjes geen onnodige kilometerkes moeten doen, dan gaan we wel ervoor of erna eens gaan wandelen, zo hebben we weer met een kleine moeite iemand gelukkig gemaakt, vriendelijkheid kost geen geld en is zoveel waard !!!Je wordt er op een andere manier voor beloond !!!
    Volgende week is er wel training ... Izzy zal heel blij zijn !!!








    17-05-2012 om 20:47 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anne en Kurt
    Anne en Kurt, Dank je wel voor de complimentjes in het gastenboek, ja als ik iets doe wil ik het goed doen, en dat is dan het resultaat ... "gelukkige baasjes en gelukkige hondjes" daar doen we het voor he, als je een beetje geduld hebt, zal er zeker een pupje voor jullie bij zitten.
     groetjes Dominique

    17-05-2012 om 18:01 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rafik, Pamela en Chica

    Rafik, Pamela en Chica langs deze weg zou ik jullie graag bedanken om de reactie in het gastenboek,
    Bedankt voor de leuke babbel over de chi'tjes en jullie zijn zeker van harte welkom !!!

    17-05-2012 om 12:49 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    16-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kurt en Anne op bezoek
    Het was drukkie druk vandaag
    Deze namiddag zijn Kurt en Anne op bezoek geweest, hihihi dat vondt ik wel een goeie, het schijnt dat ze allemaal zeggen" 't zeteltje" bij mij, omdat inderdaad altijd zeg ik tegen de mensen" niets zeggen doorlopen en in de zetel zitten dan zullen de hondjes stil zijn" hahaha ja dat is mijn manier om het rustig te krijgen,
     Honey is hier ook gebracht op logement, en het was zo'n mooie avond, we zijn nog naar de dijk geweest in Knokke-Heist, we zijn daar een jong koppeltje tegen gekomen en we hebben weer ons hartje kunnen ophalen met ons Chihuahuageluk want hun chihuahua'tje en Honey hebben kennis gemaakt en we waren  zo trots op onze hondjes hihihi, zo zie je maar dat geluk gedeeld kan worden,Dat maakt me heel blij










    16-05-2012 om 23:22 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    14-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Louis Andojo

    Dank je wel lieve Katja zo'n mooi bewerkte foto ...  Louis is daar in Knokke-Heist al een hartendiefje ....Ik ben heel blij dat we contact houden
    Oprechte vriendschap in het leven is één van de mooiste dingen die er bestaat, en zeker als je op elkaar kan rekenen, je hoeft elkaars deur niet plat te lopen, weten dat de ander er is is ook al veel, en als we dan samen zijn halen we de tijd weer in met heel veel babbels. 





    14-05-2012 om 22:31 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    13-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moederdag
    Ik wens alle mama's een gelukkig moedertjesdag.
    Vandaag kreeg ik de tranen in mijn ogen toen ik mijn mailtjes bekeek.
    Daar zat een hele mooie mail van Gloria, Fabrice en Kannelle bij, Kannelle wenste mij een gelukkig moedertjesdag, mijn hartje kreeg zo'n warm gevoel hoe jullie zeiden dat ik de mama van Kannelle was zo attent !!! Jullie zijn echte schatten en Fabrice hoe jij je  200 procent inzet voor jullie restaurant ( Bel-etage) in Knokke met hart en ziel dat is formidabel, ik heb heel veel bewondering voor mensen die echt om iets geven en daar dan ook al hun liefde en passie in steken, we komen zeker eens langs voor een etentje dat is beloofd

    Nog een verrassing ! vandaag hebben ook Katja en Wim de baasjes van Louis  mij heel mooie foto'tjes doorgestuurd
    prachtig ik ben zo blij je kunt dat niet geloven... Dank je wel Katja en Wim, jullie Louis is om op te eten hihihi (grapje hoor)
    Ik vindt al mijn pupjes prachtige chi'tjes dat zal een beloning van hierboven zijn zeker, Als je het beste van jezelf geeft krijg je zoveel terug.




    13-05-2012 om 23:28 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    12-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Freddy en Inge
    Het was zalig in de veranda, lekker warm door het zonnetje, mooie muziek op de achtergrond en de hondjes die heel rustig waren
    onze namiddag met Inge en Freddy was heel fijn, dank je wel !!!
    Onze hondjes hebben weer hartjes gelukkig gemaakt !!!





    12-05-2012 om 21:35 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    09-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kaatje en Kobe
    Dank je wel Giséle voor de prachtige foto's die je hebt opgestuurd, die fotografen kenner er wat van he
    Zo mooi gedaan amai ...
    Carina jij ook bedankt voor de mooie foto's , Wat ben ik fier dat de chi'tjes zo goed opgevoed zijn, en dat Marc Vertongen vol lof was over de chi'tjes die zo braaf waren. Super dat jullie zo mooi op de foto staan.

    Jiva haar vachtje komt terug, dat is altijd zo, de mama's verliezen hun vacht na een nestje pups, en als de pupjes hun echte haartjes beginnen te krijgen zie ik dat aan de mama ook, zij krijgt dan ook in dezelfde periode haar vachtje terug, raar maar waar !!!






    09-05-2012 om 19:05 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    06-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Met Izzy en Goya naar Sluis
    Dank je wel lieve Antoinette en Wijnand, ik was weer helemaal herladen na een bezoekje aan jullie winkeltje (Snuffels) in Sluis.
    Al die rustgevende geurtjes en muziek echt een aanradertje voor iedereen die openstaat voor dit gelukzalig gevoel.
    Wat is Feliz toch een schatje, spijtig dat ik mijn fototoestel niet bijhad, dan zou iedereen kunnen mee genieten.
    Het was een fijn weekend, gisteren waren we uitgenodigd bij de baasjes van Louis... dank je wel Katja en Wim de pizza en de hapjes waren heel lekker, Louis is een echte chihuahua amai zo'n pittig karaktertje daar heb je je handjes mee vol, ik ben heel blij dat iedereen zo gelukkig is met hun hondje, en de hondjes natuurlijk ook met hun baasjes hihihi 



    06-05-2012 om 21:39 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    03-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belle en Kaatje
    Dank je wel lieve Melissa, om een foto'tje van Belle door te sturen... ze was een jasje aan het passen op de chihuahuawandeling
    Giséle ik volg je blogje zo kan ik Kaatje zien groot worden, dat is de droom van iedere fokker ... de hondjes zien groot worden en als ik dan zie hoe mooi ze is en hoe gelukkig maakt me dat heel blij, dank je wel aan alle baasjes die zo goed voor mijn pupjes zorgen

    Dank je wel lieve Maggy'tje voor je fijne reactie op mijn blogje... dat heb je heel juist gezegt " lang geleden, maar niet vergeten"
    oprechte vriendschap gaat nooit voorbij, het is niet omdat we elkaar niet zien dat we daarom elkaar vergeten, nee hoor
    mooie herinneringen blijven bestaan, het was een mooie tijd met Isha, ik kijk er al naar uit deze zomer zullen we zeker eens afspreken !!!





    03-05-2012 om 16:09 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    02-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1 mei 2012
    Nog een prachtige foto van Jado en Gabbana



    02-05-2012 om 19:58 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)
    01-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1 mei 2012 ... uitstap naar Wachtebeke

    Het was een zalige dag , Jado en Gabbana mochten mee naar Wachtebeke !!!
    Zo'n mooi weertje, prachtige omgeving, zalig genieten.











    01-05-2012 om 00:00 geschreven door dominique


    >> Reageer (0)

    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008

    Wil je meer weten over de chihuahua !!!! kijk eventjes op www.begianchihuahuaclub.be .. echt intressant om eens te kijke
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    http://nailpolishallaboutit.weebly.com/nail-polish-reviews--designs 

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Laatste commentaren
  • Sta altijd open voor een wonder (Evie)
        op Groetjes uit Lokeren
  • O wat zijn ze prachtig! (Els en Peter)
        op Waw Joeri... de fotoshoot is prachtig!!!
  • els (anne)
        op Super bedankt Anne en Kurt
  • O wat zijn ze prachtig! (Els en Peter)
        op Super bedankt Anne en Kurt
  • proficiat (anne)
        op de pupjes zijn 10 dagen jong
  • Over mijzelf
    Ik ben Naessens Dominique
    Ik ben een vrouw en woon in Maldegem () en mijn beroep is huisvrouw.
    Ik ben geboren op 21/09/1964 en ben nu dus 59 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat chihuahua'tjes aangaat en wandelen, spelen, en vooral knuffelen met de hondjes.
    als je vraagjes over chihuahua'tjes hebt,het is mijn hobby,ook ervaringen delen met andere fokkers
    Foto

    Foto

    Foto

    LOSH - Koninklijke Maatschappij Sint-Hubertus, vzw
    Foto

    http://users.telenet.be/onzechihuahuas

    Koen zijn site, blogje van Hope en Oona


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    heb weer nieuwe chihuahua'tjes leren kennen zooo mooi amai !!!!!!
    Foto

    Foto

    Een Gouden Tip !!!!
    Als je ooit een chihuahua'tje aanschaft,
    zorg dan dat je altijd een beetje glucopar(druivensuiker)
    bij je hebt als je ergens naartoe gaat,
    want ze kunnen wel eens een hypo (suikerval)
    krijgen,dat merk je wanneer het hondje helemaal slap gaat hangen,
    met een klein beetje suiker op de tong is je chi'tje weer helemaal op kracht
    dat is niet bij elke chihuahua, maar ik vind het een hele geruststelling als ik het bij me heb.


    Foto

    Trotse Kimberly met Chanti op de arm, Kimberly is al 7 maanden zwanger!!!!
    Foto

    Kimberly'tje met Chanti haar lievelingetje.
    Foto

    Kimberly mei 2008
    GOUDEN RAAD !!!!
    Geef je puppie altijd iets om op te knagen, buffelbeentje of zo als hij maar kan knabbelen, zo zal hij nooit de zin krijgen om in de meubelen te bijten, natuurlijk moet je ook een foei roepen als hij het toch zou proberen!!! van zodra hij jou foei hoort zal hij aangelopen komen en dan kun je hem een beentje geven en zeggen goed zo daar mag je op bijten,hij is allang de meubelen vergeten, en het beentje die hij van het blije baasje krijgt doet hem heel veel plezier, want chihuahua'tjes doen alles om in een goed blaadje te staan bij baasje.
    Foto

    lekker spelen in de tuin april 2008
    Foto

    Radha mei 2008
    Foto

    Gunther met psamathe, ja ze hebben psamathe eens een namiddagje mogen bij zich hebben, het is echt hun lievelingetje...
    Foto

    Goya en Gabbana samen spelen
    Foto

    hier is ze dan ons kleine puppie'tje,zo lief.
    Foto

    Ons Chanti'tje, wat zorgt zij goed voor haar puppie's
    Foto

    nestje maken voor de pups, 2 dagen oud

    Een woordje dank aan al de mensen die mij zo goed bij staan voor al de vraagjes die ik nu heb, Anja, Erna, Vera, Josiane, Louise
     allemaal topfokkers.
    Ik ben jullie zeer dankbaar, want het is allemaal nieuw voor mij, en ik wil het beste voor mijn puppie'tjes, bedankt voor al de tips die ik gekregen heb van jullie !!!!


    Foto

    S'morgens en s'avonds worden wij gewogen, baasje houd alles goed bij. 
    Foto

    puppie wegen 5 dagen oud
    Foto

    ons dikkertje van de bende, 5 dagen oud
    Foto

    wat schattig^puppie is al 6 dagen oud amai wat gaat dat vlug !!!!
    Foto

    wat doen de pups het goed zeg, ik ben zo gelukkig !!!! 1 week oud
    Foto

    30 mei 2008 hier 1 weekje oud, ze zijn al veel lichter van kleur geworden !!!! de oogjes moeten ook binnekort open gaan, ik hoop op zondag want dan komt Mieke op bezoek joepie !!!!!
    Foto

    1 juni 2008, Mieke en haar mama zijn komen kijken naar de puppie's !!!!
    Foto

    Ze heeft 2 toffe chihuahua'tje, ja hoor als ik ooi't een ,,witje,, heb ben jij de eerste die de kans krijgt, ik zal het niet vergeten !!!


    Foto

    er zijn 2 lichtere bij !!!!
    Foto

    Ze zijn al ietsjes rustiger al ik ze eens oppak om te wegen !!!
    Vandaag zijn er 2 puppie'tjes gereserveerd, eentje zal er bijou'tje genaamd zijn, ik ben zo gelukkig dat het zo'n fijne mensen zijn met een hart van goud, ik kan mij geen betere baasjes voorstellen!!!! Wat zullen de chie'tjes geluk hebben en verwend worden hihihi !!!!
    Foto

    5 juni 2008 puppie 13 dagen oud
    Foto

    puppie van chanti 13 dagen oud
    Foto

    7 juni 2008  gisteren zijn de puppie's  14 dagen oud, ontwormd !!! ze  doen het heel goed, o ik heb goed nieuws vandaag is er eentje die een openingetje kreeg bij het ene oogje spannend he,
    Foto

    Gabbana'tje moet eventjes in afzondering !!!!
    Foto

    op 8 juni 2008,16 dagen oud vandaag zijn de oogjes open wat mooi !!!!
    Foto

    puppie 18 dagen oud !!!
    Foto

    10 juni 2008 18 dagen oud !!!! 
    Foto

    De puppie'tjes lagen heel knusjes en op hun gemakjes, zo liefdevol ik ben zo blij.


    Foto

    11 juni 2008 ons teefje vandaag 19 dagen oud en ze weegt 302 gram en ze zette haar eerste stapjes, hoe wonderbaarlijk !!!!
    Foto

    Groot nieuws !!! onze (Radha) shiba inu, mag morgen naar de dekreu, we hebben gisteren de waarden in haar bloed laten meten in het labo of ze al bij de dekreu mocht, het was nog ietsjes te vroeg ,maar morgen avond mag ze al eens kennis maken, om uiteindelijk dit weekend gedekt te worden, ben reuze benieuwd !!!!
    Foto

    vandaag vrijdag  13 juni 2008  hebben we Radha naar de dekreu gebracht !!!

    Ons kleine reu'tje zal ,,Smokey ,, heten !!! Genoemd naar een zanger, het was een mooie verjaardag voor Jacqueline toen ik het goede nieuws vertelde dat het kleine zwarte reu'tje nog beschikbaar was, en dat op vrijdag de 13 de nogwel  !!!! ik wens jullie ook heel veel geluk met jullie chihuahua'tje die rond 23 juli 2008 bij hun nieuwe baasje mag gaan wonen !!!!


    Foto

    Smokey'tje
    Foto

    16 juni 2008 , de pups zijn 24 dagen oud, en drinken nog heel veel bij de mama !!!
    Foto

    16 juni 2008 de  andere hondjes mogen ook eens geknuffeld worden !!!
    Foto

    16 juni 2008 ,Chanti komt al eens wat langer uit de werpkist !!!
    Foto

    het nog beschikbare reu'tje, 26 dagen oud op 18 juni 2008
    Foto

    18 juni 2008, Smokey'tje en Bijou'tje met mama chanti, en Chelsey wou vlug nog eventjes drinken bij mama.
    Foto

    Bijou en Chelsey zijn hun buikje aan het vullen, 27 dagen oud.
    Hoera Radha is gedekt !!!

    Foto

    ik heb ze al op de puppie trainer geplaatst en ja hoor ze hebben alle 4 hun eerste beloning gehad,, goed zo flinke hondjes ,,,,
    Foto

    21 juni gisteren ontwormd en vandaag 29 dagen oud,ze doen het echt super goed , Bijou'tje weet al de korreltjes staan en ja hoor ze smult er al van !!!
    Foto

    dit hondje wacht nog op een lief baasje.
    Foto

    Chelsey en Smokey samen aan het spelen 32 dagen oud.
    Foto

    Smokey met zijn toekomstige baasjes op 24 juni 2008, 32 dagen oud.
    Foto

    26 juni 2008 Peggy en Sonja kwamen kijken hoe het met Bijou'tje gaat.vandaag is ze 34 dagen oud.
    Foto

    Bijou'tje ging al direckt op verkenning het sloebertje hihihi, ik had 3 foto'tjes nodig eer ze eventjes wou stilzitten, het is echt een schatje.
    37 dagen oud.
    Foto

    Chelsey'tje vond er maar niets aan hihihi, ze was liever terug bij haar broertjes en  37 dagen oud.
    Foto

    Tim met Chelsey 30 juni 2008
    Foto

    hier is het reu'tje dat nog geen baasje heeft !!! 5 weken oud
    Foto

    heel mooi reu'tje vindt ik hem,zo lief !!!
    Foto

    de dag voor de bevalling , nog vlug een foto van Kimberly haar buikje !!!
    Foto

    Alicia geboren op 3 juli 2008
    Foto

    bijou'tje 6 juli 2008 , 6 weken oud het kleine deugnietje overal aan bijten om te spelen, ja we zijn al volop aan het opvoeden, dat mag of dat mag niet !
    Foto

    hier nog eens Bijou'tje.
    Foto

    ons nog bedschikbare reutje, 6 weken oud !!!! spelen met Joyce haar armbandje.
    Foto

    10 juli 2008 de pups zijn 7 weken we hebben nog 1 reu'tje beschikbaar !!!
    Foto

    10 juli 2008 Mieke en haar mama op bezoek !!!!


    Foto

    11 juli 2008 eerste wandeling buiten de pups zijn 7 weken oud !!!!
    Foto

    Jade op bezoek , met het nog beschikbare reu'tje 7 weken oud !!!


    Foto

    17 juli 2008 chelsey 8 weken oud, spelen in het gras.
    Foto

    17 juli 2008 Bijou'tje,morgen 8 weken oud,  het is de derde maal dat ze hun plasje mooi buiten in het gras doen,wat flink zeg !!!!
    Foto

    samen buiten spelen de pups zijn morgen 8 weken oud !!!
    Foto

    de pups zijn 8 weken oud !!!
    Foto

    18 juli 2008 de pups zijn 8 weken en volledig in orde,klaar om volgende week naar hun nieuwe baasjes te gaan !!!
    Foto

    Chanti en Gabbana mama en papa van dit nestje pups, nu begint mama al een beetje afstand te pakken van de pups, maar ze is nog altijd alert hoor !!! En de pups mogen nog af en toe eens drinken bij haar !!!!
    Ik heb vanmorgen vlug eens gebeld, hoe het met Bijou'tje gesteld was, hij is heel braaf, heeft wel gehuild zoals alle puppie's doen s'nachts,hij heeft niet zoveel honger vanmorgen, maar ik heb Peggy verteld dat ze bij het bordje moet gaan zitten met haar hoofd dit bij Bijou en een beetje eten op haar vinger zodat hij zich niet alleen voelt en ja hoor s'middags is het gelukt en heeft hij gegeten, ja als fokker ben je toch wel begaan met je hondjes ook al zijn ze bij hun nieuw baasje , je blijft er toch zijn voor hen, Peggy, Erwin, en zonen,  heel erg bedankt voor al de lieve zorgen die je geeft aan Bijou, ik wens jullie heel veel plezier met jullie Bijou'tje , liefs Dominique
    Smokey'tje stelt het heel goed, en is al hele goede vriendjes geworden met het chi'tje dat Jacqueline al had ze zijn overal samen , eten samen goed he, het doet goed eens te horen dat alles goed gaat met de pups, en Peggy heeft ook gebeld dat Bijou'tje mee is geweest in het mandje van de fiets ,o wat ben ik blij dat alles goed verloopt.
    De puppie'tjes zijn supergelukkig in hun nieuw huisje, joepie!!!!
    Foto

    Foto

    hier zijn ze dan de pups van onze shiba inu ze is ook een hele goed moeder.
    Foto

    puppie van Radha hier 1 week oud, 670 gram.
    Foto

    de pups van radha 9 weken ze zijn al groter dan de chihuahua'tjes
    Foto

    Lara en Gunther hebben hun Ilya'tje komen ophalen, ik heb vanmorgen eens gebeld en ze heeft mooi tot s'morgens gewacht om haar behoefte te doen, de pups zijn sinds 5 weken en een half dag en nacht proper, super he
    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    joggingclubmelsen
    www.bloggen.be/jogging
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    cullinair
    www.bloggen.be/cullina
    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs