Net telefoontje van Ecohuis gehad met de uitleg dat het inderdaad ons probleem niet is dat de schrijnwerker zich heeft vergist en hij niet rechtstreeks met ons contact had mogen nemen. Ik ben blij dat dit opgelost is en men bij Ecohuis heel correct blijft.
Goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat er terug schot in de zaak komt. De vloerder gaat terug beginnen en volgende week volgt alles mekaar in snel tempo op. Eens de vloer klaar is kan de keuken gezet worden en de trappen. 2 weken geleden hebben wij dan ons definitief electriciteitscontract afgesloten bij Essent maar die hadden nog steeds INFRAX niet in kennis gesteld dat we een contract hebben en bijgevolg kan ik geen afspraak maken bij Infrax voor de aansluiting. De riolering zou nu binnen de 20 werkdagen aangesloten worden. Al maar goed dat ik hiervoor ook belde want dat was blijkbaar nog altijd niet ingepland. Gisteren ook een vreemde telefoon gehad van de schrijnwerker die voor Ecohuis werkt. Hij melde mij dat hij zich vergist had met het aantal m² bankirai voor het terras. Ipv 26m² had hij maar 12m² voorzien en vroeg ons om dat zo bij te betalen. Dit gaat om een aanzienlijk bedrag en lijkt me erg vreemd omdat wij toch geen contract hebben met die schrijnwerker maar met Ecohuis. In de offerte van Ecohuis staat er gewoon melding van het terras en de prijs die we ervoor moeten betalen. Mij lijkt het dan ook onlogisch dat er bijkomend geld kan gevraagd worden. Nu, de commerciele vertegenwoordiger van Ecohuis heeft me al gemaild dat dit helemaal niet de normale gang van zaken is en kwam precies wat uit de lucht gevallen. Ik veronderstel dat er de komende dagen nog uitsluitsel komt en volgens mij moeten wij niets bij betalen.