Inhoud blog
  • Archery Vilvoorde
  • Vlaams jeugd kampioenschap
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • http://users.skynet.be/archery.vilvoorde/
  • http://home.euphonynet.be/goldstar/
  • handboogschutter
    Jo&Glenn
    06-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Archery Vilvoorde
    Hallo,
    Ik ben naar de boogwinkel geweest in Vilvoorde om wat materiaal aan te schaffen voor op doel, maar het voornaamste was een nieuwe release.
    Ik had er een gekocht die in de hand past en zoals een trekker van een geweer lost.
    Bij dat model kreeg ik een zere duim na een aantal schoten en had de neiging  van slecht te lossen  de reden  daarvan  is dat  ik  op de liggende  wip 
    ook schiet en daar met de vingers gelost word.
    Ik had met een model met polsband op training  geprobeerd en  dat  gaf  het gewenste resultaat.
    Maar dan heb je nog twee grote verschillen met een touwtje aan de release waarbij dat men het touwtje rond de pees doet of een waar men inhaakt
    op een touwtje dat op de pees is bevestigd ook D-loep genoemd dit gaat vlotter en voor mij het grootste voordeel is dat het oogje in de pees altijd
    mooi recht komt.
    Morgen ga ik er eens met gaan oefenen ik hoop op het gewenste resultaat maar kan natuurlijk ook aan de man liggen.  Very Happy

    06-02-2008 om 20:30 geschreven door Jo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    04-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vlaams jeugd kampioenschap
    Klik op de afbeelding om de link te volgen  Dit weekend heeft mijn zoon Glenn voor het eerst een wedstrijd mee gedaan op doel 18 meter indoor.
    Zoals verwacht werd hij laatste maar heel wat ervaring rijker.
    Je moet weten dat hij nog maar twee keer getraind had met een release,en nog maar pas aangesloten is in de Gold Star Wichelen Glub
    Toch werd hij in de wedstrijd beter,eerste reeks van 30 pijlen: 184 pt,de tweede reeks 199 pt.
    Met wat oefenen zal hij zeker beter worden.

    04-02-2008 om 20:20 geschreven door Jo  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (7 Stemmen)


    Archief per week
  • 04/02-10/02 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Alle info welkom ontrend de boogsport
    We zijn de 16de week van 2024


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs