Welkom op mijn blog ! Regelmatig worden er nieuwe werken bijgeplaatst .Klik op de foto's om te vergroten .
Over mijzelf
Ik ben DE BOCK WALTER
Ik ben een man en woon in OUDENAARDE (BELGIE) en mijn beroep is SEDERT JANUARI OP BRUGPENSIOEN ..
Ik ben geboren op 16/01/1949 en ben nu dus 75 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: SCHILDEREN & BOETSEREN & WIELRENNEN (passief ) &TUINIEREN.
Hoofdpunten blog walterdebock
  • Alexander Kristoff
  • Mijn ander blog
  • Schilderij RIK VAN LOOY
  • TENTOONSTELLING IN HET STADHUIS TE OUDENAARDE
  • SCHILDERIJ TOM SIMPSON .
    Zoeken in blog

    Zoeken met Google


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    goktent
    www.bloggen.be/goktent
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • startkabel
  • PETER VISSER ALLES OVER SPORT
  • E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    {TITEL_VRIJE_ZONE}


    Beeldje van kunstenaar RICHARD BAERT .

    Foto
    BEELDEN TERRACOTTA WALTER DE BOCK

    25-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE KETEN

     

    Vandaag nog wat geboetseerd en een nieuw beeldje afgewerkt .




    05-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tentoonstelling KUNST & KOERS te Geraardsbergen .

     

    Tentoonstelling van mijn werken te Geraardsbergen ter gelegenheid van de Ronde van Vlaanderen .




    20-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GLASRAAM 0

     

    Dit is een glasraam dat ik gemaakt heb in mijn vorige huis .




    06-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw beeldje :

     

    Ik heb nog een nieuw beeldje voltooid .

    HET VIJGEBLAD .

     




    03-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schilderij VDB .

     

    Ik ben een schilderij van VDB aan het afwerken 

    Nog een paar uurtjes en het is voltooid .

     

     

     




    01-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TERRACOTTABEELDEN
    NIEUWE BEELDEN .

    DE PAARDENVROUW 



    DE VERLOREN LIEFDE


    16-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terracottabeelden .


    NIEUW GEBAKKEN TERRACOTTABEELDEN 






    12-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schilderij Maurice Van Damme .


    Dit is een schilderij uit1992 .

    .
    Gemaakt voor mij goede vriend Maurice Van Damme (+) ter gelegenheid van zijn pensionering .



                                  


    31-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OLIEVERFSCHILDERIJ Catherine Beddeleem & dochter Charlotte .

    OLIEVERFSCHILDERIJ  Catherine Beddeleem & dochter Charlotte




    24-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONTWERPTEKENINGEN TERRACOTTABEELDEN


    LATER WORD IK ZEEMEERMIN .



    VERBAZING




    14-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE VROUW VAN DE COSMONAUT .


    DE VROUW VAN DE COSMONAUT .

    Vandaag heb ik dit beeld afgewerkt .






    01-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terracottabeeld : DE HAARTOOI


    DE HAARTOOI 

    Het beeld is klaar om te drogen en te bakken .





    Bezoek ook eens mijn ander blog www.bloggen.be/walterdebock met werken over de Ronde van Vlaanderen .


    03-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ontwerptekening voor terracottabeeld : DE HAARTOOI

    DE HAARTOOI .

    Ontwerptekening voor terracottabeeld





    08-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terracottabeeld : NAAKT MET SLAK .


    NAAKT MET SLAK 

    Ontwerptekening .



    Het voltooide ongebakken beeld














    11-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pentekening : DE VAL VAN DE GROTE VOGEL .

    DE VAL VAN DE GROTE VOGEL .

    Pentekening met chinese inkt .





    06-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PAARD MET AMAZONE .

    PAARD MET AMAZONE .

    Het beeld is klaar .Goed drogen is nu de boodschap tot aan de dag dat er gebakken zal worden .











    17-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schilderij van kleinzoon JEF .

    Vandaag heb ik het olieverfschilderij voltooid dat ik gemaakt heb van mijn kleinzoon Jef .





    12-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winterlandschap .

    WINTERLANDSCHAP .

    Potloodtekening ( 1997 )





    13-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DUO SCHILDERIJ

    DUO-SCHILDERIJ

    Dit schilderij heb ik gemaakt samen met mijn zoon Philippe in 1996  .







    18-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN GROOTOUDERS .

    MIJN GROOTOUDERS .  ( de ouders van mijn moeder )







    T -->

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs