Foto
Beste mama's en papa's, oma's en opa's, ...
Ik ben juf Kelly, 3e jaarsstudent aan de Erasmushogeschool te Brussel.
Vanaf 21 november ben ik voor heel even juf van jullie kleine spruit.
Via deze blog kunnen jullie even binnen piepen in ons klasje.
Neem zeker eens een kijkje en veel plezier!
Inhoud blog
  • Welkom in de peuterklas!
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Welkom op de blog van juf Kelly!

    Er zijn geen (recente) berichten meer...

    Klik op de pijl naar links voor het archief...


    Archief
  • Welkom in de peuterklas!

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    playmobilife
    www.bloggen.be/playmob

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs