big ieties blog

Foto

E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


big ietie Gastenboek
  • write my assignment for me
  • //
  • Site issue?
  • Barbour Ackergill Wool Jacket Black
  • Border Waxed Jacket Barbour Navy

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Laatste commentaren
  • bezoek (etienne/big ietie)
        op die natuur
  • bezoek (etienne/big ietie)
        op bloemendag
  • Groetjes op zondag (Mia)
        op bloemendag
  • vrolijke Paasdagen * tuuuuuuuuuuuuuuuuut (jean)
        op je wereld
  • Pracht gedicht! (Eef Hübbers)
        op het leven


  • Welkom op dit blog van De Boeck Etienne Clair Charles


    Zoeken in blog


    Zoeken met Google



    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nabor
    www.bloggen.be/nabor

    Inhoud blog
  • vrolijkheid
  • je traantjes
  • zonnekelief
  • lief hebben
  • rustig zijn

    31-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oudejaarsgroeten
    allen de beste wensen voor
    2010 en hier een laatste gedichtje
    voor 2009
    laten we allen een gezegend
    2010 hebben 

     
    hebben jullie goede wensen
    geef ze gerust op de groep
    geef ze ons lieve mensen
    doet dit met een oproep
     
    lang leve jullie mooie glimlach
    het is nieuwjaarsdag morgen
    dit jaar de allerlaatste dag
    weg met dit jaar zijn zorgen
    .
    help tweeduizend tien opbouwen
    ga er voor jullie lieve mensen
    laat de glimlach alles aanschouwen
    hier breng ik jullie de beste wensen
     
    big ietie

    31-12-2009, 16:36 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oudjaar
    steed bij elke nieuwjaarswensen
    wordt een warm hart toegedragen
    dat moet niet alleen die dag zijn
    maar een heel jaar lang alle dagen
     
    gelukkig nieuwjaar jij vrienden
    veel geluk in dit nieuwe leven
    geen trieste nieuwjaarszinnen
    maar veel geluk wil ik geven
     
    doe alles met een mooie glimlach
    doe het vanuit je kleine hart
    en dan zal alles goed gaan
    bij een begin van een nieuwe start
     
    big ietie

    31-12-2009, 06:37 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    30-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.onze planeet
    onze planeet is heel mooi
    klein doch heel kwetsbaar
    wie kent die schoonheid
    en is het nu haalbaar
     
    willen we die wereld helpen
    zodat ze mooi kan blijven
    gaan we de wereld redden
    door het slecht te verdrijven
     
    onze wereld is nog te jong
    om al te moeten sterven
    help de wereld ernieuwen
    de jeugd moet iets moois erven
     
    big ietie
     

    30-12-2009, 06:48 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijmeringen
    mijmeringen over het voorbije jaar
    mijmeringen triest of heel blij
    wat gebeurde,weten wij dat nog
    het jaar ging zo snel voorbij
     
    denken we er terug over na
    was het een goed of slecht jaar
    hadden we tranen of een lach
    afscheid nemen met simpel gebaar
     
    wat gaat volgend jaar ons geven
    wat wordt tweeduizend tien als jaar
    laten we hopen op heel veel geluk
    en we wensen een gelukkig nieuwjaar
     
    big ietie 

    29-12-2009, 06:53 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vriendschap
    uitnodiging tot vriendschap
    kunnen jullie dat wel aan
    het is hoe jullie te voelen
    maar hoe wordt het gedaan
     
    zijn jullie bang om te beginnen
    om op zoek te gaan naar vrienden
    maar van wie willen jullie houden
    en hoe gaan jullie alles vinden
     
    wat is vriendschap voor jullie
    voor mij het mooiste in het leven
    maar vergeet diet zeker niet
    vriendschap is nemen en geven
     
    big ietie
     

    28-12-2009, 07:32 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.konijnen
    big ietie en het mooie konijn
    Toen big ietie nog maar een little ietie was,mocht ik meehelpen in de tuin.
    Ik was in die zomer van 1959 een ventje van 7 jaar.
    Ik ging met mijn grootvader konijnekotens bouwen voor de konijntjes voor nieuwjaar.
    We hadden er een vijftal gemaakt.
    De vava zoals we zeiden bracht van de dokken twee konijntjes mee en zette die appart in een kot die ik mee gemaakt had.
    Na een tijd moest ik die kotens uitkuisen.Stro eruit en op de mesthoop doen en nieuwe stro er in.
    Ik als kleine pagadder pakte een van die twee en zette die bij de andere.En ik begon te reinigen.
    Dat kot was klaar en ik begon opnieuw.Ik keek ondertussen naar die twee in dat proper kot en vroeg aan de vava wat die deden.
    Mijn grootvader vloeken,de stukken er af.:Verdoeme,na kan ik nief koepe.
    Mijn moeder kwam aangelopen en vroeg:Vader,wat is er?
    Vava:Awe rosse he die twie ba ien gezet en zie ze beuze geve.
    Ik begreep niks daarvan.
    Ons vader kwam thuis van zijn werk en begon te lachen.
    Twee dagen later was grootvader er terug met een heel dik konijn.
    De rest kun je begrijpen zeker.
    Twee weken voor nieuwjaar is zijn grote reus bevallen van zeven stuks en een paar dagen later is de mijn bevallen van acht stuks.
    Vloeken dat die man deed.Die heeft een wwek niet tegen mij gesproken.
    Maar ik moest maar zien dat ik de mijn verkocht.
    Twee jaar hebben wij van die konijnen gegeten.De helft van de mijn heb ik kunnen verkopen en zo had ik wat zakgeld bijeen.Met de rest heb ik vijf jaar gekweekt.Tot de kotens kapot waren en ik moest gaan werken,want niemand wou mijn konijnen eten geven.
    Ja acht jaar heb ik als klein ventje konijnen gekweekt,maar kon het zelf niet over het hart krijgen ze te doden.
    groetjes big ietie 

    27-12-2009, 13:41 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het licht
    het lichtje uit mijn hart
    wil ik jullie schenken
    wonderbaarlijk schijnt het
    als ik aan jullie blijf denken
     
    laat ook eens een lichtje schijnen
    geef het ook door aan vrienden
    doe het steeds met een lach
    zo dat ieder dat lich zal vinden
     
    laat dat licht nooit uitgaan
    al ben je soms geheel alleen
    zoek steeds naar vrienden
    dat licht vergeet er dan geen
     
    big ietie

    27-12-2009, 07:37 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dingeske
    noem nooit iemand dingeske
    maar gebruik liever hun naam
    of ben je de voornaam vergeten
    en dat vindt men niet aangenaam
     
    roepnaam of bijnaam kan nog
    of een nicknaam voor mensen
    bij je geboorte een naam gekregen
    een naam om geluk te wensen
     
    dingeske of wie is dat nu weer
    dat zegt men een stuk rapper
    maar geef mij maar de voornaam
    dat klinkt heel veel knapper
     
    big ietie

    26-12-2009, 06:49 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zalige Kerst
    Met dit gedichtje wens ik iedereen een Zalige Kerst

    een kindje ergens geboren
    niet in een materniteit
    wel in bakje vol met stro
    in een verlaten stalletje
     
    enkel herdertjes uit de wei
    en paar koningen uit t'Oosten
    met een stralend lachje
    kwamen aanbidden op Kerstnacht
     
    het zou vrede brengen
    maar wie wil die vrede
    laat ons allen maar hopen
    dat dat kindje terugkomt
     
    big ietie

    25-12-2009, 06:03 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zalig Kerst
    dag lieve vrienden
    dag beste mensen
    die ik hier kon vinden
    van mij de beste wensen
     
    geef die wensen door
    aan wie ge het doet
    we gaan er steeds voor
    met een heugelijke groet
     
    ik verheug me alle dagen
    om hier te mogen zijn
    steeds die lach vragen
    die je toont heel fijn
     
    mijn beste wensen voor Kerstmis
     
    big ietie

    24-12-2009, 17:11 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een geloten boek
    als een groot geloten boek
    was heel haar jonge leven
    een boek vol vuile bladeren
    die geen geheim wou prijsgeven
     
    ze had al veel doorstaan
    haar ouders sloegen haar
    ze had geen vreugde meer
    dat duurde al zeker tien jaar
     
    toen kwam er een jonge man
    hierdoor ging haar boek open
    hij werd haar beste vriend
    en ze kon weer op geluk hopen
     
    big ietie

    24-12-2009, 06:29 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mooie woorden
    jagen op mooie woorden
    maar met een glimlach
    woorden die je graag hoort
    en dit elke nieuwe dag
     
    slechte woorden mogen niet
    ze verdrijven elke goede lust
    ze zijn tyraan verwekkend
    het is of je de duivel kust
     
    zoek je ook goede woorden
    en wil je ze ook doorgeven
    bewaar ze steeds in jullie hart
    en dit je hele aardse leven
     
    big ietie
     

    23-12-2009, 06:44 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.alleen?
    ik wil je niet alleen laten
    ik wil er voor jou zijn
    ik wil als vriend komen
    als een vriend heel fijn
     
    ben jij ook iemands vriend
    ben jij ook niet graag alleen
    of gewoon eens te samen
    te samen met lach en geween
     
    is dit de echte vriendschap
    is dit wat er echt zal zijn
    die vriendschap voor het leven
    gewoon en toch heel fijn
     
    big ietie

    22-12-2009, 07:31 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sneeuw
    witte vlokken vielen op de grond
    ja de weergoden even gegeeuwd
    er kwam een sneeuwtapijt terstond
    het heeft nu weer lang gesneeuwd
     
    de straat is geheel wit
    dit is door de sneeuw
    de winter begon weer eens
    met een eerste geeuw
     
    het landschap is mooi
    hier en daar een open plek
    blijft die sneeuw liggen
    ja een vraag van een gek
     
    big ietie

    21-12-2009, 06:54 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een traan maar
    een traan in mijn ogen
    een traan van verdriet
    kwam als regenbogen
    maar niemand die het ziet
     
    laat ook jouw traan vloeien
    laat die aan mij ook zien
    laat die eenieder boeien
    zulke traan een stuk of tien
     
    het kan soms heel goed doen
    geef die traan de vrije loop
    een traan in volle fatsoen
    een traan van veel hoop
     
    big ietie

    20-12-2009, 06:50 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.je bezit
    je kan niet alles hebben
    je kan niet alles geven
    je hebt enkel je bezit
    dat om gelukkig te leven
     
    aas niet op nog meer
    je kan het soms niet krijgen
    waar moet je dat leggen
    of er beter over zwijgen
     
    rijk zijn en veel bezitten
    het is soms een gewemel
    maar als je einde komt
    rijkdom komt niet in de hemel
     
    big ietie 

    19-12-2009, 06:51 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.buiten slapen
    nu hier op dit moment geschreven een gedichtje voor de overheid
    zend het maar door naar wie dan ook

    buiten slapen in de sneeuw
    omder een krammakkelijke tent
    zelfg geen normale geeuw
    ik weet dat je vrieskoude kent

    zelfs kinderen in die koude
    bevriezen laat je ze doen
    geef hen een kleine tehuis
    dat ze kunnen slapen in fatsoen

    we hebben het warm in ons bedje
    terwijl een kind koud heeft
    het moest eens jouw kind zijn
    dat de koude trotseert en niet beeft

    big ietie


    18-12-2009, 08:31 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ooit een tijd
    er komt een tijd in je leven
    dat mensen er voor je zijn
    al hebben ze geen plaats in je hart
    nieuwe vrienden hebben is fijn
     
    er is een tijd van komen en gaan
    en daarom op zoek gaan naar vrienden
    samen over deuren denken
    samen de laatste vriendschap vinden
     
    een ding wil ik je nog zeggen
    wacht niet tot die tijd komt
    wacht niet om vrienden te maken
    geniet van je leven dat je opsomt
     
    big ietie

    18-12-2009, 06:29 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.waarheid of niet?
    wie heeft pijn in het hart
    door al het slecht te horen
    wie kan niet meer lachen
    door dit alles te aanschouwen
     
    wil je terug je glimlach bezitten
    wil je meehelpen aan herbouwen
    samen sterk met veel kracht
    dan is de wereld als herboren
     
    we moeten dit allen samen doen
    en dit voor ons nageslacht
    zodat ze gelukkig kunnen leven
    in een wereld vol van geluk
     
    big ietie
     

    17-12-2009, 06:43 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.je licht
    zoek jij het licht
    maar vindt je het niet
    zoek eens in je hart
    zijt dan blij en geniet
     
    neem een zon in je hart
    dat geeft veel licht
    zelfs bij een regen
    is dit licht als een gedicht
     
    geef dat licht aan vrienden
    geef het met een glimlach
    nu blijft dat licht schijnen
    met jouw lach elke dag
     
    big ietie

    16-12-2009, 06:43 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zijn moeke
    hij zag zijn moeder sterven
    hij stond naast haar zij
    haar vriendschap erven
    dat maakte hem zo blij
     
    met traantjes in de ogen
    ging ze heen en waarheen
    ze had nog graag hier gemogen
    maar de Heere zei neen
     
    de Hemel is nu haar tehuis
    maar woont in zijn hart
    een plaats zonder slechte ruis
    haar glimlach daar apart
     
    big ietie

    15-12-2009, 06:38 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.overwin eens
    ik kwam en ik zag
    ik zag en overwon
    ik overwon die angst
    die mijn leven begon
     
    ik groeide snel op
    ik leerde heel veel
    ik begon opnieuw
    en vormde een geheel
     
    neem dit snel op
    doe zoals ik deed
    en overwin je angst
    en je bent gereed
     
    big ietie

    14-12-2009, 06:36 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mooie regenboog
    mooie regenbogen
    daar boven heel hoog
    te zien met je ogen
    dit hoeft geen betoog
     
    regenboog bij regen
    als de zon kijken komt
    de kleuren een zegen
    als je het geluk opsomt
     
    zeven heel mooie kleuren
    van rood tot indigo over geel
    het is een mooi gebeuren
    als een heel mooi geheel
     
    big ietie

    13-12-2009, 06:59 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lach eens
    laat je lach klinken als muziek
    muziek die zacht is in je oren
    laat die lach aan iedereen zien
    je voelt je dan als herboren
     
    een lang gezicht opzetten
    dat is voor niets nodig
    gewoon even vriendelijk zijn
    de rest is nu overbodig
     
    eens goed lachen is gezond
    je voelt je een ander mens
    je moet er niets voor doen
    een lach is de beste wens
     
    big ietie

    12-12-2009, 07:52 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.die natuur
    de wereld is toch zo schoon
    maar wie wil dat zo houwen
    de natuur glimlacht ons aan
    maar wie wil dat aanschouwen
     
    gaan we verder doen zoals nu
    of moet die natuur er toch aan
    help de natuur mee verbeteren
    of het is met die schoonheid gedaan
     
    ik wil al snel gaan beginnen
    maar ik voel me zo verlaten
    help een ieder en doe mee
    de aarde is dan niet alleen gelaten
     
    big ietie

    11-12-2009, 06:47 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oh!die stemmen
    stemmen uit je ziel
    kan jij alleen horen
    je kan ze doorgeven
    maar gaan ze die verstaan
     
    die stemmen gebruik die goed
    en gebruik ze je hele leven
    maar misbruik ze niet
    anders doen ze je pijn
     
    laat die stemen samen horen
    laat ze samen een geheel zijn
    en geef ze met een lach door
    en de wereld wordt terug mooi
     
    big ietie

    10-12-2009, 06:40 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.juist hé
    een knuffel ga ik je geven
    maar geef je die terug
    een glimlach zal je krijgen
    die ik bij jou ook wil zien
     
    een handdruk als vriendschap
    elke dag weer te bekomen
    een gelegenheidszoen
    om alles te bezegelen
     
    en toch zijn er enkelen
    die hier niet aan meedoen
    ze hebben dan ook geen vrienden
    en worden in de steek gelaten
     
    big ietie

    09-12-2009, 07:18 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.avond
    avondgloed
    terwijl de zon ondergaat
    dit is mooi
    ach is het al zo laat
     
    wat verder de maan
    wat gaat het rap
    de dag is zo weer voorbij
    was die mooi en knap
     
    even later
    weer een dag regen
    geen zon te zien
    het weer onze dagelijkse zegen
     
    big ietie

    08-12-2009, 07:34 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.jij dierenvriend
    denk eens aan al de dieren
    de wereld is ook van hen
    laat ze gerust verder leven
    ze houden van hen die ik ken
     
    laat voor hen ook wat te eten
    roei ze niet uit gij lieve mensen
    zonder hen kunnen wij niet leven
    samen een mooiere wereld wensen
     
    je bent een mens op deze aarde
    en familie van elk aards dier
    blijf familie ja wij te samen
    dan zijn we over de aarde fier
     
    big ietie

    07-12-2009, 07:34 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijmeringen
    mijmeren over wat gaat komen
    denken tot je hoofdpijn krijgt
    of waarheden uit je dromen
    of is het beter dat je zwijgt
     
    dromen over een goed leven
    dromen van al je vrienden
    maar beter een glimlach geven
    je zal eenieder snel vinden
     
    schenk je vrienden veel plezier
    doe het met je eigen glimlach
    doe het daar en doe het hier
    maar herbegin elke nieuwe dag
     
    big ietie

    06-12-2009, 06:47 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.even een momentje
    een momentje van mijn tijd
    een moment van mijn leven
    het duurt niet heel lang
    dat moment wil ik je geven
     
    het is geen groot moment
    een minuut of wat seconden
    een moment om samen te zijn
    gewoon of heel opgewonden
     
    geef dit moment ook aan anderen
    zo kan je heel veel vinden
    een klein momentje samen
    je vindt dan veel vrienden
     
    big ietie

    05-12-2009, 04:38 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een regenboog
    als ik een regenboog had
    zou ik die jullie geven
    kon ik er maar een maken
    een om beter te leven
     
    maar storm kwam voorbij
    en sleurde alles mee
    de mensen waren niet vrolijk
    ze waren niet tevree
     
    maar ik geef je een lach
    de storm ging verdwijnen
    de zon kwam te voorschijn
    en ging in ons hartje schijnen
     
    big ietie

    04-12-2009, 06:53 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gewoon iets
    ik schrijf je iets
    warm en heel zacht
    recht uit mijn hart
    en zet het op papier
     
    een paar woorden
    tot jullie gericht
    ik geef ze jullie
    zodat jullie ze lezen
     
    deze woorden
    begin je dag
    begin met een lach
    groet iedereen
    die je mails leest
     
    big ietie

    03-12-2009, 06:30 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.jouw licht
    het mooie morgenlicht
    dat een ieder kan geven
    geef het door met een gedicht
    het helpt steeds bij het leven
     
    zelfs bij een dagelijkse regen
    zal dat licht verder schijnen
    het is onze eeuwige zegen
    dat niet mag verdwijnen
     
    hierbij krijg je een regenboog
    laat die in je hartje schijnen
    in dat hart is het steeds droog
    laat er niets uit verdwijnen
     
    big ietie

    02-12-2009, 06:40 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vrede zij met U
    een duif in je leven
    die je vrede brengt
    een mooie vogel
    die je leven wat verlengt
     
    die vogel jou gegeven
    bij je eigen doop
    hou die stevig vast
    het is je enigste hoop
     
    laat die duif anderen zien
    daarbij een glimlach geven
    geef het geluk gerust door
    en dit je hele leven
     
    big ietie

    01-12-2009, 06:32 geschreven door bigietie1951  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Over mijzelf
    Ik ben De Boeck Etienne, en gebruik soms ook wel de schuilnaam bigietie1951.
    Ik ben een man en woon in Wommelgem (Belgie) en mijn beroep is gepensioneerd hoofdtreinwachter NMBS.
    Ik ben geboren op 11/11/1951 en ben nu dus 72 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: miniatuurtreinen in clubverband-AMRA-modeltreinen.
    hooby minatuurtreintjes tentoonstelling November2007

    Archief per maand
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    erwin
    www.bloggen.be/erwin

    Foto

    Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs