...

...
Foto
Inhoud blog
  • I still miss you ... you stay for always in my heart
  • vandaag, 3 jaar geleden, hebben we je moeten laten gaan
  • you are my star
  • zo zal het zijn
  • men vriend
  • onze beste wensen voor 2009
  • vandaag, 2 jaar geleden, heb je ons verlaten ...
  • 19-11-2008: Falco brengt ons een bezoekske in't café (foto's)
  • een heel mooi tekstje
  • al 23 maand ben ik je kwijt
    Archief per maand
  • 02-2010
  • 12-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 12-2007
  • 10-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
    mail mij

    wil je me een mailtje sturen; klik hieronder:

    Gastenboekje
  • Zomaar, een mooi woordje
  • sterkte
  • maandaggroetjes
  • prettig weekend
  • mis je

    klik hieronder om iets te schrijven in mijn gastenboekje

    neem hier ook es een kijkje
  • onze BO, een Bordeauxdog
  • mijne persoonlijke website
  • kopen of verkopen, 1 adres en dat is op YEZZZ!!!!!
  • deze blog, ons BIBITA
  • mijn café: De Schieve in Diegem City
  • Hoofdpunten blog bordeauxdog
  • tis de waarheid!
  • 28-2-2010: Bo en Fee op wandel met Bo van Kimberly en Philip (foto's)
  • 27-2-2010: Bo en Fee op dressage en ook Raki (foto's)
  • 26-2-2010: Bo en Fee pakken de zetel in (foto's)
  • 25-2-2010: Bo op het veld en in't cafe (foto's)
  • 19-2-2010: Bo en Fee slapers (foto's)
  • 18-2-2010: Fee in't café (foto's)
  • 10-2-2010: Bo en Fee 's nachts (foto's)
  • 6-2-2010: Bo en Fee wandelingske (heel schoon foto's)
  • 30-1-2010: Bo en Fee op dressage in sneeuw (foto's)
    Hoofdpunten blog cafe_de_schieve
  • 1 juli 2010 ben ik gestopt met mijn café
  • 14-3-2010: Luc Sarah André en Marc (foto's)
  • 20-3-2010: Paëlla in De Schieve ... inschrijven voor 18 maart !!!!!
  • 30-1-2010: Parfum-Party / demonstratie ... een paar foto's ...
  • 21-2-2010: zondagavondje in *De Schieve*
  • 18-2-2010: de 3 musketiers: Géry, Luc en Bric (foto's)
  • 30-1-2010: Parfum-Party / demonstratie ... komen jullie ook ...
  • 2-1-2010: paar mooie foto's getrokken in't cafe
  • 8-1-2010: een paar gekke foto's
  • 26-6-2009: grappige foto's
  • de schieve vind je ook op facebook!
  • 24-12-2009: kerstmisavond in't café (foto's)
  • 11-12-2009: buffet van onze spaarkas (foto's)
  • 29 augustus 2009: Bordeauxdogwandeling + BBQ + cocktails + MOJITO
  • 12-6-2009: Frans en Conny hunne verjaardag in't café (foto's)
    Laatste commentaren
  • kippevel (annick)
        op tekstje van ons BIBITA op mijne website
  • Zoeken in blog

    Blog als favoriet !
    http://www.webtoolonline.nl/linksysteem.php?actie=inhits&k_id=571&nummer=1&id=363
    aandenken aan ons BIBITA, overleden op 16 december
    gedichten/versjes/verhaaltjes ter ere van ons BIBITA. VERGETEN DOEN WE JE NIET. ze is gestorven op 16 december 2006 om 21u.
    ons BIBITA was een lief meiske, veel te vroeg van ons weggegaan op amper 4 jaar en 3 maanden! van 11 april 2005 tot en met 16 december 2006 heeft ze bij ons mogen vertoeven. ik mis je enorm.
    17-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voor men meisje, mijn trouwste vriendin.

    Voor men meisje, mijn trouwste vriendin.

    Eèn ding moet je weten
    ik zal je nooit vergeten
    Wat jij voor mij betekende,
    is met geen pen te beschrijven,
    of in woorden uit te leggen
    En zou het wel zijn uit te leggen,
    zou geen mens mij of het begrijpen. 

    Vier mooie jaren, korte jaren.
    Mocht ik jou, mijn meisje noemen.
    Het afscheid deed pijn, maar ik weet,
    dat het zo heeft moeten zijn.
    Maar de leegte,
    die je achterlaat, in mij,
    is niet meer op te vullen.

    Maar ik ben dankbaar,
    dankbaar ondanks de pijn, van het verlies,
    dat ik je vriendin heb mogen zijn.
    Dat ik in jouw leven heb mogen delen

    17-01-2007 om 16:59 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voor ons BIBITA
    Voor Bibita

    Je tijd is nu gekomen,
    we moeten je laten gaan,
    omdat we met liefde en zorgen
    alles voor jou hebben gedaan.
    We geven het uit handen,
    met pijn in ons hart.
    Hij komt en laat je "slapen",
    voorbij is dan jou smart.

    Zonder jou moeten we nu verder,
    onze trouwe kameraad,
    Die in ons huis en hart
    een grote leegte achterlaat
    Een "ORANJE ZON" ging onder,
    en bij de nieuwe dageraad
    Missen wij de wandelingen met jou, 
    in de bossen, de zee en op straat.
    Ja men meisje,
    zo gaat dat in het leven,
    alles gaat voorbij.
    Maar de tijd dat JIJ bij ons woonde,
    had een bijzondere glans 
    door jou,
    ook voor mij!!

    17-01-2007 om 16:36 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn hond is dood

    Mijn hond is dood

    ik moet haar gaan begraven
    Mijn tranen druppelen op haar vacht
    Ze is nog warm, haar ogen zijn gesloten
    Haar pels is glanzend en heel zacht
    Nog eenmaal streelt mijn hand haar grote lijf
    zoals ik zo vaak heb gedaan
    Ik zie van alles uit haar leven
    in flitsen langs mijn ogen gaan
    Haar lichaam ligt slap in mijn handen
    en overtuigt me van haar dood
    Vaarwel liefste
    je was/bent men vriendinnetje
    Ik huil, want mijn verdriet is groot

    17-01-2007 om 16:31 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.was je maar ...
    Was je maar hier bij mij...
    en ik hou je stevig in men armen
    Want een leven zonder jou is moeilijk te verstaan
    mijn liefde voor jou is vuriger dan de zon
    Nooit zal ik jou vergeten
    De natuur nam niet ons alle twee,maar jou alleen
    Waarom doet het leven zo'n pijn
    en kan ik niet nog nog een keer bij jou zijn
    maar het lot kan je niet ontlopen
    het is sterker dan alle dromen
    die een mens zich voorstellen kan

    17-01-2007 om 16:28 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de zon gaat ...
    Bibita
    De zon gaat weer onder zonder jou
    De nacht valt weer zonder jou
    M'n droefheid wacht op mij
    M'n nacht wordt geparfumeerd met verlangen en verdriet
     
    Overal ,op alles is jou stempel gedrukt
    Alles herinnerd me aan jou
    Waarom deze eenzaamheid?
    Zonder jou zullen de jaren moeilijk voobij gaan
     
    Waar ben je? 
    Kom terug men meisje kom terug
    Want ik mis je
     
    Ik ben tot het besef gekomen
    Dat je nooit meer terug zult komen
    hoe zal het verder gaan zonder jou

    17-01-2007 om 15:48 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn lieve meisje
    Het is nog niet zolang geleden
    dat mijn lief meisje is overleden
    ze was maar 4jaar en 3 maand oud
    Ik kan haar niet missen voor geen goud
    Toen ik in het salon zat was het met men meisje gedaan
    Zij is nu voorgoed naar de hemel gegaan
    Ik heb nog lang gehuild van verdriet en gemis
    Nu men lieve bibita er niet meer is
    Als ik haar mis kijk ik naar de foto die op de schouw staat
    Als het daarboven nu maar goed met haar gaat
     

    17-01-2007 om 15:47 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.die pilaar
    Lieve Bibita
    jij was die pilaar,
    waar iedereen op steunde
    jij was die grote eik
    waar ik tegen leunde
     
    jij was die rots
    die in de branding stond
    jij was die veilige reddingsboei
    voor mij die zich in nood bevond
     
    jij was die lieve kleine beer
    jij was die hond en vriendin
    zo belangrijk in men leven
     
    Op een dag kwam die eene man
    ze noemde hem de dood
    je wist dat je verloren was
    toch hield jij je groot
     
    Je keek hem rustig in de ogen
    ging dapper met hem mee
    je ging zoals je leefde
    sterk,dapper en tevree

    17-01-2007 om 15:38 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik weet nog...
    Ik weet nog hoe je blafte,
    ik weet nog hoe je dronk,
    ik weet nog hoe ik je verzorgde
    mijn baldigheid bedwong
     
    Ik weet nog hoe je ouder werd
    ik weet nog hoe je dat vond
    ik weet nog dat je dacht
    er bestaat geen betere hond
     
    Ik weet nog dat je stervend op de grond lag
    ik weet nog van verdriet,de pijn
    ik weet nog alles van die laatste uren
    die me zo ontzettend dierbaar zijn.
    Ik weet dat je nooit vergeten wordt
    herinneringen zullen altijd blijven

    17-01-2007 om 15:36 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de dag
    De dag haalde je nog net
    De nachten hebben we op jou gelet
    die avond moest de dierenarts toch komen
    en vertelde ons dat jij voor altijd zou gaan dromen
    je was te ziek en zo vreselijk moe,
    je kopje naar beneden,
    je deed je oogjes toe

    17-01-2007 om 15:34 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik denk aan jou (clouseau)

    Stop nu maar met wenen,
    genoeg tranen voor een nacht
    Kijk 'ns naar datgene dat morgen op je wacht
    Is dat niet voldoende, de toekomst lacht je toe


    Stop dus maar met treuren. Ga slapen je bent moe. Morgen schijnt de zon weer, er is leven na de dood.
    Alleen al de herinnering vervult m'n hart met hoop


    En ik denk aan jou
    En dan klopt m'n hart in m'n keel
    ik mis je zo
    Na al die tijd nog even veel


    Ik vergeet je niet, ook niet na duizend jaar
    'k Blijf van je houden, je bent al m'n tranen waard
    kijk naar onze foto's, naar jaren van geluk! Naar wat we samen hadden, de tijd ging veel te vlug


    Niemand is vervangbaar, dat voelt het kleinste kind
    Dus wees maar niet ondankbaar om
    wat je hebt bemind


    Want ik denk aan jou
    En dan klopt m'n hart in m'n keel
    Ik mis je zo
    Na al die tijd nog even veel
    We zijn ver van elkaar
    Ik weet niet waar je bent
    Maar voel je daar hoe ik elke dag
    Elk moment aan je denk?


    Ik denk aan jou
    En dan klopt m'n hart in m'n keel
    Ik mis je zo!!!
    Na al die tijd nog even veel


    Kop op, verman je, genoeg tranen voor vandaag, vergeet de pijn, dat kan je,
    ook al slijt dat nog zo traag
    Want morgen schijnt de zon weer,
    er is leven na de dood
    Kon ik dat maar geloven, dan leefde ik op hoop


    Want ik denk aan jou
    En dan klopt m'n hart in m'n keel
    Ik mis je zo
    Na al die tijd nog even veel
    Ik denk aan jou
    Ik hou van jou
    ook al ben je hier niet meer....


    het is zo moeilijk om afscheid van haar te nemen
    ik kan je niet vergeten en heb het heel moeilijk
    ik mis je zo



    15-01-2007 om 15:21 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.afscheid van een vriend (clouseau)

    Alles is voorgoed gedaan
    Als jij er klaar voor bent
    'k Heb aan je zijde gestaan
    Oh God, ik heb je graag gekend

    Ik blijf nu hier jij gaat naar daar
    En daar is niet zover van hier
    We spreken af, ik weet niet waar
    En daar ontmoeten we elkaar


    Zonder jou tikt de klok even snel
    Maar de tijden veranderen wel
    Dus ik neem afscheid, jij moet nu gaan
    Weet dat je in m'n hart altijd blijft voortbestaan

    Slaap zacht, je hebt het verdiend
    Je vocht tot aan je laatste zucht
    En ga, ga nu m'n vriend
    En droom voor eeuwig opgelucht

    Net zoals vroeger kom je wel terecht
    Ik weet je vindt een thuis heel gauw
    En ik herhaal wat jij me ooit hebt gezegd
    In m'n hart blijf ik je trouw

    Zonder jou tikt de klok even snel
    maar de tijden veranderen wel
    dus ik neem afscheid, jij moet nu gaan
    weet dat je in m'n hart blijft voortbestaan

    En ik weet ik zou dankbaar moeten zijn
    Maar precies daarom doet het zo'n pijn

    Zonder jou...(x2)

    (dit is 1 van de liedjes die me in de tranen doen barsten van verdriet)

    15-01-2007 om 15:09 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bij elk geluidje
    Bibita,
    Bij elk geluidje aan de deur,
    denk ik dat jij het bent,
    ik heb nog maar een hoop
    dat ik naar je toe kan komen
     
    M'n verdriet kan niet overgaan
    Dat is wat me zo doet branden
    Met het tellen van de lege lange dagen,
    zijn de weken voorbij gegaan
     
    Ik zal je missen
    Ik zal van je blijven houden
    Ik zal beloven op jou te wachten
     
    Het zal nooit overgaan
    Hoe het ook aanvoelt
    Het is zo leeg zonder jou
    Mijn hoop wacht op morgen
     
    Ik zal je erg missen
    Ik zal van je blijven houden
    Ik zal beloven op jou te wachten

    (tekstje gekregen van nancy)

    15-01-2007 om 15:03 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    13-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.liefste BIBITA
    Liefste Bibita,
     
    Elke keer als ik thuiskom is het leeg,zo leeg
    leeg in men hart,leeg in men huis.
    Altijd als ik verdrietig was was jij er met een lik of een heel lieve blik
    je merkte wanneer ik down was,je was lief en gaf geen kik
    Andere mensen snappen niet wat ik voel
    ze weten niet wat ik bedoel
    ze weten niet hoeveel ik van je hou
    en hoe graag ik je bij mij houden wou
    Lief meisje van mij je was gewoon op,zo ziek
    maar tot de laatste moment een wereldbeest,de liefste van de wereld
    ik weet dat je in de hondenhemel bent
    en weet dat ik altijd blij ben dat ik je heb gekend

    13-01-2007 om 15:17 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (5 Stemmen)
    12-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.moeilijk

    de laatste 2 dagen heb ik het heel moeilijk gehad. (andere dagen ook maar met momenten) de tranen stonden regelmatig in men ogen.
    om het een beetje te verwerken heb ik deze blog gemaakt van ons BIBITA. en ter ere aan haar.
    ik was content dat het nacht werd zodat ik men café kon sluiten en naar huis gaan en onze BO kon vastpakken.
    tis niet gemakkelijk
    ik wil zo graag dat ik ons BIBITA kan vastpakken en aaien en mee gaan wandelen en al de rest...
    toen ik onze BO ging inschrijven op den dressage, had ik het ook moeilijk. de beelden komen naar boven toen ik met haar naar den dressage ging.
    tis ni gemakkelijk om alles te verwerken.
    ik probeer me sterk te houden, den ene dag lukt het maar andere dagen is het moeilijk.
    ik mis haar heel erg.
    telkens vraag ik me af waarom zij zo vroeg van ons is weggegaan...
    4 jaar en 3 maand, veel te jong.
    I love YOU for ever

    12-01-2007 om 18:27 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (7 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nancy
    Beste Carine
     
    En ineens is het zover
    Ze is niet meer te redden,
    jullie moeten de beslissing nemen
    Nee,... niet jullie vrienden,je wilt ze nog ni kwijt
    Ze is slechts 4 jaar,dit moest niet kunnen.
    Een angstig gevoel besluipt je,...kun je dit aan?
    Maak je de juiste keuze?
    Het is tijd om afscheid te nemen
    Je komt nooit uitgehuild,je bent radeloos
    Troostende woorden zijn er niet
    maar weet... ik deel mee in je verdriet

    12-01-2007 om 14:35 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (5 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tekstje van ons BIBITA op mijne website
     


    Ons Bibita heeft haar strijd gestreden. Een hele week heeft ze gevochten om te overleven, samen met ons. De waarde van haar nieren waren zo hoog dat ze bijna geblokkeerd waren. De kans was klein dat ze overleefde maar zij en wij bleven erin geloven. Elke keer als ze ging drinken of pissen, soms met veel moeite, zagen we nog een kans. Uiteindelijk heeft ze de zaterdagmorgend om 10 u ‘s morgens de laatste keer buiten geweest en wisten we dat het bergaf ging. Ons Bibita begon het op te geven en had moeite om te
    drinken. Die avond om 21u heeft ze haar laatste zucht gegeven.

    Ons Bibita heeft haar strijd gestreden,

    rust zacht, men meiske.

    We zijn content dat we je tijdens de maanden die je bij ons verbleef, je nog een gelukkig leven hebben kunnen geven.

    De laatste week hebben we dag en nacht bij jou gebleven, jij op je deken en ik op mijn deken, voor de open haard zodat je niet verder onderkoelde. Voor ons was het veel te warm maar dat hadden we voor jou over. Je verdiende om te overleven. Wij danken onze vrienden om de steun en ook diegene die in mijn plaats mijn café open gedaan hebben zodat ik hele dagen bij ons Bibita kon blijven om haar bij te staan in deze heel moeilijke tijd.

    Vergeten doen we je niet.

    Ons hart bloed maar voor jou was de tijd gekomen om niet meer af te zien.

    Bibita, we love you.

    16 december 2006

    http://users.telenet.be/cartje en klik op "ONS BIBITA"


     

    12-01-2007 om 14:19 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (5 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIBITA


    Bibita,

    waarom moest je bij mij vandaan
    op het laatste was jou verzorging een hele baan
    Tranen springen in men ogen als ik naar je foto's kijk
    nooit zal ik je nog zien huppelen
    nooit meer zal ik je kunnen knuffelen
    Jij was een uit de duizend
    Nooit geen hond meer meet jou karakter
    jij hebt een speciaal plekje in men hart
    Nu leef je daar voort,
    maar vanbinnen huil ik nog elke dag



    (tekstje gekregen van nancy)

    12-01-2007 om 14:08 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.steeds verloren
    Ik ben nog steeds verloren,
    maar nog steeds van jou
    vertel ik je nu
    Bibita,
    ik hou nog steeds van jou


    (tekstje gekregen van nancy)

    12-01-2007 om 14:00 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heimwee hopend wetend gelukkig
    Heimwee, wie kent het niet
    Heimwee, nog steeds zoveel verdriet
    Heimwee, naar de tijden van weleer
    Heimwee, jou te moeten missen doet nog steeds zo'n zeer
     
    Hopend, je ooit nog eens te mogen zien
    Hopend, in het hiernamaals mischien
    Hopend, dat mijn geheugen het nooit zal laten afweten
    Hopend, dat ik je dus nooit zal vergeten
     
    Wetend, dat ik er goed heb aangedaan
    Wetend, dat je rustig bent heen gegaan
    Wetend, dat ik je een goed leven heb gegeven
    Wetend, dat ik met de herinnering moet leven
     
    Gelukkig, dat ik je heb mogen verzorgen
    Gelukkig, dat ik men verdriet niet heb verborgen
    Gelukkig, door de vele mooie momenten
    Gelukkig, dat ik je oprechtheid mocht ontvangen
    Mijn liefste meisje, dat was jij.

    12-01-2007 om 13:57 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.men meiske
    Jij was men meisje voor het leven
    Die me veel liefde wist te geven
    Helaas ben je er nu niet meer
    En dat doet me erg veel zeer
    Elke dag huilt men hart om jou
    kon ik maar zeggen men liefste meisje ik hou zoveel van jou
    Het leven gaat zo vreselijk vlug
    Lieve Bibita was jij maar bij me terug
    Altijd,altijd blijf ik van je houden
    We waren dikke vrienden,die elkaar vertrouwden
    Het ging zo plotseling dat je mij verliet
    En dat doet me zo oneindig verdriet
    Altijd,altijd liep je achter me aan
    jij zou voor mij door het vuur gaan
    jij was mijn beschermengel en mijn vriend
    Om zo aan je einde te komen heb je niet verdiend
    Ter nagedachtenis ben ik dit gaan schtijven
    Mijn gedachten zullen altijd bij je blijven
    Jij was het allerliefste dat ik bezat
    Rust zacht,men lieve schat.


    (tekstje gekregen van nancy)

    12-01-2007 om 13:52 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)


    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs