Vaste Job - Online sinds 7 oktober 2015 - Gewijzigd sinds vandaag
Functieomschrijving
Voor onze klant een toonaangevende leverancier van micro-chips te Oudenaarde, zijn we op zoek naar een operator die een sterke interesse heeft in computers. Als operator zorg je mee voor een vlotte productie. Je borgt de kwaliteit en werkt samen met je collega's van het team aan een goede performantie. Je stelt de toestellen in en controleert deze regelmatig. Je werkt in een cleanroom (stofvrije) ruimte. Je werkt in een 5-ploegensysteem en bent direct inzetbaar!
Profiel
Je kan werken in een 5-ploegensysteem. Je kan je makkelijk verplaatsen (of woont in) tot in Oudenaarde. Je hebt reeds gewerkt in een productieomgeving en/of beschikt over ervaring in ploegen. Je bent direct inzetbaar voor een opdracht op lange termijn, werken doorheen feestdagen vormt geen enkel probleem!
Als Software Engineer kom je terecht in een internationaal bedrijf gelegen in Limburg en sta je in voor de research, het design en de ontwikkeling van computer software.
Je bent verantwoordelijk voor implementaties binnen real-time beeldverwerking, machine vision, process control en HMI.
Je analyseert software noden en specificaties om zo de haalbaarheid van het design te bepalen, rekening houdend met de tijdsduur en kosten.
Je geeft technische ondersteuning aan klanten en werknemers.
Je staat in voor de kwaliteitsgarantie van de software.
Je bent verantwoordelijk voor de documentatie en de opmaak van handleidingen.
Je neemt deel aan introductieteams voor nieuwe producten.
Profiel
Wie zoeken wij?
Technische competenties
Je bent master in een technische richting, bij voorkeur Elektronica - IT
Je kan terugblikken een aantal jaren relevante ervaring, waaronder ervaring met programmeren binnen Linux en GCC build tools en source code versioning.
Je hebt kennis van C++, Python, QT en/of Boost.
Je hebt een goede kennis van de Nederlandse taal. Ook ben je vlot in het Engels. Kennis van andere Europese talen is een plus.
Persoonlijkheid
Je bent een echte problem solver.
Je hebt een sterke hands-on mentaliteit.
Je hebt een proactieve werkmentaliteit en sterke communicatieve vaardigheden.
Je bent flexibel en vindt occasioneel reizen geen probleem.
Jobgerelateerde competenties
Technische specificaties van de informatica applicatie uitwerken en opstellen (lastenboek)
Informaticaprogramma's en -applicaties ontwerpen en ontwikkelen
Documenten en technische ondersteuning voor de ontwikkelaars, gebruikers, informaticadiensten, ... uitwerken en bijwerken
The IT Validation professional will be responsible for putting together a foundation of core procedures to drive the IT Quality processes. The candidate needs to have a very good understanding of the Quality process as it relates to IT in pharmaceutical industry.
Will primarily be responsible for working with IT, Business Administration, QA functions and external vendors to identify Requirements (URS, FRS, DS), develop and execute Test Protocols (IQ, OQ and PQ). In addition the role will be responsible for developing other validation lifecycle documents such as Validation Plans, Traceability Matrices, Risk Management Plans and Validation Summary Reports. The position will also develop, revise, format and publish standard operating procedures (SOPs), work instructions (WIs) and Change Control documentations. Additionally, the applicant will assist by supporting the IT function with Issue Management and CA/PA (Corrective Action and Preventative Action) documentation and execution.
Voor ons filiaal te Roeselare zijn wij op zoek naar een gemotiveerde en enthousiaste Assistant-shopmanager.
Als Assisant-Shopmanager ben je de rechterhand van de Shopmanager. Bij afwezigheid van de Shopmanager, zorg je voor de taakverdeling en praktische zaken van de winkel. Je vindt het belangrijk dat de winkel er piekpijn uit ziet en elk lid van het verkoopsteam op de hoogte is van de meest recente promoties en acties van Telenet, Eni, Apple, HP en alle andere merken.
Je bent, samen met de Shopmanager, de drijvende kracht voor de commerciële en financiële resultaten van de winkel. Je laat geen klant naar buiten gaan zonder dat hij/zij uitstekend werd geholpen. Jouw collega's kunnen bij jou terecht indien er escallaties zouden zijn of indien ze vragen hebben over de producten en diensten.
Je zal een aantal administratieve taken uitvoeren, maar staat net zoals je filiaalverantwoordelijke steeds naast je teamleden mee in de verkoop. Het grootste deel van je takenpakket bestaat dan ook uit zelf mee verkopen.
Je communiceert op een duidelijke manier met de zaakvoerder en je team.
Profiel
De ideale kandidaat voldoet aan het volgende profiel:
Je beschikt minimum over een opleidingsniveau middelbaar onderwijs en bent enthousiast en gedreven.
Je hebt minstens 2 jaar werkervaring in een commerciële omgeving
Reeds ervaring in een leidinggevende functie is een pluspunt
Je bent een teamplayer en flexibel ingesteld. Dit betekent dat je je collegas bijspringt of eens een half uurtje langer werkt om een extra vergadering bij te wonen.
Je beschikt over communicatieve en organisatorische vaardigheden en bent commercieel ingesteld.
Je bent resultaatgericht en representatief.
Je beschikt over een rijbewijs B want je moet je kunnen verplaatsen naar de andere filialen en/of leveranciers.
Je vindt zaterdagwerk geen probleem. Ook de werkuren (ma/vr.: 10-18.30u) vormen geen probleem.
Jobgerelateerde competenties
De administratieve en boekhoudkundige opvolging van de verkoopeenheid realiseren of de gegevens aan de betreffende dienst overmaken
De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren Een vooruitgangstraject voorstellen
Technische steun verlenen aan het team (informatie over producten, beheer van conflicten, behandelingen van klachten van klanten, ...)
De producten ontvangen De levering met de bestelbon controleren Producten opslaan of in afdelingen plaatsen
Bijkomende diensten aan de klant voorstellen bij de aankoop van producten (getrouwheidskaart, levering aan huis, ...)
De activiteiten van een team coördineren
Promotie-acties voor klanten organiseren
De organisatie van een verkoopeenheid ontwerpen en toepassen (uurroosters, materiaal, ...)
Klanten adviseren en informeren over producten Producten verkopen
De verkoopeenheid opruimen, schoonmaken en in orde brengen
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen Bestellingen plaatsen
Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank, ...)
De verkoopruimte inrichten en de producten in de vitrines, etalages, ... uitstallen
Een commerciële strategie bepalen
Persoonsgebonden competenties
Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)