Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
Foto
Foto
Inhoud blog
  • Testje Mr.Linky
  • Test
  • Bibi
  • Staffie
  • Woefie
  • Nieuwe bewoners
  • Werken in uitvoering
  • Brussel
  • Zalig pasen!
  • Winterfoto's 2
    adopt your own virtual pet!
    adopt your own virtual pet!
    adopt your own virtual pet!
    Foto
    adopt your own virtual pet!
    adopt your own virtual pet!
    Leuke foto's en nuttige links
    Langs de Moervaart, Wachtebeke
    Foto
    Foto
    Foto
    De Bierkamer, Kluizen
    Foto
    Bieren in de hoofdrol:
    1. het lekkerste blondje ter wereld
    2. wreed accident!
    3. Net skivakantie geboekt, alles wordt in gereedheid gebracht
    4. 332 originele café's van Bob Hendrickx
    5. Standbeeld "de brouwer", Dikkele
    6. Delirium Noël
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Ian, onze Schotse huisgenoot
    Foto
    De actieve voedingsdriehoek (klik op foto voor meer info)
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Beertje's dagboek
    Een eigenzinnige kijk op de actualiteit
    Beertje, Pimbolie, Lumpy Bumpy, Leo en andere inwonenden geven hun visie op het dagelijkse leven.

    www.quirit.com

    25-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat moet ik aan?!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Help! (Lumpy Bumpy rent en springt over het bed als een kip zonder kop) Wat moet ik aan de 28e april? En ik moet nog naar de kapper en mijn nagels moeten worden geveild, waar kan ik mijn maat vinden, is daar wel een winkel voor?

    25-01-2006 om 12:27 geschreven door Lumpy Bumpy  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beetje kalm graag!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Geeuw! Broer je maakt me wakker uit mijn schoonheidsslaapje! Maak je niet zo druk. We zien er toch knap uit? Wij hebben niets nodig, toch? Hoewel, mijn manen moeten wel gebrushed worden (kijkt vol ontzag in de spiegel). En ja, mijn nagels kunnen misschiens ook wel een lakje gebruiken...En een lekker muskusgeurtje is ook nooit niet weg... Zullen we eens op internet kijken voor een adresje voor schoonheidssalons?

    25-01-2006 om 12:25 geschreven door Leo  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In bad...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wat vooral voor jullie mannen belangrijk is, is dat jullie eerst eens een flink bad nemen! (ZOEF.... geen Beertje, Leo of lumpy Bumpy meer te zien.....)

    25-01-2006 om 12:24 geschreven door Pimbolie  


    24-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Huwelijk!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Joepie!! beertje heeft mij ten huwelijk gevraagd. Vrijdag 28 april 2006 is het de grote dag!!

    24-01-2006 om 00:00 geschreven door Pimbolie  


    16-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wandelplezier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wandelen is één van de hobby's van mijn gastgezinnetje en ik mag steeds mee als "mascotte". Zoals je ziet wandel ik zelf niet mee, maar "lift" mee en geniet zoals gisteren van het zonnetje.

    16-01-2006 om 12:37 geschreven door beertje  


    11-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een nadenkertje, om even bij stil te staan

    Een klein lief meisje stond onder een luifel. Ze had net boodschappen gedaan in de supermarkt, met haar moeder. Ze zal ongeveer 6 jaar oud zijn geweest, dit prachtige roodharige sproetige beeld van onschuld. Het stortregende buiten. Je weet wel, dat soort regen dat goten en afvoerputjes doet overstromen, zo gehaast om de aarde te raken, dat het geen tijd had om de straal wat zachter te zetten. We stonden allemaal onder deze luifel aan de ingang van de supermarkt.We wachtten, sommigen geduldig, anderen geïrriteerd, omdat de natuur hun haastige dag in de war had gegooid. Ik ben altijd wat dromerig als het regent. Ik verdwijn in het geluid en in het gezicht dat de hemel het vuil en het stof van de wereld afspoelt. Herinneringen van rennen en spetteren als een kind, zo zorgeloos spelen in je gedachten, als een welkome onderbreking van een voorbije dag met zorgen en stress... Haar stem was zo mooi toen het de hypnotische trance onderbrak waar we allemaal in gevangen zaten. "Mama, laten we door de regen gaan rennen", zei ze. "Wat?", vroeg mama. "Laten we door de regen gaan rennen!", herhaalde ze. "Nee, lieverd. We wachten totdat het wat minder wordt" antwoordde mama. Het kind wachtte nog een minuutje en herhaalde: "Mama, laten we door de regen gaan rennen." "We worden doornat als we dat doen," zei mama. "Nee, dat zullen we niet, mama, dat is niet wat je zei vanmorgen", zei het meisje terwijl ze aan haar mama's arm trok. "Vanmorgen? Wanneer zei ik dat we door de regen konden rennen en niet nat zouden worden?" Het meisje zei kalmpjes: "Weet je dat niet meer? Toen je met papa praatte over zijn kanker, toen zei je: Als we hier samen doorheen komen, komen we door alles heen!". Iedereen was opeens muisstil. Ik zweer dat je niets anders hoorde dan de regen. We stonden allemaal doodstil. De volgende minuten kwam er niemand en ging er niemand weg. Mama dacht even na over wat ze zou antwoorden. Sommigen zouden het weglachen of haar voor gek uitmaken. Sommigen zouden zelfs negeren wat ze zei. Maar dit was een moment van affirmatie in een kinderleven. Een moment van onschuldig vertrouwen, dat wanneer het gevoed en verzorgd wordt, zal bloeien in geloof in de goede dingen en de hoop van het leven. "Lieverd, je hebt gelijk. Laten we door de regen rennen. Als het zo moet zijn dat men ons vanuit hierboven nat laat worden, nou..., dan hadden we misschien juist een wasbeurt nodig," zei mama. Daar gingen ze. We stonden daar allemaal te kijken en te lachen, toen ze daar vooruit sprongen tussen de auto's door, en jawel, door de plassen. Ze hielden hun boodschappentassen boven hun hoofd voor het geval dat. Ze werden doornat, maar ze werden gevolgd door enkele anderen die schreeuwden en lachten als kinderen onderweg naar hun auto's. En ja, ik ook. Ik rende en werd nat.

    11-01-2006 om 12:25 geschreven door beertje  


    09-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Scotland
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hi, I am Ian (Lumpy Bumpy and Leo call me McGrumphie) and I was born in Glasgow (May 11, 2005) in the Bearfactory. I speak only Gaellic but I’m learning the English language. I like to drink a good Scotch Whisky, also called in Scotland “Uisge Beatha” (means “water of life”).

    My favourite actor: Sean Connery

    My favourite film: Braveheart

    My favourite book: Het zilveren spoor – Anthony Van Kampen

    My favourite poet: Robert Burns

    My favourite pub in Glasgow: Uisge Beatha

    My favourite restaurant in Glasgow: Stravaigin

    My favourite Scotch Whisky: Old Pulteney (12 years old) & Glengoyne (10 years old)

    My favourite Beer: John Smith’s Ale

    You want to know more about Scotland, go to www.visitscotland.com.

    09-01-2006 om 21:41 geschreven door Ian  


    04-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dierenweetjes
    Wist je dat:
    ... katten 80% van hun leven slapend doorbrengen? (dus van golfen zal niet veel komen).
    ... het oog van een struisvogel groter is dan zijn hersenen? (ik ken mensen met hetzelfde euvel).
    ... zeesterren geen hersenen hebben? (zulke mensen ken ik ook).

    04-01-2006 om 21:18 geschreven door beertje  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sportief?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Pff, dat geloven jullie toch zelf niet?  Volgens mij is dat gewoon voor de sjieke kleren en en....daarbovenop om indruk te kunnen maken op de jonge vrouwtjes, van golfen heb ik nog nie veel gezien hoor. Alleen dat dat balletje al mijn ruiten al heeft stukgemaakt. Stoefers!

    04-01-2006 om 21:13 geschreven door Pimbolie  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leeuwen sportief?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Net zoals mijn tweelingbroer neem ik mijn eerste golflessen, en ik ben natuurlijk beter!

    04-01-2006 om 20:32 geschreven door Leo  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Golfen, een leuke sport
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Tegenwoordig zijn we actief op het golfterrein, zoals je kunt zien op de foto.

    04-01-2006 om 20:29 geschreven door Lumpy Bumpy  


    30-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Joepie, kerstvakantie
    Pieter en Cédric zijn elke dag thuis, geen school. Dus kan ik dagelijks naar Cartoon Network kijken en Magic the Gathering leren spelen.

    30-12-2005 om 17:55 geschreven door beertje  


    22-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Joyeux Noël - Feliz Navidad
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    22-12-2005 om 12:28 geschreven door Lumpy Bumpy  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zalig kerstfeest - Merry Christmas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    22-12-2005 om 12:21 geschreven door beertje  


    21-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wist je dat...?

    Lumpy Bumpy: “Leo, wist je dat het orgasme van een varken 30 minuten duurt? In mijn volgend leven wil ik een varken zijn!”

    Leo: “Dat is nog niks, weet je dat sommige leeuwen het meer dan 50 keer per dag doen?”

    Lumpy Bumpy: “In mijn volgend leven wil ik nog altijd een varken zijn, ik verkies kwaliteit boven kwantiteit”.

    21-12-2005 om 12:08 geschreven door Lumpy Bumpy  


    20-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The Cronicles of Narnia (The Lion, the Witch and the Wardrobe)

    Zondag naar de (digitale) avant-premiere geweest, wij geraken altijd gratis binnen, als verstekeling in één van de jaszakken van ons gastgezin.

    Het verhaal: Vier Britse kinderen moeten tijdens de tweede wereldoorlog onderduiken in het huis van een mysterieuze professor. Wanneer ze verstoppertje spelen in een oude kleerkast, ontdekken ze het land Narnia, waar dieren kunnen spreken. Het prachtige land wordt echter in de ijzige greep van de boze witte heks gehouden, waardoor het altijd winter is. Ze gaan, samen met Asla de leeuw (mijn favoriet!), de strijd aan tegen de heks. Dit leidt tot een grote veldslag tussen de legers van Asla en de witte heks, de legers worden gevormd door verschillende mythische figuren en dieren die het land Narnia bevolken.

    Deze Disney-productie duurt 150 minuten en zal dankzij de schitterende computeranimatie en prachtige beelden zeker de topper van het seizoen worden. Vooral de veldslag deed ons terugdenken aan de veldslagen in de Lord of the Ring-verfilmingen.

    De film is gebaseerd op de verhalen van C.S.Lewis (1898-1963). De Noord-Ierse schrijver was, net als zijn vriend Tolkien, een academicus en kenner van de middeleeuwse literatuur en de bijbehorende mythologie. Hij schreef het eerste deel in 1950 van wat uiteindelijk de zevendelige jeugdboekenreeks “the cronicles of Narnia” zou worden. Meer informatie over deze verhalen is te vinden op www.narniaboeken.tk.

    20-12-2005 om 12:07 geschreven door Leo  


    19-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom op ons blog!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo, ik ben Beertje en woon sinds 2000 bij een sympathiek gastgezin. Ik heb de eerste jaren een wild leven geleid, drinken en kaarten met de vrienden en rommelen met mijn twee Afrikaanse vriendinnen (zie foto), meegebracht na een reis naar Mali. Toen kwam Pimbolie in mijn leven, en zij houdt mij een beetje onder de duim. In 2004 kwam Snuffel ons gezinnetje vervoegen. Dit voorjaar werd Lumpy Bumpy, een hyperactieve tijger , opgepikt in de luchthaven van Charleroi en in de zomer kwam zijn tweelingbroer Leo erbij. Dit was meteen het einde van onze relatieve rust, vermits ze altijd vechten met elkaar of allerlei kattekwaad uithalen. Gelukkig slapen katachtigen 80% van hun leven. In het najaar kwam Twinkelbel, het nichtje van Pimbolie, logeren en ze werd meteen de favoriet van Lumpy Bumpy en Leo. Ik ga hier samen met de familie en vrienden deze blog in stand houden en we geven onze eigen kijk op de actualiteit.

    19-12-2005 om 12:35 geschreven door beertje  








    Over mijzelf
    Ik ben Beertje
    Ik ben een man en woon in een gezellig huisje () en mijn beroep is imker.
    Ik ben geboren op 09/01/2000 en ben nu dus 24 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: koken en TV-kijken.

    Over mijzelf
    Ik ben Pimbolie
    Ik ben een vrouw en woon in een gezellig huisje () en mijn beroep is huisbeertje.
    Ik ben geboren op 30/07/2003 en ben nu dus 20 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: TV-kijken.

    Over mijzelf
    Ik ben Lumpy Bumpy
    Ik ben een man en woon in een gezellig huisje () en mijn beroep is wereldreiziger.
    Ik ben geboren op 12/05/2005 en ben nu dus 18 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: vechten met Leo.

    Over mijzelf
    Ik ben Leo
    Ik ben een man en woon in bij mijn tweelingbroer () en mijn beroep is buitenwipper.
    Ik ben geboren op 12/05/2005 en ben nu dus 18 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: vechten met Lumpy Bumpy.

    Over mijzelf
    Ik ben Snuffel
    Ik ben een man en woon in een gezellig hokje () en mijn beroep is speurhond.
    Ik ben geboren op 20/02/2004 en ben nu dus 20 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: snuffelen.

    Over mijzelf
    Ik ben Twinkelbel
    Ik ben een vrouw en woon in bij mijn tante Pimbolie () en mijn beroep is pakjesdrager.
    Ik ben geboren op 26/10/2005 en ben nu dus 18 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: rijden op Snuffel.

    Foto

    Foto

    Onze favorieten
  • Pimbolie's website
  • Leo's & Lumpy Bumpy's website



  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Gastenboek
  • hallo papa!
  • even komen bijlezen
  • Dinsdag groetjes
  • leuk
  • Groetjes

    Iedereen welkom om een berichtje achter te laten in ons gastenboek!


    Archief per week
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 04/09-10/09 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005

    Andere leuke blogs
  • Arsene, computerdeskundige
  • Computerfreak, veel nuttige tips
  • Zonnegroeten
  • Dirk jogt


  • Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    >
    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs