Inhoud blog
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Been there, done that.
    Just a young girl, looking for the real life.
    17-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen  

    Filmavondje


    Iedereen heeft wel is van die avonden dat je niks te doen hebt en er is niks, maar dan ook echt niks op de televisie. Er zijn genoeg dingen die je dan nog kan doen maar waar ik echt van kan genieten is het kijken naar een mooie film. Mijn favoriete film is meestal een emotioneel drama. Momenteel zit ik nu in de blok van mijn herexamens dus kijk ik s'avonds best veel films en series. Ik, persoonlijk ontspan hiervan, hoewel de wetenschap zegt dat je na het leren en voor het slapen best niet te veel televisie kunt kijken maar so what you only live once right? Ik heb een lijstje van films gemaakt die ik zeker aanraad en die toch mijn gevoelige snaar hebben geraakt, me geïnspireerd hebben of wat ik gewoon echt goede films vond!


    -Komt een vrouw bij de dokter

    -Now is good

    -Achtste groepers huilen niet

    -The fault in our stars


    Deze films hebben als hoofdthema kanker, dit onderwerp spreekt me namelijk heel erg aan, Het zijn stuk voor stuk zéér mooie films maar ze zijn ook heel erg triestig, en raken bij iedereen waarschijnlijk een gevoelige snaar. Persoonlijk bij zo'n films ga ik in het bijzonder nadenken over het leven.


    -Springbreakers

    -Loverboy

    -Stalked at 17

    -A lot like love (zeker een aanrader!)


    Deze 4 films heb ik onlangs nog gezien en deze vond ik zeker de moeite waard, vooral springbreakers. Er waren heel veel negatieve opmerkingen over deze film maar toch inspireert deze film me ergens, we moeten genieten van het leven en we zijn maar 1 keer jong dus we moeten af en toe eens gek doen, niet zo gek als in somminge stukken van de film natuurlijk ;)


    Laat me zeker in een reactie weten welke films jullie eventueel nog zeker aanraden, want ik ben altijd op zoek naar leuke films om te kijken!

    17-08-2014 om 20:52 geschreven door scorpio  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen  

    Nina ricci: La tentation de Nina


    Als enorme parfumliefhebster moest ik me deze zomer zeker en vast een nieuw geurtje aanschaffen. Ik ben persoonlijk niet iemand die in een parfumerie op zoek gaat naar een nieuwe geur, ik ontdek liever een geurtje toevallig. Een vriendin van mij had deze geur op en hij rook zo lekker dat ik meteen naar de parfumerie ben gegaan om hem even te ruiken bij mezelf, want parfums verschillen per persoon. Maar ik was direct verkocht en heb hem meteen in huis gehaald. Hij is ook helemaal anders dan het gewone rode appeltje van Nina Ricci, deze geur is minder subtiel en minder zoeterig. Aangezien hij alleen in de eau de toilette bestaat dacht ik dat deze na het opspuiten al vervlogen zou zijn, maar dat is niet het geval. Hij blijft goed en lang ruiken. De flacon en het doosje zijn supermooi, alleen al voor het flesje zou je hem willen kopen. Het is een fluoroze flacon met een gouden dop en gouden blaadjes. Het jammere is wel, dat deze limited edition niet blijft bestaan en snel uit de rekken zal verdwenen zijn. Dus voor wie een lekker, zoete en zomerse geur zoekt moet zich snel naar de winkel reppen voordat hij er niet meer is. De prijs is normaal, ik heb voor 50 ml 50,90 euro betaald.

     

    17-08-2014 om 18:20 geschreven door scorpio  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen  

    Kokosolie:


    Na zoveel gehoord te hebben over kokosolie wat gebruikt wordt als haarmasker, en ik het op zoveel social media zag verschijnen, vond ik dat het tijd was om het product zelf even uit te testen en met men eigen ogen te zien of het wel zo geweldig is of niet. De eerste keer dat ik het uittestte, deed ik dit terwijl ik in bad zat en het 20 min liet intrekken. Daarna spoelde ik het eerst uit met water en dan waste ik het zeker drie keer. Ik kon niet wachten totdat mijn haar droog was om te kijken of het echt zo zacht zou zijn, zoals iedereen beweerde. Maar tot mijn grote teleurstelling was het helemaal niet zachter of gladder, ik heb het zelfs nog eens moeten wassen om de olie er goed uit te krijgen. Een paar maanden later, na een paar reviews gelezen te hebben, vond ik het het waard om het nog eens te proberen. Deze keer liet ik het masker gedurende de hele nacht intrekken en wikkelde ik er een handdoek rond. Bij het wassen ging ik het deze keer niet direct uitspoelen maar nam ik een beetje shampoo en een beetje water tot het ging schuimen. Dit is eigenlijk ook heel logisch want als je olie in een glas water zou mengen, dan blijft de olie erop zweven als het ware. Maar tevergeefs mijn haar is er weer niet zachter van geworden maar zelfs friezeliger en het zit helemaal niet in model! Dus doe ik mijn haar vandaag maar in een dot! Voor mij geen kokosolie meer als haarmasker want dit heeft bij mijn haar persoonlijk geen effect! Ik ga zeker wel nog andere trucks hiermee uittesten want ik heb nu toch een pot gekocht. (Deze is van de tuinen, voor ongeveer 5 euro.)



    14-08-2014 om 15:21 geschreven door scorpio  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Archief per week
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs