Hannelore
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

Gastenboek
  • LIEVE HANNELORE
  • hal hannelore
  • halo kleine meid
  • welkom
  • lieve kleine Hannelore

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Bezoek papa's vliegtuigensite:  http://photobucket.com/foap



    Hannelore
    HANNELORE
    15-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    15-09-2008 om 12:21 geschreven door Filip  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    15-09-2008 om 12:21 geschreven door Filip  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mmmm eerste wortelpapje !!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    15-09-2008 om 12:21 geschreven door Filip  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    15-09-2008 om 12:20 geschreven door Filip  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    15-09-2008 om 12:20 geschreven door Filip  


    26-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Piep, hier ben ik weer
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik heb van mama en papa een nieuw speeltje gekregen
    Alleen snap ik nog niet zo goed wat ik er mee moet doen, ze leggen het dan maar op mijn hoofdje, dat vind ik lekker fijn...

    26-08-2008 om 17:00 geschreven door Filip  


    09-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik en mijn zonnehoedje!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag heeft mama mijn zonnehoedje bovengehaald.  Gewoon om eens te kijken of het al past.  JA dus!!
    Zie ik er niet schattig uit
    Ik vond het zo leuk.  Echt fijn om zo'n hoedje te dragen!!!

    09-08-2008 om 21:38 geschreven door Inge  


    07-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste lepeltjes fruitsap!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hello people!

    Wat was dat gisteren allemaal.  Na de middag bracht mama mij weg   Hoe durft ze!!!
    Ik mocht voor de eerste keer naar de onthaalmoeder.  Eens een namiddagje proberen.  't was daar best fijn, heeeeeeeeeeeel veel speelgoed.  En toffe kindjes.  Ik heb al kennis gemaakt met Arthur, Amina en Seppe. 
    Arthur is al een beetje groter, hij is 1,5 jaar, wel een tof kindje! 
    Amina is van 2 april, dus 26 daagjes ouder dan ik.  Zo'n schattig krollebolleke!!  Ik wil ook zo'n haartjes!!!!!!!!
    Seppe is het kindje van Tanti (de onthaalmoeder).  Seppe is 6 maanden en echt een toffe kerel!
    Ik heb het reuze naar mijn zin gehad.  Eigenlijk heb ik er vrij veel geslapen, van 13u20 tot 16u15.  Dan mocht ik mijn flesje drinken en dan was mama ineens weer daar. 
    Toen mocht ik mee terug naar huis   Maar veel lachen heb ik niet gedaan op mama, wel op Tanti

    Eens thuis heb ik in mijn schommelstoeltje gezeten (dankzij Chris en Sylvie hebben mama en papa zo'n leuk stoeltje gaan kopen, net hetzelfde als dat van Senne!).  Fijn fijn, en ondertussen kijk ik gelijk de grote mensen naar TV, naar BUMBAAAAAAAAAAAAA

    Dan zetten papa mij ineens in mijn relax.  Kwam hij daar af met een plastieken ding dat hij telkens in mijn mond stopte   Bleek een lepeltje te zijn.  Weet ik veel.  Er was iets op wat ze fruitsap noemen, zo zuuuuuuuuuuur.   Pfff was me dat even schrikken.  Ik trok maar vieze gezichten in het begin, maar na een tijdje vond ik het best lekker!    Ze mogen mij dat nog geven!  Mama stond er natuurlijk weer op te kijken met haar fototoestel in de hand, altijd die flits in mijn ogen zeeeeeeeeegggggggggg.

    Voilà dat was weer een update.  Morgen mag ik nog eens naar Tanti in de namiddag, fijn fijn!  En dan maandag de ganse dag.
    Op 18/08 gaat mama terug werken.  Dan wissel ik bezoekjes af bij Tanti en Oma&Opa.  't zal leuk worden, al zal ik mijn mama wel missen.  Van papa ben ik dat al gewoon want die gaat al langer terug werken, iemand moet de centjes binnenhalen hé

    Zo, tot binnekort mensen!
    Ik steek er nog een mooi fotoke bij.

    Dikke kus,
    Hannelore xxx

    07-08-2008 om 13:07 geschreven door Inge  


    07-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat doen ze toch allemaal met mij???
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    07-07-2008 om 09:57 geschreven door Filip  


    04-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik in mijn box!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hello!

    Hier ben ik weer eens.
    Mama is gaan solden shoppen en heeft zo'n mooie kleedjes gekocht.
    Dit is er ééntje van!  Chique hé.  Geel staat me goed, vinden jullie niet?

    Toedeloe!
    Hannelore

    04-07-2008 om 12:21 geschreven door Inge  


    29-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog een foto!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hello people,

    Papa heeft aan mama geleerd hoe ze foto's kan plaatsen om mijn site!!! Kei tof!!!

    Zo kunnen jullie mij bewonderen.

    De foto's die jullie hier zien, zijn getrokken toen ik 7 weken oud was.  Ondertussen ben ik bijna 9 weken oud.

    Ik heb al veel meegemaakt in mijn jonge leventje!!  Een paar weekjes geleden voelde ik me niet zo lekker.  Na elke fles moest ik zo wenen.  Allé 't was al meer krijsen.  Mama en papa werden er gek van!  Ik kan het wel begrijpen hoor, ik was echt niet te genieten... 
    Blijkbaar was de melk niet goed voor mij.  Een lieve dokter heeft mama en  papa dan verder geholpen.  Ik mocht direct andere melk drinken.  Dat was veel beter.  In het ziekenhuis heb ik me gedragen gelijk een droombaby.  Mooi slapen van voeding tot voeding.
    Eens thuis vond ik dat allemaal nietmeer nodig.  Dus door de dag slaap ik nu nog niet zo veel, maar 's nachts doe ik wel goed mijn best.  Mama en papa moeten ook kunnen rusten hé

    Ik vind het wel leuk hier in Lummen.  We gaan dikwijls wandelen met Rex.  Heel fijn!! 

    De oma's en opa hebben zelfs al op mij mogen babysitten!  Heel tof hoor.  't zijn zo'n lievekes!  Alle aandacht gaat dan naar mij.  Ik moet maar effe pruttelen en ze staan naast mijn wieg/park/koets.  Zaaaaaaaaaaallllllllliiiiiiiiiiiig, al die aandacht!! 
    Mama vond het eerst wel niet zo makkelijk om me achter te laten.  Maar dat is nu ook al beter, ze weet dat ik in goede handen ben!

    Zo, dat is weer eventjes een update.  Al dat typen is zo vermoeiend hé, ik ga nu nog een dutje doen want strakjes krijg ik weer een lekkere fles! mmmmmmmmmmm

    Dag lieve mensen,
    Veel liefs,
    Hannelore

    29-06-2008 om 14:43 geschreven door Filip  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    29-06-2008 om 14:32 geschreven door Filip  


    09-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hier zijn we weer!

    Hallo,

    Hier ben ik weer met een berichtje.
    Ondertussen ben ik al 4 dagen thuis bij mama en papa.  Amai wat een ervaring! 
    Ik heb nu een mega-groot bed,  in 't ziekenhuis moest ik in zo'n petieterig bedje slapen en nu krijg ik alle luxe!
    Beneden heb ik zelfs een paleisje gekregen,  mooi hoor, met hemel en alles, waaaaaaauuuuuuuuuuwww.

    Ook loopt hier zo'n schepsel rond op 4 poten, raar beest
    Mama en papa roepen maar "Rex stop, Rex kalm, Rex nee".  Dat beestje mag niet veel sinds ik hier ben precies.  En als ik mijn keel openzet, dan doet Rex lekker mee, fijn hé met z'n tweeën een potje wenen!  Mama en papa vinden dat niet zo leuk.

    De voorbije nachten ben ik niet zo braaf geweest.  Ik heb lekker veel geweend, soms wel 2 uur aan één stuk!  Mama werd er een beetje gek van en papa wat moedeloos. 
    Gisteren zijn we dan bij een mevrouw geweest die ze huisarts noemen.  Daar hebben mama en papa alle probleempjes uitgelegd.  Blijkbaar heb ik last van krampen ik weet niet wat dat is, maar fijn is het niet.  Mama en papa hebben mijn bedje dan hoger gezet en dan heb ik toch geslapen als een roosje!  Direct in mijn eigen bed, nietmeer bij mama en papa in 't grote bed.  Al chance want die papa van mij kan serieus snurken hoor   

    Ik stel het goed en heb het hier best naar mijn zin.  Elke dag voel ik me een beetje meer thuis bij mijn mama en papa.
    Allemaal lieve mensen rondom mij hoor, ik krijg veel aandacht, fijn fijn!
    En mijn opa is een mega-toffe!   Die komt altijd eens aan mijn handjes voelen of ze koud zijn.  Nu leg ik altijd mijn handjes boven de lakens zodat opa zeker komt voelen. 
    De oma's komen ook veel op bezoek.  En altijd zeggen ze dat ik zoooooooooo moooooooooooooooi ben   Ze doen me blozen!
    Mijn lieve meter en peter bellen ook veel, spijtig dat ik de telefoon nog niet kan gebruiken, anders zou ik wel eens van me laten horen.  Effe keeltje openzetten hihihi

    Zo dat was weer een update van mij. 
    Tot de volgende keer mensjes!
    Ik zal nog eens lief lachen naar de papa en vragen of hij mijn nieuwe pronkfoto's op mijn site komt zetten.   Please papa, please!

    Toedeloe,

    Hannelore

    09-05-2008 om 12:36 geschreven door Inge  


    29-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Eerste verslagje"
    Dinsdag 29 april 2008

    Zo... tijd voor mijn eerste verslagje

    Vrij goed geslapen, mama af en toe moeten wakker maken voor een beetje te drinken.
    Deze morgen was het dan zover: mijn eerste badje: zalig enkel er terug uitkomen was niet zo fijn...
    Daarna terug bij mama, toen was het milky, milky tijd... lekkeeerrrrr!
    Leuk bezoek gehad vandaag, allemaal toffe mensen.  Heb zelfs een handje gekregen van Racing Theo, toffe gast
    Zal morgen eens aan papa vragen dat hij die foto's hier zet.
    Ook Caro was er, denk dat ik daar nog veel mee ga spelen.

    Mama ziet er al veel beter uit dan gisteren!  Papa ziet er een beetje moe uit, weet wel niet van wat?  Moet ik eens navragen.
    Samen hebben ze mijn eerste pamper ververst, ging nog vrij vlot, had erger verwacht.
     Deze avond heeft papa samen met meter mijn pamper vervangen, ik heb papa goed liggen gehad
    Hij had juist alles proper, toen ik nog iets voelde komen  
    Maar dat komt wel goed, papa zijn leuze is: zo lang er vochtige doekjes zijn, is er vreugde

    Natuurlijk zijn ook mijn lieve oma's langs geweest

    Morgen hopelijk weer een verslagje!

    Kusjes Hannelore

    29-04-2008 om 22:22 geschreven door Filip  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    29-04-2008 om 07:40 geschreven door Filip  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    29-04-2008 om 07:40 geschreven door Filip  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eindelijk is ze er!!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Maandag 28 april 2008 , 13:51
    3kg200 en 49.5cm

      Hannelore

    29-04-2008 om 07:40 geschreven door Filip  


    28-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    28-04-2008 om 10:01 geschreven door Filip  


    26-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    26-04-2008 om 11:36 geschreven door Filip  


    24-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En het blijft lang duren...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    24-04-2008 om 08:12 geschreven door Filip  



    T -->

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs