Inhoud blog
  • Hooikoorts
  • Huidverzorging op natuurlijke basis
  • Resultaten van mangostansap
  • Interessante link
  • Het verhaal achter mangosteensap.
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    adel
    www.bloggen.be/adel
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    ayrtonjudo
    www.bloggen.be/ayrtonj
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    trainermarnix
    www.bloggen.be/trainer
    Mangostan: ontdek de voordelen voor uw gezondheid
    Mangostan
    één vrucht, één lichaam
    06-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Huidverzorging op natuurlijke basis
    Wist u trouwens dat deze 'Koningin der Vruchten' ook verwerkt wordt in een gezichtsverzorgingslijn.
    Deze produkten zijn volledig natuurlijk.
    Neem gerust een kijkje op: www.cosmeticdatabase.com en tik het woord 'Glimpse' in.  Je zal een lijst krijgen met allerlei wetenschappelijke
    (onafhankelijk) onderzoeken die op het produkt gebeurd zijn.  De lijst kleurt groen wat betekent dat het veilig is.
    Tik gerust eens het produkt in dat u momenteel gebruikt en kijk welke kleur er tevoorschijn komt.
    Mangosteen is volkomen veilig voor ons lichaam; dat wordt daar opnieuw aangetoond.
    Wie voor gezondheid kiest, kiest voor mangosteen.  U ook?



    06-11-2009 om 11:47 geschreven door Azucar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Resultaten van mangostansap
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Goeiemiddag iedereen,

    Nu we enige tijd bezig zijn, kan ik hier mijn eerste bevindingen noteren.
    Een klant die reumaklachten heeft, ervaart sinds ze dit sapje drinkt, veel minder pijn.  Normaal zou na de termijn van drie maanden
    haar pijn zo goed als verdwenen moeten zijn.
    Een andere klant vertelt me dat haar opgeblazen buikgevoel weg is.  Haar man heeft veel minder slaapproblemen.
    Er zijn verbluffende resultaten bij psoriasis: de verschilfering is zo goed als weg; enkel de roodheid blijft nog een beetje.
    Een andere klant is superblij omdat ze haar migraine, na zoveel jaren, lijkt begraven te hebben.
    Mijn laatste dame, die aan CVS en fibromyalgie lijdt, voelt stilaan haar energie terugkeren.
    Spannend toch?  Het is fijn om zoveel blije gezichten te zien.
    Ik hou jullie op de hoogte.

    06-11-2009 om 11:37 geschreven door Azucar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (7 Stemmen)
    02-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Interessante link
    Daarnet een interessante link gevonden:
    mangosteen.start.be
    u kan daar heel wat getuigenissen over het gebruik van mangosteen terugvinden.
    Indien u kijkt bij 'India en mangosteen' vindt u onderaan het artikel ook
    de geneeskrachtige werking terug.

    02-08-2009 om 13:34 geschreven door Azucar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het verhaal achter mangosteensap.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Joe Morton, het brein achter het sap, was enkele jaren geleden in Azië. 
    Daar kreeg hij een mangosteen op zijn bord. Joe was erg gepassioneerd door
    exotisch fruit maar dit had hij nog nooit gezien. Hij begreep ook niet waarom
    de bevolking daar zo enthousiast over was. Wat hij wel constateerde was dat
    de volledige vrucht in allerlei zalfjes verwerkt werd door de plaatselijke
    medicijnmannen en dat de bevolking daar, ondanks hun miserabele leefomstandigheden,
    bijna nooit ziek werd. Daarom vroeg hij aan zijn broer, die arts is, te onderzoeken wat
    de vrucht zo speciaal maakte.  Zijn broer kwam tot de conclusie dat de vrucht vol
    xanthonen zit (98% in de schil en 2% in de vrucht).  Xanthonen stimuleren een
    chemisch proces in het lichaam dat aanzet tot celvernieuwing.

    De vruchtschil zelf is niet te vreten; het is erg bitter van smaak.  Daarom werd aan
    het sap een minimale hoeveelheid van andere vruchtenconcentraten toegevoegd om
    het drinkbaar te houden. Het hoofdbestanddeel van de vrucht blijft de mangosteen:
    het bezinksel dat u kan zien in de fles, is de schil van de vrucht.

    02-08-2009 om 13:05 geschreven door Azucar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (6 Stemmen)
    31-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wil jij ook proberen?
    Wil jij ook van je klachten verlost zijn en het mangosteensap uitproberen?
    Geef me een seintje op azucar744@hotmail.com

    31-07-2009 om 13:38 geschreven door Azucar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stand van zaken.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Goedemiddag iedereen,

    Ziehier het vervolg van mijn Mangosteensapverhaal.
    Mijn constipatieprobleem is opgelost.  Ik kan nu elke dag vlotjes naar toilet.
    Vroeger ging ik van 'niet kunnen gaan' (en dus een paar maand zwanger lijken) tot 'diarree' en weer terug.
    Dat is niet meer het geval. 
    Mijn spierpijnen zijn beter en van mijn mondzweertjes ben ik ook verlost. 
    Verder begin ik terug zo een schoon babyvelleke te krijgen. Mja, mja ik ben wreed content!
    Verder hoor ik reacties van mensen die lijden aan fibromyalgie en CVS dat zij er toch ook erg mee gebaat zijn.
    Waar ze hun tijd vroeger vooral (noodgedwongen) in horizontale positie doorbrachten, kunnen zij nu weer deelnemen
    aan het dagelijkse leven.  En dat allemaal door gewoon elke dag een sappeke te drinken.
    Laat maar komen!!!!

    30-07-2009 om 12:44 geschreven door Azucar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    11-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn ervaringen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag ben ik ongeveer een anderhalve maand bezig met het Mangosteensap.
    De eerste week heb ik vooral op toilet doorgebracht.  Net toen ik de pijp aan Maarten wou geven (ik voelde
    me immers nog slechter dan voorheen), kon mijn begeleidster mij overtuigen om door te zetten.  Het betekende
    immers dat mijn lichaam volop aan het reageren was op het verwijderen van toxische stoffen.  Toch dacht ik:
    hopelijk duurt dat desintoxiceren niet te lang want anders gaan we een fijne (WC) zomer tegemoet.
    Na anderhalve week was dat leed geleden.  Kort nadien begonnen al mijn spieren pijn te doen.  De woorden
    van mijn steun en toeverlaat in het achterhoofd houdende, had ik niet meteen een massage sessie geboekt.
    En ja hoor: na enkele dagen ging ook dit over en mijn nekspieren, waar ik toch vaak last van heb, deden geen
    pijn meer.
    Een andere bemerking: als verpleegkundige werk ik op alle mogelijke uren van een etmaal; dus ook 's nachts.
    Het laatste jaar had ik inslaappillen nodig om van nachtritme terug te kunnen overschakelen naar dagritme.
    Sedert ik het Mangosteensap drink, heb ik die pillen nog niet nodig gehad en schakelt mijn lichaam zonder problemen
    over.
    Mijn huidige ervaring is de niet zo fijne aanwezigheid van een hoop puisten in mijn aangezicht.  Ook dit zou moeten
    verdwijnen.  Ik ben benieuwd.
    In ieder geval hou ik jullie op de hoogte!

    11-07-2009 om 00:00 geschreven door Azucar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    03-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voordelen van de mangostanvrucht::
    - geeft meer energie
    - ondersteunt en stimuleert het immuunsysteem
    - ter bescherming tegen vrije radicalen door antioxydanten
    - verhoogt de weerstand
    - goed voor hart en bloedvaten
    - gunstig voor de bloeddruk
    - helpt bij de verlaging van het cholesterolgehalte
    - voor het behoud van een goed ijzergehalte in het lichaam
    - voor soepele gewrichten
    - goed voor de nierfunctie en de urinewegen
    - stimuleert de werking van de darmflora
    - ondersteunt het oog bij veroudering
    - verbetert de conditie van het tandvlees
    - voor het behoud van gezonde cellen en weefsel
    - ondersteunt het herstellend vermogen van de huid
    - bevordert een normale/regelmatige menstruatie
    - helpt de stoelgang
    - voor een goede gemoedstoestand
    - positief voor lichaam en geest

    03-07-2009 om 12:25 geschreven door Azucar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mangostan: één vrucht, één lichaam.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ontdek vandaag nog de mangostan:
    de verrukkelijke smaak en de unieke eigenschappen voor uw gezondheid moet u persoonlijk ervaren hebben om ze naar waarde
    te kunnen schatten.
    Het vruchtensap is op natuurlijke basis.
    Het bevat: mangosteenpuree, appelsap, perensap en perenmoes, druivensap, bosbessensap, frambozensap,
    aardbeiensap, veenbessensap en kersensap.

    03-07-2009 om 00:00 geschreven door Azucar  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (10 Stemmen)


    Archief per week
  • 18/01-24/01 2010
  • 02/11-08/11 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    dierplezier
    www.bloggen.be/dierple
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    rani
    www.bloggen.be/rani
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tomtomgo
    www.bloggen.be/tomtomg
    Mijn favorieten


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs