Zoeken in blog

hello xoxoxo
Zoeken met Google


Startpagina !
de toffe blog
hallo iedereen
30-09-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mopjes tijd
Klik op de afbeelding om de link te volgen mopje 1:
zelf uitgevonden!!!
jantje ging naar de boerderij.en hij ging naar het eerste dier.en dat dier zei:hihi.Jantje zei:dus jij zegt hihi.Dan gaat Jantje naar zijn voorlaatste dier.En dat dier zegtt.boeoe.En Jantje zegt:Dus jij zegt boeboe.Dan gaat Jantje naar het laatste dier en jantje zegt:ik denk dat jij rairai zegt.en weet je wat het dier zei ia.


30-09-2011 om 20:21 geschreven door axelaedens  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.liedje bruno mars the lazy song
dit is een liedje van bruno mars ik vind het een mooi lied
maar ik zit met 1 propleempje bij dit lied ik kan het niet zingen volgens sommige van mijn klas!!

Bijlagen:
http://http://www.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0&ob=av3e   

30-09-2011 om 00:00 geschreven door axelaedens  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekend
hallo iedereen,
het is weer weekend wat gaat de tijd toch vlug maar hoe gaat het met jullie met mij alles goed hoor.
om het weekend in te zetten zet ik iedere vrijdag iets bij het bericht
en deze week is het een puzzel
dus speel hem zeker eens!!!!
tot dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Bijlagen:
http://denken.leukespellen.be/wild-things-puzzel-spelletjes.html   

30-09-2011 om 00:00 geschreven door axelaedens  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
29-09-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom
hallo dit is mijn blog ik ben axel
dit is een toffe blog je kan er allerlei dingen op vinden!!!!

29-09-2011 om 20:42 geschreven door axelaedens  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


Gastenboek

Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek




Inhoud blog
  • lang gelendn
  • middelbaar
  • 1 jaar
  • mijn vormsel
  • k'ben uit het gips
  • gebroken voet
  • beroepen
  • de lente is ..
  • my bff
  • ik ben jarig
  • moet je nu iets weten ....
  • valentijn
  • recept voor ice-tea
  • NIEW!NIEUW!Nieuw!
  • mmm
  • winter
  • moppen
  • een gelukkig 2012
  • filmpje
  • ik heb een aantal plaatjes
  • prettige kerstdagen
  • nu in de bioscoop
  • een kerstkaartje
  • enkele kerst foto's
  • prettige feestdagen
  • einde proeven
  • hallo
  • merry christmas
  • proeven
  • sint al gekomen
  • mopjes tijd
  • sint
  • video van L6
  • lang geleden
  • dieren tijd
  • fc de kampioenen
  • liedje clouseau gek op jou
  • speciale tekening
  • mopjes tijd
  • liedje bruno mars the lazy song
  • weekend
  • welkom


    Laatste commentaren

    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    deinze
    www.bloggen.be/deinze



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs