Inhoud blog
  • nacht
  • haiku
  • vlinder
  • dolend
  • oud
    Zoeken in blog

    Zoeken met Google


    Zoeken in blog

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    cullinair
    www.bloggen.be/cullina
    dromenvanger
    stille woorden
    18-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.schrijven
    Klik op de afbeelding om de link te volgen








    ik schreef
    in het natte zand
    woorden
    die ik je graag
    wilde zeggen
    ik heb de stilte
    van het strand
    niet verbroken
    de woorden
    nooit
    uitgesproken

    jacqueline©

    18-06-2018 om 10:07 geschreven door jacqueline  


    >> Reageer (0)
    17-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leven
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
     











    tijd...
            duurt...
                       je...
                             hele...
                                      leven...
    maar...
              niemand...
                               heeft...
                                          nog...
    tijd...
            om...
                    te...
                          leven

    jacqueline

    17-06-2018 om 11:53 geschreven door jacqueline  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hemel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen












    op vleugels van liefde
    zweef ik naar de
    zevende hemel
    ik zweef
    over een pad
    bezaaid met rozen
    ik werd wakker
    in jouw armen
    de armen
    van mijn
    zevende hemel

    jacqueline©

    17-06-2018 om 10:00 geschreven door jacqueline  


    >> Reageer (0)
    14-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.geven
    Klik op de afbeelding om de link te volgen








    ik geef je
    mijn adem
    ik geef je
    mijn hart
    ik wil je
    weer laten leven
    neem mijn leven
    en
    leef

    jacqueline©

    14-06-2018 om 16:37 geschreven door jacqueline  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.roos
    Klik op de afbeelding om de link te volgen













    witte roos
    verwelkt nooit
    mijn tranen
    laten haar
    bloeien
    witte roos
    zal nooit bevriezen
    mijn adem houdt haar warm
    voor eeuwig
    mijn
    witte roos

    jacqueline©

    14-06-2018 om 07:50 geschreven door jacqueline  


    >> Reageer (0)
    13-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ochtend
    Klik op de afbeelding om de link te volgen













    ik omspin je
    met mijn woorden
    ze zijn als nevel
    in ochtendgloren
    mijn nevelwoorden
    bijna opgeslorpt
    door de zon
    brandend verlangen
    blijft smeulen

    jacqueline©

    13-06-2018 om 08:11 geschreven door jacqueline  


    >> Reageer (0)
    11-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heden - verleden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen













    ik was een kind
    gelukkig
    zorgeloos
    mijn verleden
    was klein
    mijn toekomst
    groot

    nu ben ik een vrouw
    getekend 
    door verdriet en pijn
    mijn verleden
    is groot
    mijn toekomst
    klein

    jacqueline©

    11-06-2018 om 10:15 geschreven door jacqueline  


    >> Reageer (1)
    09-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedachten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen








    het licht van mijn gedachten
    peinzend glijdt mijn blik
    over de gedachte
    blijft even hangen
    gefascineerd denkend
    dwaalt mijn blik verder
    het oog zoekt
    vindt zijn doel niet
    het licht van mijn gedachten
    dooft langzaam uit

    jacqueline©

    Bijlagen:
    droevige vrouw.jpg (2.9 MB)   

    09-06-2018 om 00:00 geschreven door jacqueline  


    >> Reageer (0)
    08-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dromen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen










    de nacht
    omringt mij
    als een zwarte sluier
    ik droom
    mijn droom
    zwevend
    neemt hij me mee
    naar een vreemde wereld
    een wereld waar jij
    voor eeuwig verblijft
    ik zie ons samen
    lachend, pratend
    even
    heel even
    wil ik je aanraken
    mijn hand
    reikt naar jou hand
    ben je echt
    ?
    mijn droom
    .
    voorbij
    .   
    .
    hij ging
    zoals jij ging
    plotseling

    jacqueline©

    08-06-2018 om 17:52 geschreven door jacqueline  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verlaten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen









    gekleed
    in eenzaamheid
    loop ik
    verlaten
    door het
    lege huis
    elke kamer
    een eigen
    herinnering
    klevend aan muren
    verborgen tussen 
    bloemetjesbehang
    leegte spookt rond
    ingedompeld
    in vergetelheid

    jacqueline©

    08-06-2018 om 07:50 geschreven door jacqueline  


    >> Reageer (0)
    07-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.haiku
    Klik op de afbeelding om de link te volgen











    zonovergoten
    akker, aardbeien kleuren
    verleidelijk rood

    jacqueline©

    07-06-2018 om 18:03 geschreven door jacqueline  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.regenboog
    Klik op de afbeelding om de link te volgen











    je tranen
    wil ik rijgen
    aan mijn regenboog
    tranenparels
    van eeuwige liefde
    in kleuren
    van 
    altijd

    jacqueline©

    07-06-2018 om 08:28 geschreven door jacqueline  


    >> Reageer (0)
    06-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.schreeuw
    Klik op de afbeelding om de link te volgen















    brandende woorden
    niet uitgesproken
    een woestijn
    zonder toekomst
    zeulen 
    met het verleden
    vechtend
    tegen jaren
    vergaan
    in
    donkergrijze aarde
    schreeuw
    van eenzaamheid

    jacqueline©

    06-06-2018 om 19:12 geschreven door jacqueline  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zonnen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen








    ik doe het lintje uit mijn haren
    de wind zal ze kammen
    kleren zijn overbodig
    de zon zal mijn huid verwarmen
    straks
    slaap ik op het strand
    met als deken
    het warme
    mulle zand

    jacqueline©

    06-06-2018 om 07:58 geschreven door jacqueline  


    >> Reageer (0)
    05-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.scherven
    Klik op de afbeelding om de link te volgen












    ik zoek tussen scherven
    naar taal
    en vind een beeltenis
    van mijn gemis
    een taalgebaar
    dat raakt aan mijn verlangen
    naar jou misschien
    ik zoek woorden
    als spiegels
    omdat niemand mij ziet
    in stilte laat ik
    taal om mij geven
    ik wil vergeten

    jacqueline©

    05-06-2018 om 15:56 geschreven door jacqueline  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verdriet
    Klik op de afbeelding om de link te volgen









    waarom is verdriet zo pijnlijk
    waarom is pijn zo verdrietig
    waarom is eenzaamheid
    je zo alleen voelen
    waarom is verlies
    nooit meer samen zijn
    zeg mij
    waarom

    jacqueline©

    05-06-2018 om 07:54 geschreven door jacqueline  


    >> Reageer (0)
    04-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pain
    Klik op de afbeelding om de link te volgen









    when the wind is blowing
    regen in stromen neervalt
    then my dearest I feel the pain
    dan is er weer de herinnering
    on the day of eternal farewell

    jacqueline©

    04-06-2018 om 20:06 geschreven door jacqueline  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leegte
    Klik op de afbeelding om de link te volgen








    leegte
    vul je
    niet
    met 
    leegte

    jacqueline©

    04-06-2018 om 08:16 geschreven door jacqueline  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weemoed
    Klik op de afbeelding om de link te volgen








    mijn eerste weemoed
    heb ik daar geroken
    maar kwam 
    er later
    overheen
    dacht ik

    jacqueline©

    04-06-2018 om 08:12 geschreven door jacqueline  


    >> Reageer (0)
    03-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zoeken
    Klik op de afbeelding om de link te volgen







    kronkelige paden
    donkere vertes
    vage gedachten
    de weg zoekend
    angstige kreten
    weerklinken in het duister
    of
    was het
    mijn eigen
    angstkreet

    jacqueline©

    03-06-2018 om 15:38 geschreven door jacqueline  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Zoeken in blog


    Zoeken met Google




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs