Met het oog op DMV Touring Car Championship op de seizoen paloschi, week end in Hockenheim, het is hoog tijd dat het resultaat van de tweede race op Monza ontvangt twee weken geleden. Daar, in de vochtige plaatsen verdeeld rond de cursus op het asfalt de echte problemen voor veel ruiters worden gemaakt. Albert Kierdorf was niet de enige die vertrok, uitgeschakeld of niet voldeden aan de track. Kierdorf viel waarschijnlijk een lekke band aan de slacht offers.
Het tempo aan de voorzijde maakte de kleur geel. Jürg Aeberhard won de prachtig huilende Porsche 993 GT2 vanaf pole. "Snelle rondes, met inbegrip van de snelste van de race waren maar absoluut noodzakelijk." Ging Aeberhards land genoot Pierre Mentlen veld als de warme mes door boter vanwege terug. Snelheidsbeperkingen in de buurt van 300 en gemeten dwarsversnellingen van ongeveer 4 g Toon Monza onderzoek voor bestuurders en materiaal is en blijft.
Begin van 37 auto's tracks zelfs vóór de eerste intimidatie naar Scrum. Ronde 1 werd de "rush uur" in Monza. Na een ronde is al over 27 tegenstanders van de gele SRM GT Mentlen. Volgende verdieping doet goed door Mentlen. 5Th plaats in ronde 6. Professional verslaan glans, Manuel Pabst en Sepp Melkus, Dresden GT fabrikant is ook voorbarig breed. In ronde 7 Novak doorgegeven door Mentlen vervolgens Christian. De sensationele sprong op het podium was zijn auto's voorzien van Porsche CN Cobra pilot in Monza.
De keuze van de Zwitserse Hans Christian zink won opnieuw zijn klasse en 2009 voor de tweede keer de EM Trophytitel. Zinky is twee races te sparen op nummer 1 in de DMV tabel. In de klassen won Markus Huggler (CH, Toyota), Hans Christian zink (CH, uhc BMW, EM Trophygewinner 2010), Frank Carpenter (Porsche GT3 Cup), Hans Peter Koller (FMT Porsche 997 GT3 Cup), Jürg Aeberhard (CH, Porsche 993 GT2) en Pierre Mentlen (NOVIDEM SRM GT CH). De snelste race ronde laat record Jürg Aeberhard.
Black Falcon neemt eerste overwinning sinds 1998, Mercedes-
Thomas Jäger (München) en Christopher Haase (Kulmbach) hebben geplaatst het tweede gebruik van de SLS AMG GT3 geschiedenis. The Black Falcon duo zegevierde in de negende ronde van het VLN Endurance Kampioenschap en eindigde de 13 races blijvende Porsche's winning streak. Bovendien was dit de eerste overwinning van een Mercedes-Benz sinds 6h race in 1998. Brand diversiteit heerste na een spannende race natuurlijk op het podium.
Timo Bernhard (Duitsland), Arno Klasen (Karlshausen) en Lucas Luhr (Zwitserland) reed in een Porsche 911 GT3 R van Manthey Racing in de tweede plaats. De derde plaats ging naar Dirk Adorf (Michael Bach) en Jörg Müller (Monaco) in de BMW Z4 GT3. In de Drivers 'Championship, was een prejudiciële beslissing in het voordeel van Bonk Motorsport. Mario Merten (Nürburgring) en Wolf Jaar (Neurenberg) won zijn vijfde overwinning in de klasse SP3 (VLN ideeën tot 2.000 cc cilinderinhoud) en zijn zo onaantastbaar in de tabel aan de voorkant. Een 30-minuten samenvatting van de 34e DMV 250-mijl lange race toont het kanaal Sport 1 23 Oktober om 09:45 klok.
Met een rondetijd van 10:10,686 minuten beveiligde Chris Mamerow (Castrop-Rauxel) in de tweede SLS AMG GT3 in de ochtend kwalificatie de snelste tijd. In regenachtige omstandigheden ervaren de fans van de meest populaire raceklasse in Europa breedte van spannende motorsport. Audi R8 LMS, BMW Z4 GT3, Porsche 911 GT3 R, GT3 SLS AMG meerdere keren veranderd van de top. De pole-sitter betrokken raakten in de beginfase van een spannend duel met Frank Stippler (Bad Münstereifel) in de Audi R8 LMS van Phoenix Racing. Op de schoot van vijf, het was een botsing van de twee leiders. Oma kwam naast de baan en raakte de limiet. Hoewel het team in staat was metgezel van DTM record kampioen Bernd Schneider (Bottighofen) of op te slaan in de pits, maar het team de diagnose een schorsing schade die niet was hersteld te worden op de site. En Phoenix-Racing verschil in de loop van een ongeval door Marc Basseng (Neusalza-Spremberg) in de rekken Kesselchen op schoot 13 van voortijdig. De latere fase, in de volgende teams leverde een felle strijd om de leiding. De strategie voor het veranderen van condities van de baan een belangrijke rol gespeeld. Kort voor het einde race besloot de jury als het begint te regen en sneeuw de race voortijdig te beëindigen. Er waren afgerond op dit moment meer dan 160 minuten race afstand, de race is in overeenstemming met artikel 5.2 van de inschrijving met een volle score in het kampioenschap.
Timo Bernhard, Arno Klasen, Lucas Luhr (Porsche 911 GT3 R 997) reed naar de tweede plaats
"Met dit succes hadden we nooit verwacht," straalde jagers na de race. "Toegegeven, de omstandigheden hebben we al gespeeld iets in de kaarten. Ons doel was vanaf het begin geen grote risico's te nemen. Dit heeft inmiddels geleid tot succes. Een geweldige motivatie voor alle die hebben gewerkt aan dit project. "Black Falcon profiteerde van een conservatieve strategie, en niet een opdrogende baan, de band te vervangen. "We hebben een keer te vaak de banden veranderd," gaf een concurrent Luhr. "Maar in deze onvoorspelbare weer, de strategie was een gok - typisch Eifel. Het zou ook werken. In twee weken willen we wraak ", de derde geplaatste Adorf was tevreden." Ten eerste, ik ben blij dat we konden dit jaar te gaan op alle een inzet op de Nordschleife. Het feit dat we tot einde rechts op het podium is fantastisch. In de race had ik met dit weer een aantal eye-openers. Niettemin, we waren met name erg snel op de weg, als het echt nat. "
George Weiss reed achter de tip (Monschau), Oliver Kainz (Kottenheim) en Michael Jacobs (Roetgen-Rott) in een Porsche 911 GT3 R van de wekelijkse Spiegel Manthey vierde. De snelste Porsche Cup geloodst Dennis en Marc Busch (Bensheim) op de vijfde plaats. Zoals de zesde ronde Kenneth Heyer (Wegberg), Sean Patrick en Sean Paul Breslin (Ierland) in de Audi R8 LMS goed resultaat voor het team van Black Falcon. Achter Armin Hahne (Wimbach), Jochen Krumbach (Eschweiler) en Marc Gindorf (Monaco), Mies in een andere Manthey Porsche eindigde Christoph Breuer (Nettersheim), Christopher (Heilige Huis) en Marc Hennerici (Bonn), de wereldpremière van de nieuwe Audi TT RS op een uitstekende achtste plaats.
DMV 250-mijl lange race (2010-10-16): Uit de races: 1 Start Groep
Bonk Motorsport tijdens de 34e DMV 250-mijl lange race een grote stap op weg naar de titel gedaan. Merten / Nieuwjaar in de tabel zijn onaantastbare leiden. Slechts een uitsluiting op de seizoensfinale op 31 Oktober konden ze de titel nog in geschil, aangezien zij niet kan worden gebruikt als een leegte resultaat. Het duo vierde zijn vijfde overwinning in de klasse SP3. Als een derde plaats eindigde achter Jannik Olivo en Elmar Jurek (beide Berlijn) in de snelste Renault Clio, Alexander Böhm (Kelberg) had, Philipp Leisen (Irrel) en Carsten Knecht (GER) BMW 320 uit de Black Falcon in de kou. De titel ambities door Elmar Deegener (Stelzenberg), Jürgen Wohlfarth (Murrhardt) en Christoph Breuer (Nettersheim) in de Audi TT is ook passe. Na een spin in de eerste ronde van het trio verloor veel tijd op het einde en eindigde als vijfde in de klasse SP3T (VLN ideeën tot 2.000 cc met turbo).
De seizoensfinale van de VLN Endurance Kampioenschap Nürburgring op 30 Oktober 2010. De 35e DMV Münsterland Cup via de gebruikelijke afstand van vier uur.
Met een totale lengte van 169,1 inch ten opzichte van de Outlander 183,7 inch, de geheel nieuwe Mitsubishi Outlander Sport is meer dan een voet korter is dan zijn grotere broeders, terwijl veel dichter in de breedte (69,7 inch versus 70,9 inch) en hoogte ( 64,2 inch versus 66,1 inch), respectievelijk, terwijl het delen van een identieke wielbasis van 105,1 inch Een 2WD Mitsubishi Outlander Sport ES met CVT tips van de schalen met een rijklaar gewicht van 3098 pond - iets meer dan 100 pond zwaarder dan de CVT uitgeruste Lancer sedan GTS. De geheel nieuwe Mitsubishi Outlander Sport, een iets kleinere versie van de populaire 7-persoons CUV dat een volledig vernieuwde lichaam, een zuiniger motor gekoppeld aan ofwel een handgeschakelde 5-versnellingsbak of een continu variabele transmissie (CVT) en comfortabel accommodaties voor vijf.
De geheel nieuwe 2011 modeljaar Mitsubishi Outlander Sport-modellen zullen worden aangeboden in twee snijdt voor de Amerikaanse markt: de 2WD ES dat een overvloedige standaarduitrusting, evenals een keuze uit de handleiding of CVT transmissies en de meer luxe, technologie functies uitgerust SE editie die beschikbaar is met ofwel 2WD of 4WD en omvat de continu variabele versnellingsbak.
In de Mitsubishi Outlander Sport, deze verbeterde versie van de 4B11 produceert een volledige 148 pk @ 6000 rpm en 143 lb.-ft. koppel bij een lager 4200 rpm uit de 2,0-liter inline-4 configuratie. Wat meer is, is de meerderheid van het koppel van de motor geproduceerd over een brede powerband van ongeveer 2200 tpm helemaal naar boven tot net onder de redline bij 6500 tpm.
Beschikbaar op de Mitsubishi Outlander Sport ES en standaard op de SE-model, de Sportronic ® Continu Variabele Transmissie (CVT) kenmerken het ontwerp-updates die niet alleen helpen om het brandstofverbruik te verbeteren en vermindering van de uitstoot ten opzichte van voorgaande iteraties van deze innovatieve Mitsubishi transmissie technologie, maar ook te verbeteren bestuurder het gevoel bij het handmatig schakelen via de magnesium schakelpeddels gemonteerd achter het stuurwiel.
De Subaru Forester S-Edition concept, het maken van haar wereldwijde debuut in Sydney, bouwt voort op de turbo na van de bestaande Forester XT
Subaru Forester S-Edition turbocharged 2.5 liter 193 Kilowatt motor is 24 kW sterker dan de XT en produceert 347 Newtonmetres van het koppel, een stijging van 27 Nm.
F Sport CT 200 uur ontvangt een aantal visuele en prestatieverbeteringen in overeenstemming met F Lexus 'Sport-model line-up. Prestaties en exterieur verbeteringen zijn onder andere unieke vering, voor en achter styling, lichtmetalen wielen en badging, samen met de keuze van de unieke Lexus Flame 'Blue exterieur kleur.
Binnen, zal F Sport model CT 200 uur ontvangt optionele unieke interieur, F Sport stuurwiel, sportpedalen, dorpellijsten, het instrumentenpaneel en privacy glass.
CT 200 uur F Sport modellen zullen worden uitgerust uniek orgaan Lexus 'performance demper, die is ontworpen om te rijden en de behandeling te verbeteren. Lexus heeft gebruikt de demping technologie als een effectieve manier van toenemende torsiestijfheid, het onderdrukken van trillingen en het bijdragen aan het rijcomfort zonder de straf van aanzienlijke extra gewicht.
De zijdelingse kleppen, ingezet voor-en achterzijde, zijn belangrijke elementen in een gedetailleerd pakket van ontwerp en engineering maatregelen die ook strategische versterking en zorgvuldig afgemeten laskwaliteit het hele voertuig.
De Ford Fiesta RS WRC zal de concurrentie debuut voor het 2011 FIA World Rally Championship in de Rally Zweden, de openingsrace van het 2011 FIA World Rally Championship, voor 10 - 13 februari. De nieuwe World Rally Car, afgeleid van de best verkopende Fiesta weg auto, wordt ontwikkeld door Ford of Europe en haar rally partner M-Sport
Met als basis de Ford Fiesta S2000 rally auto, die de legendarische Rally van Monte Carlo won op zijn debuut afgelopen januari en andere internationale en nationale rally's in 2010, Ford of Europe's design team en M-Sport hebben samen gewerkt aan het verfijnen van de styling van de carrosserie en de aërodynamische pakket van de nieuwe Fiesta een spannende vervanger voor de vertrekkende Focus RS WRC te creëren.
De Fiesta rally auto zal beschikken over vierwielaandrijving transmissie en een 1,6-liter turbomotor, gebaseerd op de volledig nieuwe Ford EcoBoost-motor familie, om te voldoen aan nieuwe regelgeving. Gespecialiseerde ingenieurs van Ford en M-Sport hebben nauw samengewerkt bij de ontwikkeling van deze 1,6-liter motor, met zeer gerespecteerde Franse tuner Pipo Moteur brengen extra expertise van de elektriciteitscentrale.
De Ford Fiesta RS WRC verschijning op de Paris Motor Show voorafgaat aan de auto's eerste grote test programma met de volledige 2011-motor specificatie op onverharde wegen in Spanje volgende week. De auto is reeds afgerond bijna 3000 kilometer van het testen in Groot-Brittannië en Frankrijk, in eerste instantie gevoed door de huidige WRC motor en meer recentelijk door een prototype 1,6-liter Ford EcoBoost-turbo-unit.
De Ford Fiesta RS WRC zal vervangen door het record Focus RS WRC kampioenschap als Ford challenger. De Focus RS WRC back-to-back fabrikanten wereldtitels won in 2006 en 2007, en zijn overwinning in Nieuw-Zeeland in mei was de Blue Oval 75e op de WRC-niveau, waardoor Ford de meest succesvolle fabrikant in de wereld kampioenschap geschiedenis.
De 2011 World Rally Championship zal zien dat de nieuwe MINI WRC betwisting in zes van 13 geplande ronden, met MINI concurreren in de volledige 2012 seizoen. Bovendien, Prodrive plannen om beschikbare klantgegevens versies te leveren aan onafhankelijke teams voor gebruik in het kampioenschap.
De MINI Countryman is de jongste MINI model en ook de eerste die zijn uitgerust met een all-wheel-drive systeem. Daarom is dit model op voorwaarde dat de logische basis voor een competitieve rally derivaat. Het vlaggenschip MINI Cooper S Countryman wordt aangedreven door een 1,6-liter viercilinder benzinemotor, aangevuld niet alleen door een twin-scroll turbo en directe benzine-inspuiting, maar ook fullyvariable afsluiter management - zo biedt veruit de beste verhouding tussen motorvermogen en het brandstofverbruik in zijn klasse. De motor produceert een indrukwekkende 135 kW / 184 pk en accelereert de MINI Cooper S Countryman 0 tot 100 km / h in 7,6 seconden.
Alle MINI Cooper S Countryman en MINI Cooper D Countryman zijn optioneel leverbaar met permanente MINI ALL4 all-wheel drive, met een elektro-hydraulisch differentieel direct aan de eindaandrijving het variëren van de distributie van voren naar achteren in een oneindig proces. Onder normale rijomstandigheden tot 50 procent van het motorvermogen gaat naar de achterwielen; onder extreme omstandigheden tot 100 procent, met een nieuwe, hoge-tractie uitlevering van de wendbaarheid zo kenmerkend is voor MINI.
Het hart van de MINI WRC is de BMW Motorsport ontwikkelde 1.6 liter, viercylinder Di turbomotor, die kan niet alleen worden ingezet in het WRC, maar ook in andere kampioenschappen draait om de FIA Super 2000 geldende voorschriften. De overbrenging van het vermogen vindt plaats via een Xtrac 6-versnellingsbak, sequentiële versnellingsbak. Voor haar uitstapjes op de rally podia, heeft de MINI Countryman chassis is uitgerust met een rolkooi ontwikkeld door Prodrive, die aan de strenge veiligheidseisen van de Internationale Automobiel Federatie (FIA) overschrijdt.
Kleine, ruime en slim, de nieuwe Verso-S vitrines uitstekende efficiëntie in de ruimte management. Het combineert zeer concurrerende interieur met de kortste lengte - net 3.990 mm - van iedere MPV in de Europese B-segment. Binnen een lange, 2.550 mm wielbasis, brede opening van de nieuwe Toyota Verso-S de voorste en achterste deuren geven toegang tot een ruime, praktische en flexibele interieur. Het interieur ontwerp richt zich niet alleen op ergonomische uitmuntendheid, maar ook op de hoge gepercipieerde kwaliteit en de visuele en tactiele beroep geëist, door steeds meer kritische B-segment klanten.
Uniek aan de B-MPV-segment, de nieuwe, 6,1 inch, full color, Touch Screen Multimedia-systeem biedt klanten een uitgebreide multimedia-interface. Bij de lancering zal het opnemen AM / FM-radio, een CD/MP3 speler, mobiele telefoon met Bluetooth-connectiviteit, een USB-poort voor het aansluiten van draagbare muziekspelers en de mogelijkheid om iPod albumhoezen weer te geven, en een parkeerhulp camera.
Een eenvoudige, drie grade strategie biedt klanten uitgebreide specificaties van de apparatuur gedurende de Toyota Verso-S serie. Zelfs vermelding grade modellen zijn voorzien van zeven airbags, elektrisch bedienbare ramen, stuurbekrachtiging, een 4-speakersysteem radio/CD/MP3 speler met USB-poort, VSC, ABS, EBD en BA actieve veiligheidssystemen, LED-interieurverlichting en de afstandsbediening achterbank opgeklapt systeem standaard gemonteerd.
De Toyota Verso-S is leverbaar met een keuze uit 15 "wieldoppen of 16 inch lichtmetalen velgen, en 9 lakkleuren, waaronder een nieuwe Satin Blue metallic afwerking. Interieurafwerking opties omvatten een keuze uit zwart of beige kleurstelling met stoffen bekleding en hoge kwaliteit zwart leder van hoogwaardige modellen.
De nieuwe Toyota Verso-S is verkrijgbaar met een 1,33 liter Dual VVT-i benzinemotor of een 1,4 liter D-4D turbodiesel. Beide motoren zijn gekoppeld, zoals standaard, tot 6-speed handgeschakelde transmissies. De 1,33 liter benzinemotor kan uitgerust worden met een optionele, Multidrive S, continu variabele transmissie, die een 7-speed, sequentiële shift paddles mode bevat. Beide motoren voldoen aan de Euro 5 emissienormen.
Sport een nieuwe front-end design, een reeks van verbeteringen aan het interieur en nieuwe motoren en transmissies, nieuwe Captiva Chevrolet SUV maakt zijn debuut op Parijs en is gepland voor de Europese lancering in het voorjaar van 2011.
Captiva heeft vele vrienden voor het design van het exterieur is sinds de lancering in 2006, en met de laatste wijzigingen aan het onderscheidend design Chevrolet's richting geven, de nieuwe Captiva ziet er nog meer atletische en doelgericht. Vier nieuwe krachtige motoren, gekoppeld aan ofwel een manuele of een nieuwe zestraps automatische transmissie aantonen dat de veranderingen in Captiva zijn meer dan de huid diep en zal helpen om de boodschap die de nieuwe Captiva veel SUV biedt voor de prijs te versterken.
De invoering van een nieuwe 3.0 liter 258 pk V6 benzinemotor met directe injectie en variabele kleptiming wordt de nieuwe Captiva een van de meest krachtige, compacte SUV op de markt, terwijl de nieuwe 2.2 liter common rail turbo-diesel betalen units zullen beschikbaar zijn met ofwel 163 of 184 pk uitgangen. Het afronden van de nieuwe line-up is een 2.4-liter dubbele bovenliggende nokkenas benzinemotor, beoordeeld op 171 pk.
Captiva's dynamiek zijn ook up-gequoteerd met chassis wijzigingen die het lichaam controle en comfort en weggedrag te verbeteren. Met Electronic Stability Control (ESC), Traction Control (TCS) en Brake Assist (BAS) alle standaard, Captiva biedt een hoge mate van veiligheid.
Ondertussen, aan de binnenkant interieur van de nieuwe Captiva is een scala van nieuwe programma's, waaronder nieuwe stoelbekleding en het interieur benoemingen te geven het een meer up-market voelen. Ingenieurs hebben ook een verbetering van de interne akoestiek van weg-en windgeruis te verminderen, waardoor de inzittenden van de nieuwe audio-systeem om de max te genieten.
Ne iman Marcus debuteerde de kerst Boek en de speciale editie Camaro Convertible in haar flagship store in Dallas. Slechts 100 bijzondere uitgave in convertibles zal worden gebouwd, elk met luxe inrichting geïnspireerd door Neiman Marcus in combinatie met de legendarische uitvoering van de Camaro SS. Alle Neiman Marcus Camaro Cabrio wordt uitgerust met een 6,2-liter, V-8 motor. In combinatie met zes versnellingen handgeschakelde transmissie, de motor levert 426 pk en 420 pond-voet van het koppel, met de zestraps automaat, de motor levert 400 pk en 410 pond-voet van het koppel.
De Neiman Marcus Edition Cabrio heeft ook exclusieve, 21-inch, gepolijst aluminium wielen, verpakt in Pirelli P-Zero ultra high performance banden. Andere functies zijn onder Brembo schijfremmen, LED halo-ring koplampen, Bluetooth-connectiviteit, parkeerhulp achteraan staan, en een 245-watt, Boston Acoustics audiosysteem.
hevrolet Camaro Convertible Neiman Marcus heeft een verkoopprijs van $ 75.000, en zal klaar zijn voor levering in het voorjaar van 2011. Reserveringen voor een van deze limited-edition auto's toegelaten worden vanaf de middag, EDT, op 19 oktober 2010.
Duidelijk gestructureerd en horizontaal contouren, de verschijning van de nieuwe VW Eos volgt de code van het Volkswagen-design-DNA. Uitbreiding nu tussen de nieuwe koplampen is een grille bestaande uit drie glanzend zwart stutten. Van achter de Volkswagen Eos onderscheidt zich door zijn herwerkt, twee-delige LED-achterlichten en nieuw ontworpen achterbumper met diffuser.
In technische termen, tal van nieuwe details te stellen de 2011 Eos uit elkaar. Deze omvatten de 'Premium' multi-functie instrumentenpaneel met kleurenscherm, het Licht Assist grootlicht management systeem en de tweede generatie Park Assist. Ook nieuw op de Volkswagen Eos is de Keyless Access-systeem, dat ook als een nieuwe functie opent en sluit het dak door de draadloze afstandsbediening. Het speciale licht Assist-systeem neemt de functie van de omschakeling tussen dim-en grootlicht, automatisch aan te passen dit aan de verkeerssituatie. 'Cool leder ", verkrijgbaar als optie, geeft een aangenaam gevoel om de auto's' zetels, zelfs bij warm weer. Het weerspiegelt de zon en dus warmt veel minder dan standaard leer.
Door het gebruik van BlueMotion-technologie het brandstofverbruik verder is verlaagd. Op de VW Eos 2.0 TDI 103 kW / 140 PS, bijvoorbeeld de Stop / Start-systeem en remenergie terugwinning omlaag te brengen verbruik van 0,7 liter tot nu toe slechts 4,8 l/100 km. De nieuwe EOS zal worden onthuld aan het publiek voor het eerst op 17 november op de 2010 Los Angeles Auto Show, met de Europese lancering volgt vanaf medio januari 2011. Aangeboden met een reeks van vier turbo, directe inspuiting (90 kW / 122 pk tot 155 kW / 210 PS), zal de Volkswagen Eos heeft een basisprijs in Duitsland van 27.975
Aston Martin is verheugd te kunnen bevestigen dat de Cygnet luxe stadsauto - oorspronkelijk afgebeeld als een concept-car in maart - is om in productie gaan in 2011 in Gaydon het hoofdkantoor in Warwickshire.
Cygnet spreekt een eenvoudige, maar fundamentele idee: in de moderne stad, schaal gelijk aan snelheid en vrijheid. Op slechts drie meter lang, de Cygnet geeft de bestuurder een nieuwe dimensie van vrijheid, in staat om slots in gaten in het verkeer, gebruik maken van de kleinste parkeerplaatsen, verbruiken de minste brandstof en stoten de laagste uitstoot, terwijl het leveren van alle niveaus van uitzonderlijke kwaliteit en comfort .
De Cygnet, een op maat passende oplossing voor de stad, zal helpen rijden Aston Martin in de toekomst. "Deze auto is de werkelijkheid; Cygnet is de natuurlijke keuze voor diegenen die willen een premie, op maat gemaakte woon-werkverkeer de auto."
Verdere details over de Aston Martin Cygnet, inclusief prijzen en specificaties worden later dit jaar aangekondigd. De Cygnet zal de achtste grote productie-auto Aston Martin heeft geïntroduceerd op haar state-of-the-art fabriek sinds 2004, het aanbieden van een verder bewijs van de voortdurende inzet van het bedrijf aan de Britse productie, ondersteund door een toegewijd plaatselijke beroepsbevolking en leverancier netwerk
Ford is het vrijgeven van 100 bijzondere uitgave in het Transit Sportvan modellen in kenmerkende rode kleurstelling. De Ford Transit Sportvan werd voor het eerst gemaakt in 2006 voor klanten die willen een krachtig statement met hun bedrijfsvoertuig te maken. De Transit Sportvan is gebaseerd op de populaire 260, korte wielbasis model met voorwielaandrijving, de 140 pk 2,2-liter TDCi-dieselmotor en een zesversnellingsbak. De rode Sportvan zal het eerste medium van te komen met DAB-radio als standaard te worden.
De 2010 Ford Transit Sportvan Limited Edition uiterlijke kenmerken Colorado Red lak, Le Mans-stijl witte strepen op de motorkap, dubbele uitlaten, 18in grafiet kleur lichtmetalen wielen, laag profiel 235/45 banden, voorste en achterste onderste spoilers, side skirts en uitgebreid wielkasten. Standaard veiligheidsvoorzieningen behoren onder meer ABS, ESP en airbags voor bestuurder en passagier.
Power deadlocks, ruitenwissers met regensensor, automatische koplampen, mistlampen vóór en een laadruimte bescherming kit eveneens kom op elke Sportvan. Optioneel zijn lederen zetels, satelliet navigatie systeem met FX 5in kleurenscherm, vracht-LED in de achterzijde en LED-dagrijverlichting.
De rode Sportvan zal worden geproduceerd in een beperkt aantal van 100 eenheden en zal gaan over de verkoop in Groot-Brittannië aan het eind van de maand oktober met prijzen vanaf 22.630 pond.
Vrijwel elk systeem in de sedan is nieuw of verbeterd voor 2011, waardoor de Chrysler 200 zijn eigen identiteit en ruimte in het sterk concurrerende mid-size sedan segment. Exterieur en plaatwerk upgrades omvatten: voor en achter boeiboorden en spatborden, grille met het nieuwe merk Chrysler gevleugelde badge, afzuigkap, achterkoffer en buitenspiegels, nieuwe projector koplampen en mistlampen, nieuwe LED-achterlichten en een LED-centrum hoog gemonteerde remlicht
De Chrysler 200 krijgt een nieuwe aandrijflijn line-up met de 2,4-liter I-4 World Gas Engine gekoppeld aan ofwel een vier-speed of zestraps automatische transaxle, of de nieuwe 3,6-liter Pentastar V-6 motor gekoppeld aan een zestraps automatische transaxle, verbeterde rijeigenschappen tuning waaronder verstijfde lichaam monturen en zachter rijden tarief, verbeterde vering geometrie met een verhoogd rolcentrum, een nieuwe achterband sway bar en nieuwe banden en een uitgebreid bijgewerkt behandeling voor het terugdringen van lawaai, trillingen en schokken inbegrip van akoestisch gelaagd glas voor de voorruit en voorste zijruiten.
De Chrysler 200 zal worden gebouwd op de Sterling Heights Assembly Plant in Sterling Heights, Michigan en zal in een dealerschap aankomen in het vierde kwartaal van 2010.
2011 Honda Civic exterieur updates omvatten een scala van nieuwe lichtmetalen wielen nu standaard, met individuele modellen en maten afhankelijk van de gekozen variant. Nieuwe 16-inch velgen-functie op de Civic vijfdeurs bereik in 1,4-liter SE en Si, plus 1,8-liter SE uitrustingsniveaus. Terwijl de vijfdeurs 1,8-liter Si draagt nu een nieuwe reeks van 17-inch laarzen.
Op de sport-geïnspireerde Honda Civic Type S model, de 1,4-liter Civic profiteert nu van een kleurcode sideskirts en herzien 16-inch lichtmetalen velgen. Het andere nieuws is een nieuwe dynamische exterieur kleur - Geïoniseerd Brons, die beschikbaar is over de Civic bereik.
Het bijhouden van de bestuurder en passagier comfortabel maakt ook deel uit van de 2011 modeljaar upgrade pakket, met een reeks van nieuw interieur afwerkingen. SE en trim ES krijgt de helft stof en luxe Alcantara, terwijl Si is nu voor de helft leder en alcantara met verwarmde voorstoelen.
Productie voor de 2011 Honda Civic begint bij de Swindon fabriek in november 2010 met prijzen vanaf 13.995 ponden voor de 1.4 Type S.
Al beschikbaar in Europa, is de Barina Spark ingesteld op debuut op de Australische volgende week International Motor Show in Sydney. Holden heeft bevestigd dat de Spark zal worden aangedreven door een 1.2-liter DOHC viercilinder benzinemotor. Het is een sober toestel ook aanbieden brandstofverbruik van slechts 5,6 l/100km - waardoor het de meest zuinige auto in de Holden line-up.
De Holden Barina Spark standaard functies zal Electronic Stability Control, ABS remmen en voorkant, voorkant en gordijnairbags (zes in totaal). Prijsstelling voor de nieuwe Barina Spark zal worden vrijgegeven op AIMS.
Audi is de planning van een uitbreiding van de motor reeks klanten apparatuur. Na het debuut van de Audi R8 LMS GT3 twee jaar geleden een tweede model, de Audi TT-RS te boren in het komende jaar een extra klanten voor de Audi Auto sport divisie.
Hoe Audi zojuist aangekondigd is het prototype van het nieuwe model in de laatste twee rondes van de VLN Endurance Championship race op 16. en 30. Oktober in de Nordschleife ervaring zijn race debuut. Als een team begint het team motor sport wielen in klasse SP 4t met prototype van een Audi TT-RS, het gezamenlijk ontwikkeld door de technische ontwikkeling en productie van AUDI AG en quattro GmbH. In test operaties, wordt het voer tuig vertegenwoordigt een mogelijke modulaire klant sport concept TT gebaseerde Mies bestuurd door Marc Hennerici en Chris top her. Audi reageert dus op de grote vraag van klanten te gebruiken de DD en andere voer tuigen van het merk in de motor sport. Het prototype afgevuurd door een inline TFSI motor onthult race specifieke nieuwe ontwikkelingen op het gebied van de carrosserie, chassis en aerodynamica. Ook aangenomen sommige delen van de R8 LMS.
Wielen Motor sport aangezien dit seizoen de Audi TTS in SP3T klasse inserts, waar het voer tuig tegen de concurrentie van de seat Leon Supercopa, VW Golf en Audi A3. In dit opzicht werden verzameld race-ervaring met het TT-model al. De nieuwe auto start nu een klasse verderop in de zwakkere bezette SP4T waar alleen ford focus is vertegenwoordigd. De Audi auto's maar alleen voor de VLN Endurance Championship plannen is niet waarschijnlijk toe te schrijven aan het genoemde "modulaire concept". Integendeel, men kan speculeren dat de TT-RS de 911 soortgelijke GT3 Cup van concurrent Porsche Audi klant sport basis model zou kunnen worden. Het merk Cup model over versies van de GT4 tot toekomstige GT3 een heleboel opties zijn open voor waren allemaal goedkoper dan topmodel Audi R8 LMS - en dus een breed scala van klanten Audi kan openen.