de coolste filmpjes over auto's
info ga naar onder en klik op de blauwe pijl
voor meer info
09-02-2008
lamborghini style doors
soms vraag je je af of de perfectie ,og kan
verbeteren. vlogens de ingenieurs bij
lsd*doors kan dat nog ieder dag.al sinds eind
2007 voorzien zij alle lamborghini style doors
immers van het Guided roller system(grs)
voor hun scharnieren.daarmee wordt een nog
preciezere geleiding van de deur mogelijk,
aangezien het hele systeem nu nog gedetail-
leerder kan afstellen.bij de grs+toepassing
wordt dat nog eens uitgebreid met exstra
stabiliteit als de deur geopend is, een zege, bij
wagens zonder ramstijl
De nieuwe Audi TT is op 6 april bekendgemaakt. Deze wagen is sinds zijn eerste lancering in 1998 uitgegroeid tot een cult auto.
Deze sport coupé is nog dynamischer gemaakt dan zijn voorganger en dit op vlak van zijn design, rijvaardigheden en interne opbouw.
De nieuwe Audi TT straalt stijl, stabiliteit en kracht uit, die je van een audi van zijn kaliber zou verwachten. De carosserie van deze wagen is gemaakt van een combinatie van aluminium en staal. Het meest is er gebruik gemaakt van aluminium (69%). Het staal zich vooral aan de achterkant van de wagen om de wagen beter uit te balanceren.
Net zoals zijn voorganger is ook deze auto beschikbaar als 2 + 2-zitter coupé. Het roadster model wordt later verwacht. De kofferinhoud heeft een capaciteit van 290 liter, maar dit kan verhoogt worden tot 700 liter als je de achterzetels neerklapt.
Het dashbord is volledig ontwikkeld in functie van de bestuurder en perfect ergonomisch.
Je hebt de keuze uit twee benzinemotoren. Met de 2.0l turbocharged 4 cilinder TFSI directe injectie motor is de Audi TT in staat om naar 100km/u te versnellen in 6,4 seconden. De maximumsnelheid is 240km/u. De 3.2 liter V6 motor kan 184kW ontwikkelen en stelt de wagen in staat om te versnellen naar 100km/u in 5.7 seconden. Hier is de maximumsnelheid dan 250km/u.
Beide motorisaties zijn voorzien van een 6 versnellingsapparaat.
Zoals te verwachten kan ook deze nieuwe Audi TT voorzien worden van de meest technische snufjes en opties.
Toegevoegd aan Audi, Nieuwe modellen
Tags: Audi, coupé, roadster, tt
Nieuwe Audi TT Coupé
Op de Duitse Audi website kan je al een kleine glimps opvangen van de nieuwe Audi TT Coupé. De informatie over deze opvolger van de huidige generatie zou op 6 april vrijgegeven worden.
Het bedrijf wil de nieuwsschierigen onder ons alvast teasen met een korte blik op de voorzijde van de nieuwe Audi TT Coupé.
Volgens verwachtingen en zoals al bij eerder Audi wagens gebleken is, is ook bij deze nieuwe Audi TT gekozen voor een radiatorrooster uit 1 geheel. Althans voor zover men kan zien op de teaser. Ook de golvende koplampen blijken bij deze gestroomlijnde auto aanwezig te zijn.
Over de ingebouwde motoren zijn er alleen maar speculaties. Volgens berichten zou het wellicht gelijk lopen met de motoren uit het Volkwagen Golf-aanbod. Volgens die berichten zou er ook eerst een quattro met vierwielaandrijving gelanceerd worden.
De nieuwe Audi TT Coupé wordt in september in de winkelrekken verwacht
De Duitse autofabrikant BMW wil als eerste een auto in productie brengen die op waterstof rijdt. Het zou gaan om de BMW 7-serie.
Waterstofautos zijn milieuvriendelijker dan autos die op benzine of diesel rijden. BMW verricht in deze technologie een ware pioniersrol. Het bedrijf doet al meer dan 10 jaar onderzoek naar alternatieve brandstoffen en opslagmethoden. Met de ontwikkeling van deze auto tracht het de populariteit van waterstof te vergroten.
Toch is ook het nieuws bekend geraakt dat de BMW 7 serie pas binnen een twee jaar effectief op de Duitse markt zal kunnen brengen. Dit omdat er nog te weinig waterstoftankstations zijn in de Duitse steden. In de omgeving van München en Berlijn beginnen er al een aantal uit de grond te rijzen, dus BMW hoopt dat dit binnen korte tijd zal verbeteren.
De limousine met waterstofmotor zou volgens BMW enkele honderden geïnteresseerden aantrekken en hopelijk krijgen ze die wagens dan ook verkocht.
BMW heeft aangekondigd dat het in 2008 terug keert naar de American Le Mans Series.Daar zal het in strijd gaan met de overige GT2 wagens, zoals Porsche, Ferrari, Panoz, Aston enzovoort.
Rahal Letterman Racing zet de BMW M3 V8 in en jaagt op de titel in GT2, al wordt dat natuurlijk niet makkelijk in een klasse met de meest succesvolle merken in bijvoorbeeld races als de 12 uren van Sebring: Porsche en Ferrari.
BMW nam in het verleden al deel aan de ALMS in LMP1 en GT2.Ook in 2006 werd nog een BMW ingezet in de GT2 categorie.
Naast de focus op de titel in de World Series, hoop ik ook verder te kunnen testen bij het Formule 1-team van Force India", zegt Giedo van der Garde in zijn column op zijn website. "Ik heb in 2007 meerdere malen getest voor het team, dat toen nog Spyker heette, en dat is me bijzonder goed bevallen. We zijn dan ook in onderhandeling met het team om onze samenwerking te verlengen. Met de Formule 1 als ultiem einddoel in het achterhoofd, is het natuurlijk geweldig als ik er kan blijven testen.
Het seizoen 2008 staat voor de deur en ik heb er zin in. Ik zal opnieuw uitkomen in de World Series by Renault, waar ik voor de volle honderd procent voor de titel zal gaan. Dat is het enige doel. Ik heb getekend bij het team van P1 Motorsport, een nieuw team dat mijn ambities deelt om dit jaar kampioen te worden. Ik heb aan het einde van vorig jaar een prima test in Valencia gehad met het team en ik kijk er dan ook naar uit om weer in de auto te stappen.
De afgelopen maand heb ik bijzonder hard getraind in Italië, bij Dr. Ceccarelli. Dit om zo fit mogelijk te zijn voor het nieuwe seizoen. Het hebben van een goede conditie is zeer belangrijk in de autosport. Racen vergt enorm veel van je lichaam en een fitte rijder is aan het einde van de race nog net zo scherp als bij de start. Gelukkig kon ik het sportieve ook een beetje met het leuke combineren en ben ik gaan surfen. Dat was echt super gaaf!
De eerste race in de World Series vindt plaats op 27 april, op het circuit van Monza in Italië. Tot die tijd is het een kwestie van keihard blijven trainen en ons optimaal voorbereiden op het nieuwe seizoen, zodat we sterk voor de dag en op die felbegeerde titel kunnen gaan jagen. Aan onze wil zal het zeker niet liggen!
Renault F1 wil weer zo snel mogelijks Grand Prix winnen. Dat wil het team gaan doen met de nieuwe R28, die vandaag in Parijs is gepresenteerd.
De door ING ondersteunde renstal uit Frankrijk had overigens vorige week al met de R28 gereden tijdens een testsessie op het circuit van Valencia. Toen zat tweevoudig wereldkampioen Fernando Alonso achter het stuur van de vierwieler, die de stal van Flavio Briatore na 2005 en 2006 een nieuwe wereldtitel moet gaan opleveren.
Aërodynamica
Renault denkt voor komend seizoen weer over een competitieve wagen te beschikken. Vooral op het gebied van de aërodynamica heeft de formatie veel progressie geboekt, zo meldt Renault F1. Ook is er op de neus van de bolide duidelijk een nieuw ontwikkelde voorvleugel zichtbaar.
nu een auto van binnen bestaat ook uit veel delen:
-achtebank
-achterbankkusen
-schuimplastic van achterbank
-verwarmde achterruit
-ruitewissers
-portier handgreep
-achterruit kijkspiegel
-bevesteging auto gordel
-frame van bestoerderstoel
-afdekpaneel voorportier
-raam
-raamhendel
-daschbord met instumenten paneel
-gelaagde voorruit
wist je dat een hummerlimosine 7 meter lang kon worden en dat een lotus 1.2 meter hoog is laag bij de grond he een lamborghini is heel cool mijn lievelings auto is een ferrari een ferrari is meestal rood en dat is ook de mooiste kleur voor een ferrari to de volgende keer
we hebben onze website nu al een paar dagen en wij willen jullie vragen of jullie dit goed vinden antwoord a.u.b. geef een mening over onze website dus zeg tegen al je vrienden kijk op www.bloggen.be/cars123 en zeg dat dit een heel goeie website is !!!
wij zijn deze website gestart wij zijn ,thomas,daniël,sofie, wij weten heel veel over auto's en daarom hebben wij deze website gemaakt en wij gaan jullie nog heel veel laten bijleren over auto's
Neen, uw blog moet niet dagelijks worden bijgewerkt. Het is gewoon zoals je het zélf wenst. Indien je geen tijd hebt om dit dagelijks te doen, maar bvb. enkele keren per week, is dit ook goed. Het is op jouw eigen tempo, met andere woorden: vele keren per dag mag dus ook zeker en vast, 1 keer per week ook.
Er hangt geen echte verplichting aan de regelmaat. Enkel is het zo hoe regelmatiger je het blog bijwerkt, hoe meer je bezoekers zullen terugkomen en hoe meer bezoekers je krijgt uiteraard.
Het maken van een blog en het onderhouden is eenvoudig. Hier wordt uitgelegd hoe u dit dient te doen.
Als eerste dient u een blog aan te maken- dit kan sinds 2023 niet meer.
Op die pagina dient u enkele gegevens in te geven. Dit duurt nog geen minuut om dit in te geven. Druk vervolgens op "Volgende pagina".
Nu is uw blog bijna aangemaakt. Ga nu naar uw e-mail en wacht totdat u van Bloggen.be een e-mailtje heeft ontvangen. In dat e-mailtje dient u op het unieke internetadres te klikken.