Foto
Foto
Foto
Grap 1


een man en een vrouw
lopen door het museum.
zegt de vrouw, marinus zo
lelijk schilderij heb ik nog
nooit gezien!zegt de man
margreet zet je bril op en
ga van die spiegel weg!!!
Grap 2

Zitten 2 blonde Belgen in een restaurant zeg de ene tegen de ander ik heb een zwangerschaptest gedaan zeg de andere en waren de vragen moeilijk?
Grap 3


Er stonden eens een Belg en een Nederlander in de onderbroekenwinkel
Vraagt de Belg aan de Nederlander: waarom koop jij 7 onderbroeken?
Waarop de Nederlander antwoord ja je weet wel: maandag dinsdag woensdag donderdag enz.
Dan vraagt de Nederlander aan de Belg waarom koop jij 12 onderbroeken?
Waarop de Belg antwoord: ja je weet wel: januari februari maart april mei enz.

Grap 4


Komt een belg in de kroeg. Zegt dat ie een nieuw cijferslot op z'n fiets heeft. Hij zegt dat de code 3333 is. Waarop de barkeeper zegt: sufferd, nu verraad je de code en heb je d'r niets meer aan. Nee hoor, zegt de Belg, ik heb niet gezegd in welke volgorde.

Grap 5


Waarom neemt een belg altijd een steen en een zaklamp mee naar bed?


Om met de steen het licht uit te gooien en om met de zaklamp te kijken of het gelukt is.
Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
ARMEENSE MATCHO
ARMEENSE MATCHO
18-04-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

18-04-2007 om 17:28 geschreven door ALI  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


Foto

Foto

Foto


Over mijzelf
Ik ben Ali, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Gast.
Ik ben een man en woon in Mortsel (Belgie) en mijn beroep is student.
Ik ben geboren op 01/10/1993 en ben nu dus 30 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: fietsen,voetballen.
Armeense_matcho
Zoeken met Google



Willekeurig Bloggen.be Blogs
djkenghi
www.bloggen.be/djkengh
Blog als favoriet !

Rondvraag / Poll
Welk auto merk vind je het mooiste?
Lamborghini
Mini cooper
Bentley
Porche
MG
BMW
Mercedes
Bekijk resultaat


Rondvraag / Poll
Welke auto vind je mooi ?
Porche cayene
Porche boxer
BMW M5
Mercedes-Benz CLS 55 AMG
Pontiac Firebird
Bekijk resultaat


Rondvraag / Poll
Welke auto vind je mooi ?
BMW M1
BMW M2
BMW M3
BMW M4
BMW M5
BMW M6
BMW M7
Bekijk resultaat


Welkom op mijn blog! www.bloggen.be/armeense_matcho
Welkom op mijn blog! www.bloggen.be/armeense_matcho
Welkom op mijn blog! www.bloggen.be/armeense_matcho
Welkom op mijn blog! www.bloggen.be/armeense_matcho
Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto


Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs