Anneke Echemendia
11 jaar en al helemaal in de ban van tekenen
Inhoud blog
  • "Kikker" - pastel
  • portret in potlood van Charles Aznavour
  • Terug van de academie
  • Nieuwe foto van het portret van Zohra
  • Portret in pastel van Zohra
    Laatste commentaren
  • toch al beter (Esthel)
        op Nieuwe foto van het portret van Zohra
  • Wow (Ian)
        op portret van Zohra
  • Zohra (Bianca)
        op Portret in pastel van Zohra
  • kwaliteit foto (Esthel)
        op Portret in pastel van Zohra
  • Mrs (Danay)
        op Houtskoolportret van Charles Aznavour
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    applenieuws
    www.bloggen.be/appleni
    Gastenboek
  • aantreffen portefeuille
  • knap !!!
  • WoW
  • proficiat
  • wow

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    16-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.portret van Zohra
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ben bezig met een portret in pastel van Zohra. Het is nog niet af maar ik denk dat het goed wordt
    Grtjs,
    Anneke

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (11 Stemmen)
    16-05-2011, 16:17 geschreven door Anneke  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Houtskoolportret van Charles Aznavour
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Op 26 maart 2011 heb ik Charles Aznavour ontmoet. Mijn oma is een grote fan deze Franse zanger en ik heb voor haar een portret van hem gemaakt. Ik ben die dag met mijn oma mee naar een concert van hem geweest en heb hem een kopie van het portret afgegeven. Meneer Aznavour was onder de indruk en ik heb hem na het optreden ontmoet

    Bijlagen:
    Charles Aznavour & Anneke Echemendia.jpg (237.6 KB)   


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (17 Stemmen)
    16-05-2011, 15:32 geschreven door Anneke  
    31-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn ontmoeting met Charles Aznavour





    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (6 Stemmen)
    31-03-2011, 00:00 geschreven door Anneke  
    Over mijzelf
    Ik ben Anneke Echemendia Cuéllar
    Ik ben een vrouw en woon in (België) en mijn beroep is student.
    Ik ben geboren op 08/03/2000 en ben nu dus 24 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: tekenen, schilderen, volleybal, toneel.
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.


    Blog als favoriet !
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Enaidsworld - Een wereld vol elfjes en feeën

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs