E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

Startpagina !
Blog als favoriet !
fast&fun bikers

29-07-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wedstrijdverslagen 27 en 28 juli te Beveren.

Beste Alpecovrienden,

Tijdens het lang weekend van 27 t.e.m 30 juli stonden verschillende mooie wedstrijden op de kalender.

We kunnen bij ons in de streek, vrijdagavond te Beveren Waod , zaterdagmiddag te Beveren VWF, en maandagavond te Bazel Waod rijden.

Het komt er op aan om de juiste keuze te maken om optimaal te kunnen presteren.

Telkens opnieuw hopen we in vorm te zijn en een goede dag te hebben met de veelbesproken "goede benen".


De ervaring uit het verleden leerde me dat ik dit seizoen 2 maal op de 2é koersdag beter was dan op de eerste.
Meestal zal ik geen 2 dagen achter elkaar rijden.

Iedereen zou denken zaterdag en maandag met 1 rustdag is toch ideaal.
Zo denk ik er ook over voor het weekend, maar dan begint het op vrijdagavond te kriebelen en denk ik,  zal ik vrijdagavond toch maar rijden om zaterdag heel goed te zijn.

Tot een 1 uur 30 voor de start twijfel ik nog en had ik echt niet veel zin.

Toch kan ik de drang niet tegenhouden en moet ik gaan rijden. Philip verstaat dat niet en probeert me tegen te houden maar op dat moment kan mijn "gezond verstand " niet op tegen het gevoel.


We staan aan de start vrijdagavond met een 40-tal renners uit de CD cat.

Ik start als laatste van het peleton en dacht ik laat me meedrijven en misschien valt er iets uit de kast.

Er staat heel veel wind en op een bepaalt moment heel sterk in de zij op een lange strook.
Ideaal om iedereen op het lint te trekken en de tegenstand pijn te doen.
En ja, van de 1é ronde was het al van dat en ik zat daar in laatste positie en voor mij werden verschillende renners uit de wielen gereden.
Telkens opnieuw moet je het gaatje dicht rijden, ik kan je verzekeren als je niet goed bent kan je dan vanaf de eerste ronde al inpakken.

Ik denk vanaf het een klein beetje stilvalt ga ik meteen opschuiven, dat is veel makkelijker rijden.

De 2é ronde hetzelfde scenario de sterkste "Maveau" mannen op kop en rond draaien, alles geven en dan de schade opmeten.

Het is een stuk van 1.5 km zonder enige beschutting, iederen op het lint en ik juist achter de 6 die aan het rond draaien waren.
Ik voelde de benen niet, ik heb vandaag de goede benen die ik morgen zou wensen.

Met deze benen moet ik wel mee koersen, misschien zit ik wel in de goede ontsnapping en dan weet je nooit!

2 ronden reageer ik op alles wat beweegt er is geen wegkomen aan.
Tot in de 5é ronde ik me van op de kop wil laten uitzakken en enkele mensen laat voorbij rijden.
Mijn snelheid verminderd en van achteruit rijden ze 1 per 1 weg zonder te demarreren.
Op een gegeven moment komt er niemand meer van achteruit en rijden er 9 weg met 50 meter, op die mannier kan het snel gaan.

Ik denk die gaan ze toch niet laten rijden,ik versnel even van op de kop en men geeft mij 10 meter.
Ik moet het dan maar alleen doen en ik kijk achetuit, iedereen aan mijn wiel en dan stop je met trappen.
Niemand neemt initiatief, ongelooflijk op welke mannier dit tot stand is gekomen en ik met deze benen niet mee ben.
Ik zit echt te balen op de fiets, waarom schuif ik niet mee in ( het koste me totaaal geen moeite), waarom komt er niemand meer over en laat men ze gewoon weg rijden.

Achter de kopgroep ben ik nog verschillende keren mee geweest maar het is verloren moeite.
2 ploegen die vooraan mee vertegenwoordigd zijn controleren achteraan de koers.
Je moet je neerleggen bij de situatie en voor de 10 plaats rijden.
Uiteindelijk eindig ik de koers op een ontgoochelende 19é plaats. 


Al ik morgen dezelfde benen heb zal ik zeer tevreden zijn.



Zaterdag opnieuw een wedstrijd bij de VWF en Philip en Dirk staan aan de start Cat. C.
Philip probeerde nog een categorie lager te rijden bij de D renners maar werd niet toegelaten.

Bij de VWF is er meer ploegenspel en moet je van in de start attent zijn, ik heb dit al eens meegemaakt in Elversele.

De start is gegeven en meteen al een uitval, ik stond op de eerste rij en schuif meteen mee.
500 meter verder 4 renners voorop op korte afstand gevolgd door het peleton.
Enorm veel wind in de polder en recht op de kop, niemand wil echter voluit gaan en het peleton komt terug.

Verschillende nieuwe ontsnappingen en probeer telkens mee te gaan.
Ik voel al meteen aan dat ik niet de goede benen heb waarop ik gehoopt had.
De koers van gisterenavond zit nog in de benen en voel bij elke inspanning de verzuring snel opkomen.

Vanaf de 3é ronde moet ik meer en meer passen op de verschillende uitvallen die elkaar snel opvolgen.
Ik kan er moeiilijk mee omgaan dat ik in een koers die ik met stip heb aangeduid gewoon niet vooruit geraak.

Mijn theorie van de 2é dag beter is vandaag niet van toepassing!

Half koers rijden er 5 voorop, maar in het peleton laat men echter niet begaan, ik,schuif nog wel enkele keren mee maar het gaat niet van harte.

Op een gegeven moment komt Philip naast me rijden en vraagt hoe is het, slecht, slechte benen roep ik terug.

Philip rijdt voor de eertse keer mee in de cat. C en is nog wat onzeker, zijn doel is uitrijden.

Maar voorbij half koers komt hij zich moeien in de debatten en schuift hij zelfs mee in ontsnappingen.

Op een gegeven moment rijden er 5 voorop gevolgd door 3 dan 2 en nog eens 1 renner en telkens ben ik niet mee!
Ik denk dit is een verloren zaak, maar ik probeer nog 1 keer alles uit de kast te halen en zie wel waar ik uit kom.

Ik probeer in een ruk naar de andere renners te rijden maar moet heel diep gaan ik kom bij een renner die 10 meter achter ligt op de 2 voor hem 
Totaal verzuurd kom ik er bij maar die man zit er ook volledig door.
Er komt nog iemand van acheruit het was onze vriend "Kenny" ik zie hem voorbij rijden maar heb de moed niet meer om mee te gaan.
Hij maakt die 10 meter wel goed en rijden met 3 weg.

Ik dacht het is toch een verloren zaak we rijden voor een 10é plaats.

In het peleton zaten de verslagene en tegen beter weten maakte we er een training van.
Ik moest me optrekken aan Philip die me nog steeds een goede indruk gaf.(zonder Philip zou ik misschien wel afgestapt zijn)
We begonnen rond te draaien met 5 man, en de rest van het peleton hing er maar wat aan.
Telkens we stil vielen kwamen er van achteruit nieuwe demarrages. 

Opnieuw rijden er 4 weg en ik ben er weer niet bij!


De laatste ronde een opeenvolging van demarrages we rijden voor plaats 16.

Ik zeg tegen Philip zet u maar in mijn wiel en wou hem naar voor brengen als de spurt er zou aankomen.

Ik haal verschillende renners terug die probeerden weg te raken.
Ik kijk achteruit en Philip krijgt het moeilijk ik wacht nog even en zeg neem mijn wiel ik breng je terug naar voor.

Het was over bij Philip en de laatste km moest hij en nog enkele andere de rol lossen.
Ik maak nog even de aansluiting bij het resterende peleton maar sprint niet meer mee.
Ik kom als 25é over de meet en Philip is 28é op korte afstand.

Achteraf blijkt dat vooraan alle groepjes nog samen kwamen en "Kenny" die ik liet rijden nog voor de overwinning kon sprinten.

Ik was niet om aan te spreken, ontgoocheld en kwaad op mezelf over de gemiste kansen en waarom moest ik vrijdagavond nog koersen!!

Philip zegt mij nog, ziet ge, ge wilt nooit niet luisteren.
Twee verschillende emoties, Philip was wel tevreden, hij had zijn koers uitgereden en kon zelfs meer dan dat!

Philip in zijn gekende stijl lacht zijn tandjes bloot en geniet van zijn prestatie en heeft dubbel plezier met mijn "waardeloze prestatie".

Ik weet dat mijn gemoedstoestand snel zou omslagen bij enkele pinten.
We zijn dan ook met enkele supporters blijven hangen en heb mijn miserie weggedronken.
Philip daarentegen leeft op een wolk!

Maandag wil ik dit rechtzetten, en krijg ik een nieuwe kans te Bazel.

Volgende week zaterdag kunnen we misschien eens met de alpecorennrs de "Sean Kelly" gaan rijden.

Een goede afwisseling, en zo zien we misschien "de vrienden"  terug die mee op stage waren in Frankrijk.

Groeten,

Dirk.








29-07-2007 om 12:47 geschreven door dbr


22-07-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag

Zaterdag 21 juli.

13 uur 15 : 2 alpecorenners aan de inschrijvingstafel.

Zowel Philip als Dirk zijn er op uit om een goede wedstrijd te rijden.

38 renners aan de start, mooi parcours met veel bochtenwerk, maar vooral de wind zal zijn rol spelen!


18 ronden, 68 km af te leggen.

Van in de 2é ronde een ontsnapping van 1 renner, Leo Maris voor ons geen onbekende, een hardrijder die makkelijk een lange tijd op kop kan blijven.

Dirk zit steeds in de top 10 van het peleton, Philip zit meer in de buik van het peleton.

Dirk moet niet rijden en zit op zijn gemak omdat Leo Maris een ploegmakker is van WTC San Marco.

In de 5é ronde geraakt een 2é renner weg en kan aansluiting maken bij de koploper.

Op dat moment is het peleton reeds op korte afstand gekomen en een ronde later is alles terug samen.

Van bij de samensmelting een poging van Dirk die probeert opnieuw Leo mee te krijgen, het peleton laat echter niet begaan.

De laatste tijd is het duidelijk dat Dirk weinig of geen ruimte krijgt.

Philip beleeft een moeilijke dag en ziet continu af omdat het peleton steeds (door de vele bochten en de wind)op een lint getrokken werd.

Er is geen tijd om even te bekomen, zoals dat wel kan in een compact peleton.

Steeds meer renners krijgen het moeilijk, worden op de kant gezet en worden gelost.

Vooraan verschillende ontsnappingen waarin vooral Dirk zich kan mengen in de debatten.

Met nog 4 ronden een ontsnapping van van 1 renner en krijgt meteen 150 meter.

Deze renner liet een goede indruk en zou wel eens gevaarlijk kunnen worden.

Dirk opnieuw met een zoveelste demarrage en neemt meteen 50 meter en gaat nu wel voluit en heeft een mikpunt!

De voorsprong van de koploper is snel gehalveerd maar het moeilijkste moet nog komen, gelukkig komt er nog iemand bij Dirk aansluiten en kunnen we met 2 naar de koploper rijden.

Normaal gezien is dit de juiste ontsnapping,  met 3 voorop, en in het peleton 2 tot 3 renners die kunnen afstoppen.

Uiteindelijk is het de 3é renner die normaal mee in de slag zit, die het niet kan laten om de boel in gang te trekken en zijn eigen kansen niet wil opofferen en alles terug samen brengt.


Philip kwam me onmiddelijk vertellen dat wanneer deze renner niet rijdt we weg zouden gebleven zijn.
Philip liet zijn ongenoegen blijken en haalde even uit naar deze renner.

We zitten ondertussen in de voorlaatste ronde.

De laatste ronde, het tempo ligt hoog en alles opnieuw op een lint.
Het gaat echter nog niet snel genoeg en we krijgen nog een uitval in de laatste km.

Er komt reactie en Dirk kan meeschuiven, het gaat nu heel hard en het peleton is aan het scheuren met verschillende kleine gaatjes.

3 renners lichtjes voorop, 1 de man van de demarrage, 2 de renner die reageert, 3 Dirk die kon meeschuiven.

laatste bocht nog 350 meter Dirk kijkt achteruit en ziet  niemand komen, we maken ons klaar voor de spurt het gaat niet snel we moeten bekomen van de inspanning.

Laatste 200 meter nog een lichte bocht naar links, ik zit in 3é positie en ik denk dat ik nog overkomen op de laatste rechte lijn.
 
Plotseling komt er iemand vanuit de achtergrond met grote snelheid langs de binnenkant van de bocht voorbij gereden, we kunnen niet reageren op deze uitval hij rijdt 10 km /uur sneller, we zijn volledig verast en kunnen spurten voor de 2é plaats want de meet is tekort bij.
Dirk neemt duidelijk de maat van zijn 2 metgezellen en komt inderdaad te laat.
Een grote fout gemaakt, teveel gefocust op de andere 2, als we hem zagen komen moesten we enkel de deur dicht doen.
Zwaar ontgoocheld omdat het weer net niet was en vooral omdat de laatste km niet beter kon.
Opnieuw een 2é plaats.

Philip was eveneens ontgoocheld !!! (ik had kunnen winnen zegt hij)

Philip had ondertussen zijn goede benen teruggevonden en voelde zich veel beter.
Philip heeft in de laatste km geprobeeerd naar Dirk zijn wiel te springen maar het lukt hem net niet.(even over de limiet)
Hij ziet een treintje van 3 renners  voorbij komen met de latere winnaar die werd gebracht en had (achteraf gezien) beter hierop gewacht en gewoon meegeschoven.
Philip komt als 7é over de streep.

Opnieuw een top 10 plaats, hij haalde er het maximum uit!!!


Uiteindelijk opnieuw 2 alpecorenners in de top 10.
Achteraf is het steeds makkelijk praten met "als ik dit of dat had gedaan" maar dat is voor iedereen.
Iedereen heeft zo zijn eigen versie.
 

Volgende keer beter zeker.

Groeten,

Dirk.

 



22-07-2007 om 18:44 geschreven door dbr


16-07-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag wedstrijd 15 juli te Vrasene
2 Alpecorenners staan aan de start te Vrasene een wedstrijd Waod Cat. Toeristen.

Philip en Dirk opnieuw samen in dezelfde koers.

Voor de start Philip een beetje last van de zenuwen, hij had zijn sleutels op de wagen laten zitten en de deuren waren op slot!
Papa kon weer uitrukken om zoonlief uit de nood te helpen.

De start werd gegeven en de eerste ronde was een verkenningsronde, iedereen moest achter de wagen blijven.

In de 2é ronde meteen enkele ontsnappingen maar zowel Dirk als Philip lieten begaan.

In de 3é ronde was nog alles samen en Dirk wilde de benen eens testen, maar meteen enkele renners die op het wiel springen.

Er was geen wegkomen aan, tot in de voorlaatste ronde Dirk op een smal baantje een gaatje indook en wegsprong,meteen 100 meter.
Ondanks ik me niet echt goed voelde kan ik het niet laten en rustig te bleven zitten bij de toeristen.
Maar je rijd daar dan alleen, en hoop je dat er snel iemand komt want alleen rijden is niet meteen mijn specialiteit.
Philip plaatste zich in 2é positie van peleton om af te stoppen.
Men vroeg om over te nemen maar hij zegt neen mijn ploegmaat ligt voorop.(waarschijnlijk kan hij het woord "kopman "nog niet over de lippen krijgen).  

Op een gegeven moment komen er toch 2 renners aansluiten en niet de minste, in het peleton werden er nog onrustig en dachten dat de trein vertrokken was 2 per 2 kwamen ze aansluiten , uiteindelijk waren we met 9 man.
Ik liet me even afzakken om te recupereren want ik was niet goed genoeg om het verschil te kunnen maken (door het warme weer?)
Ik keek eens rond, het waren de juiste renners en ja wie was er mee geglipt onze Fi.

Met 9 voorop de juiste renners en niemand nam het initiatief om volle bak te rijden? met als gevolg het peleton kwam weer aansluiten.

Dirk liet zich uitzakken en reed als laatste van het peleton en dacht het zal weer een massaspurt worden.

Ik zat lekker achteraan en vroeg terloops hoeveel ronden nog en die man zegt de laatste ronde en dat op 2,5 km van het einde!!

Op dat moment trok men alles op een lint, volledig in de wind naar voor knallen was de enige optie, want mijne ploegmaat had al positie gekozen.

In de laatste rechte lijn zit ik in 12é positie met nog 400 meter te gaan, het tempo lag zeer hoog verder naar voor rijden in de wind is zelfmoord.

Ik probeerde de man voor mij gek te maken dat hij moest aangaan, ik kende hem en hij herkende mijn stem, waarschijnlijk dacht hij als Dirk het zegt zal het de moment wel zijn zeker en hij ging aan, maar al snel moest hij gaan zitten, ik moest zelf van op 300 meter vol in de wind aangaan.

Meer dan een 6é plaats zat er niet meer in.(het kopje was er niet bij vandaag).

Tot mijn verbazing had ik Fi niet zien zitten, hij bolde pas als 16é over de meet.

Een grote ontnuchtering na zijn 2 peletonspurts die hij voordien gewonnen had!

Maar onze Fi was tevreden want hij wist hoe het kwam, als ik blijf zitten in de koers zonder mee te springen onderweg ben ik altijd bij de eerste 10 en gelijk heeft hij.

De verleiding is groot als het goed gaat om mee te koersen onderweg en dan op het eind tekort komen.


Het vertrouwen van Fi is niet het minst aangetast, hij heeft maar 1 doel dit jaar 21 juli te Zwijndrecht.

Hij heeft een weekje vakantie, zijn trainingschema ligt vast en kijkt ontpannen uit naar zaterdag!



Groeten,


Dirk.

16-07-2007 om 14:53 geschreven door dbr


05-07-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag wedstrijd 4 juli Sint-Gillis-Waas
Woensdagavond 19 uur, slechte voorbereiding op de wedstrijd!

Wegens te weinig tijd, te laat gewerkt en gestresseerd aan de start.

Philip had reeds laten weten dat hij het niet zou halen om mee te rijden.



Van in de start een ontsnapping te noteren, maar ging niet door.

De eerste ronden verschillende keren mee gesprongen om mee weg te geraken.

In de derde ronde gebeurde het en ik zat even te ver weg, 3 renners reden weg, heb zelf niet gezien wie.

Er werd niet achter gereden,wel verschillende demarrages maar nooit meer dan 50 meter.

Tot de derde laatste ronde, een aanval van een van de sterkste renners van het peleton,  ex prof Franky Van Oyen.

Een hardrijder die gemakkelijk een paar ronden alleen kan rijden.

Als je niet meteen op het wiel kunt springen en hij heeft 50 meter, krijg je hem niet meer terug.

Er sprongen 2 renners achter en ik zelf kon de aansluiting maken, er zat een ploegmaat bij van Van Oyen en het ging niet door.

Zelf de sprong wagen was niet mogelijk, hij was te ver weg.

Voorlaatste ronde er werd keihard gereden en het begon te scheuren in de groep, er reden 5 renners weg en begonnen meteen goed rond te draaien.
Ik dacht als ik nu niet probeer zullen ze weg rijden.
Ik sprong er achter en reed er naartoe tot op 10 meter, ik moest nog eens recht staan en alles uit de kast halen en kon toch aansluiten.

Ik zat echt kapot en had schrik dat ze me eraf zouden rijden, ik moest vechten om het wiel te houden. Even in het rood geweest!!

Kort nadien kwam de groep aansluiten, ik moest even bekomen en plaatste me verder in het peleton.

Op dat moment reden opnieuw renners weg , er werd wel achter gereden met een 2 tal renners maar men kwam niet dichter.

Men wou mij laten rijden, maar ik legde mij neer bij de situatie, het was voor mij een verloren zaak.

Uiteindelijk waren er 14 renners weg en wij waren met 12 de rest was eraf gereden.

Proberen de groepsspurt te winnen was het maximum dat ik er nog kon uithalen.

Ik werd 2é van de groep en was slechs 16é in de koers of 11 C.

Je moet keuzes maken en soms rijden we onszelf in het verlies!!

Ook dat is koers het tactisch plannetje klopt niet altijd.


Groeten,


Dirk.  

05-07-2007 om 21:57 geschreven door dbr


01-07-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag wedstrijd te Massemen Waod Cat CD

Vandaag  opnieuw heel veel wind, slechts een 20 tal renners aan de start.

Altijd opletten geblazen met zo weinig renners.

Springen en nog eens springen, niet reageren kan zuur opbreken.

Derde ronde 2 renners weg, ik spring er achter en kan in een ruk de kloof dichten.

Er was nog iemand op mijn wiel gesprongen en we waren met 4 weg.

Even later kwamen er nog aansluiten om uiteindelijk met een kopgroep van 10 renners weg te rijden.

Wat ging het weer hard, het was 2 ronden afzien tot de kloof gemaakt is.

Men zou denken 10 renners weg mooi ronddraaien en spurten voor de overwinning.

Niet dus, vanaf de 6 laatste ronden begon men continu weg te springen om een kloof te willen slaan. 

Pas in de voorlaatste ronde een kleine afscheiding met 2 renners met daar achter 3 renners, ikzelf zat nog achteraan.

De laatste ronde kon ik nog voor plaats 6 rijden of nog een ultieme sprong wagen naar de 3.

Ik koos voor het laatste en kon aansluiting maken bij de 3 renners, totale verzuring volledig in het rood gegaan.

1.5 km verder is het aankomst en begint men te zagen om over te nemen.(de koplopers hadden maar 50 meter)

Dit was wel teveel van het goede, ik was blij dat ik er kon aanhangen.

De 2 bleven voorop, de spurt er achter wij met 4, begon ik in 4é positie en bleef daar hangen, het was op!!

Een 6é plaats C4 was zeker niet slecht.

Ik moet toegeven de andere zijn nog steeds een beetje sterker, maar ik ben de kloof aan het dichten.

Hopelijk zit ik nog niet aan mijn plafond!!!

Groeten,

Dirk.

PS :Volgende wedstrijd woensdag te St-Gillis-Waas 19 uur.

Hopelijk komt Philip aan de start!!

01-07-2007 om 23:15 geschreven door dbr


30-06-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag wedstrijd te Elversele VWF Cat C

Vandaag een wedstrijd gaan rijden in een ander verbond VWF.

Ik plaatste me achteraan in de start om de boel even af te kijken.

De start is gegeven en onmiddelijk sprongen er renners weg.

500 meter verder rechts indraaien in een smal straatje bergop en de boel lag al stil.

De 5 renners reden voorop en achter hen werd afgestopt!!!!

2 verschillende ploegen nestelden zich op de kop van het peleton met een slakkegangetje.

Ik wist toen al dat de vogels gaan vliegen waren.

Toch met enkelingen geprobeerd om iets op gang te brengen, echter tevergeefs.

Ontsnappingspogingen werden meteen op het wiel gesprongen.

Mijn conclusie was duidelijk, geen nutteloze krachten meer verliezen, en alles op de laatste ronde zetten.

Begin laatste ronde konden 3 renners licht voorop rijden, op de klim dacht ik dat het moment gekomen was en ging van op de kop van het peleton op groot verzet in een ruk naar de drie renners, ik keek achterom en niemand was meegekomen.

Ik dacht, ik kan toch nog bij de eerste 10 eindigen, we draaiden goed rond en toch gaf  het peleton ons max 100 meter.
(waarschijnlijk de verkeerde ploegen mee)
 
De laatste km kwam het peleton terug aansluiten, ik heb nog  geprobeerd met te plaatsen en een beetje te recupereren.

Ik had me voorgenomen niet te lang te wachten en aan te gaan, al snel voelde ik dat er geen power meer op zat en ging terug neerzitten.

Weg top 10 plaats, ik liet me uitbollen en kwam als laatste over de meet!!

Een ander verbond, is ook anders koersen met veel meer ploegenspel.


Volgende keer beter,

Dirk.

30-06-2007 om 21:51 geschreven door dbr


27-06-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.volgende wedstrijd:

Donderdagavond 28 juni wedstrijd te Beveren Waod Cat  CD 19 uur.

Aan de start zal enkel Dirk verschijnen.

Philip is nog niet zeker genoeg van zijn conditie!!!



Groeten,

Dirk.

27-06-2007 om 00:00 geschreven door dbr


26-06-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wedstrijden Dirk in de TTC Ronde
Cat. niet renners:


Prosperpolder 4é

Beveren: 2é

Vrasene: 1é                   Philip : 7é

26-06-2007 om 22:05 geschreven door dbr


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wedstrijden en resultaten van Dirk zit seizoen
WAOD : cat CD                                                                                             


Bazel : 3é ronde lek gereden.                                                          

Gentbrugge : 14é  - C 7                                                                            

Appels: 18é -  C 10                                                                                     

Doorselaar : 15é - C7

Eksaarde: pel.

Beveren: 27é - C 14

Kortemark : 30é - C 15

Waasmunster: 4é  + 40 jaar

Waasmunster: 5é - C 2

Wachtebeke: 23é - C15

Herselt: 4é - C2

26-06-2007 om 22:01 geschreven door dbr


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alpecorenners
Volgende renners treden aan voor Alpeco op zaterdag 21 juli  " Kampioenschap van het Waasland" voor Toeristen  in de TTC ronde.

Van Havenbergh Philip en Dirk Bryssinckx.

26-06-2007 om 19:55 geschreven door dbr


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

Welkom op site van de alpecorenners

26-06-2007 om 19:39 geschreven door dbr


27-09-2005
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag wedstrijden 8 juli te Sinaai

Neen, uw blog moet niet dagelijks worden bijgewerkt.  Het is gewoon zoals je het zélf wenst.  Indien je geen tijd hebt om dit dagelijks te doen, maar bvb. enkele keren per week, is dit ook goed.  Het is op jouw eigen tempo, met andere woorden: vele keren per dag mag dus ook zeker en vast, 1 keer per week ook.

Er hangt geen echte verplichting aan de regelmaat.  Enkel is het zo hoe regelmatiger je het blog bijwerkt, hoe meer je bezoekers zullen terugkomen en hoe meer bezoekers je krijgt uiteraard. 

27-09-2005 om 16:32 geschreven door dbr


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitslag wedstrijd te beveren 28/06

Het maken van een blog en het onderhouden is eenvoudig.  Hier wordt uitgelegd hoe u dit dient te doen.

Als eerste dient u een blog aan te maken- dit kan sinds 2023 niet meer.

Op die pagina dient u enkele gegevens in te geven. Dit duurt nog geen minuut om dit in te geven. Druk vervolgens op "Volgende pagina".

Nu is uw blog bijna aangemaakt. Ga nu naar uw e-mail en wacht totdat u van Bloggen.be een e-mailtje heeft ontvangen.  In dat e-mailtje dient u op het unieke internetadres te klikken.

Nu is uw blog aangemaakt.  Maar wat nu???!

Lees dit in het volgende bericht hieronder!

27-09-2005 om 16:32 geschreven door dbr



VANAF 2012 STARTEN WE MET EEN NIEUWE PLOEG "FAST&FUN BIKERS"
Archief per maand
  • 03-2012
  • 05-2008
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 09-2005


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs