Ik ben wendy, en gebruik soms ook wel de schuilnaam engeltje.
Ik ben een vrouw en woon in (belgie) en mijn beroep is arbeidster.
Ik ben geboren op 01/07/1982 en ben nu dus 42 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: uitgaan cinema gaan voetbal gaan lezen en achter men pc te zitten.
drogist "Ik wil graag een goede tandenborstel", zegt een klant tegen een drogist. "Dan moet je deze nemen", prijst de winkelier aan, "door duizenden tot hun volle tevredenheid gebruikt!" "Nee dank je", zegt de man: "Ik heb liever een nieuwe rechter Rechter: "Ik veroordeel u tot 5 jaar gevangenisstraf. heeft u daar nog iets aan toe te voegen?" Dief: "Nee, ik zou er liever iets afhalen."
waarzegger Een man klopt op de deur bij een waarzegger. "Wie is daar?", klinkt het vanuit de caravan. Zegt de man: "Laat maar zitten".
kapper Kapper: "Uw haar wordt grijs, meneer". Klant: "Geen wonder, schiet dan ook een beetje op".
ober ober er zit een barst in mijn kopje? Ober:Kunt u zien hoe sterk onze bak koffie is
-wat is geel,heeft een slurf,legt een ei en rijdt op rails?
een locokipkanariefantje
Jantjes vader heeft 3 zonen, Kwik, Kwek en...? Jantje natuurlijk
Hoe herken je een spookrijder? Hij heeft een wit laken over zijn auto heen. Hoe loopt een duizendpoot over een mesthoop? Met 999 poten, hij heeft er één nodig om z'n neus dicht te knijpen! Wat is de kruising tussen een egel en een slang? Prikkeldraad
> Na elke vlucht vult de piloot een formulier in, waarmee hij de monteur vertelt welke problemen of afwijkingen hij tijdens de vlucht ondervond en welke reparaties of bijstellingen nodig zijn. De monteur leest het probleem en vult op het onderste deel van het formulier in welke actie of corrigerende maatregel heeft plaatsgevonden. De piloot neemt het formulier voor de volgende vlucht door. >
> Zeg nooit dat monteurs en techneuten geen gevoel voor humor hebben! > Hier volgt een bloemlezing van de bijgehouden onderhoudsklachten en -problemen, aangedragen door de KLM piloten en de oplossingen opgeschreven door de monteurs.
> P = Probleem zoals verwoord door de piloot >
O = Oplossing en de actie van de monteur. >
P: De band van het linker binnenwiel is bijna aan vervanging toe.
O: De band van het linker binnenwiel bijna vervangen.
P: Test vlucht OK, behalve het automatisch landingssysteem, is erg ruw.
O: Automatisch landingssysteem is op dit vliegtuig niet geinstalleerd.
P: Er zit iets los in de cockpit.
O: Iets in de cockpit vastgezet.
P: Dode insecten op het windscherm.
O: Levende insecten zijn nabesteld. >
P: Automatische piloot, op hoogte handhaving, veroorzaakt een daling van 200 voet per minuut.
O: Kan het probleem niet op de grond nabootsen
P: Sporen van lekkage op rechter landingsgestel.
O: Sporen verwijderd.
P: DME volume ongelooflijk hard.
O: DME volume op een geloofwaardiger niveau afgesteld.
P: Frictiesloten zorgen ervoor dat gashandels blijven staan.
O: Daarom zitten ze er ook in.
P: IFF werkt niet.
O: IFF werkt nooit in de "UIT" stand.
P: Motor no. 3 kwijt.
O: Na een korte zoektocht motor aan rechtervleugel gevonden.
P: Vliegtuig gedraagt zich eigenaardig.
O: Vliegtuig gewaarschuwd zich te herpakken, recht te vliegen en zich serieus te gedragen.
P: Doelradar humt.
O: Doelradar opnieuw geprogrammeerd met liedjes.
P: Muis in cockpit.
O: Kat geinstalleerd.
P: Geluid achter instrumentenpaneel. Klinkt als dwerg met een hamer.