walk with your heart

31-12-2008

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wishing

GilElvgrensailor.jpg sailor pin up image by htiafx

De goede voornemens, elk jaar opnieuw zie ik boekjes vol staan met goede voornemens
Afvallen, stoppen met roken, minder drinken, minder shoppen,...

Ben ik de enige die geen lijstje heeft, geen goede voornemens?
Want moest ik het toch maken de volgende dag zou het toch al vergeten zijn.
Minder shoppen, het zijn net solden!
Minder drinken, na een hele nacht aan de champagne fles te liggen?
Afvallen, I like curvy persons, no skinny ones!
en zo kan ik blijven doorgaan!

En dan heb je de stomme wensen als
Een nieuw lief,een goed rapport (ook al zorg je daar zelf voor), een puistloze huid en ga zo maar door

Laten we hopen dat iedereen een prachtig jaar te gemoed gaat,
maar laten we beginnen met een onvergetelijke avond!

nooit vergeten op nieuwjaar:
-Paspoort
-Geld
-Busticket of geld voor Taxi (je weet maar nooit in welke staat je verkeerd)
- Fototoestel!
- Zakdoekjes
- Plaker (je weet nooit dat je iemand kan helpen)
- persoonlijke spullen, waar je niet zonder kan

 

ALLEMAAL EEN PRETTIG 2009

 

31-12-2008 om 00:00 geschreven door Elle  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)

29-12-2008

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NEW YORK

I ♥ New York

Ik ga naar New York,met veel plezier!
In de paasvakantie,ben nu al door het dolle heen!

29-12-2008 om 22:20 geschreven door Elle  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BE LOVED♥

http://www.nubbytwiglet.com/2007/polaroid.jpg

Mijn verlanglijstje met beelden!

 

http://www.pixelmania.nl/content/images/camera2/nikon_d300_schuinlinks.jpg

een nikon fototoestel,voor wonderlijke foto's

voor maar 30$ bij victoria's secrets!

http://farm4.static.flickr.com/3167/2629043188_f1287ded30.jpg

een mooi setje van princess tamtam

Eye Shadow

MAC eyeshadow

Embark
Electric Eel
Bamboo
Era
Swiss Chocolate
Teal
Noctunelle

EN HEEL VEEL LIEFDE

ik wens jullie een prettig einde jaar geniet van de laatste dagen van 2008

en sluit de gebeurtenissen maar in je hart

 

29-12-2008 om 20:41 geschreven door Elle  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.What would the animals do, if they could choose?

http://www.grooveeffect.com/images/eve-cshock-mac-02.jpg

willen we allemaal niet een steent bijdragen bij het plan om de wereld te verbeteren?
hier vind je een lijst met merken die niet op dieren testen.
Laten we allemaal een beetje helpen en koop iets van deze merken als je niet kan kiezen


Smashbox cosmetics
MAC cosmetics
Aveda
Bobbi Brown
Body Shop
Estée Lauder
Lush

Merken die je moeten laten nadenken..
zijn het de lieve witte konijntjes wel waard om dit te kopen?
kijk in deze lijst en besef dat er grote merken zijn die op kleine muisjes testen

Calvin Klein Cosmetics
Covergirl
L'Oréal
Maybelline
Max factor
Pantene

 

29-12-2008 om 20:09 geschreven door Elle  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

25-12-2008

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.What did you get from Santa?

http://www.lovah.nl/files/rovahs/Rotterdam/parijs%201.JPGDe mooiste kerst van mijn leven,
met het beste liefje van mijn leven
Alle cadeautjes waren geweldig!
van mijn liefje kreeg ik de mooie rode nagelak met remover van CHANEL!
Een visbokaal voor onze plastiek visjes, een mooi doosje en nog veel meer.
Dan kwam de epilator van mijn moeder

en dan...
2 ticketen voor een dag naar PARIJS
van m'n ouders voor mijn vriendje en mij voor een dag heen en terug!!!
Ook een mooie kerst gehad?

25-12-2008 om 00:00 geschreven door Elle  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

24-12-2008

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Princess Tamtam



Sinds kort werk ik in de nieuwe winkel van Princess Tamtam in mijn stad.
Het feit alleen al dat ik dol ben op het merk en in de wolken was dat we een eigen winkel hebben
en dat ik later graag in de lingerie sector wil maakte het nog spectaculairder.
Ik werd aangenomen.
De mooie lingerie setjes verkopen die ik zelf in mijn kast wil hangen.
Vrouwen helpen met de juiste maten te zoeken.
Mannen meehelpen met het kopen van een mooi cadeau voor hun geliefde (of moeder).
De job is me op het lijf geschreven!
Binnekort moet ik ook in Antwerpen gaan werken omdat ze daar handen te kort hebben!
Natuurlijk zie ik dit helemaal zitten, in de voor middag shoppen en dan naar mijn werk.
Natuurlijk ben ik ook de eerste die de solden krijgt te zien en die er ook zal van genieten.
Want ook tijdens het begin van de solden sta ik in de winkel
Ik wens jullie allemaal een prettige kerst avond!

Laten we allemaal hopen voor een princess tamtam setje onder de kerstboom!

24-12-2008 om 09:55 geschreven door Elle  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.X Sparkage

Holiday Party look by xsparkage.
Ze is 20 jaar heeft een collectie MAC om u tegen te zeggen!
Leesha make-up artiest in haar eigen slaapkamer.
Ze maakt filmpjes en zet ze op youtube om ons haar look aan te leren.
Ze heeft het talent, de collectie en de kijkers.
Want xsparkage is een veel bekeken website.
Zelf hoop ik elke dag dat ze een nieuw filmpje of een nieuwe blog heeft!
op www.xsparkage.com vind je haar blog met links naar de filmpjes.
Maar voor een mooi overzicht van alle filmpjes, ook degene die niet op haar blog staan
kan je terecht op http://www.youtube.com/profile?user=xsparkage&view=videos
Sorry dat mijn links het de ene keer niet doen en de andere keer wel!

 

24-12-2008 om 00:00 geschreven door Elle  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

21-12-2008

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerst aanval

Klik op de afbeelding om de link te volgen
Kerstperiode komt er aan,de straten lopen vol en de winkels hebben lange wacht rijen.               
Samen met mama inkopen gaan doen!
Een asbak voor mijn liefje voor als hij rookt met een sexy pin-up op (geen cadeautje)
In de winkel van Aveda kreeg ik van mijn meme voor mijn kerst producten tegen mijn gevoelige huid.
3 kleine staaltjes om te proberen, je kan er z'n 7 weken mee zij de verkoopster.
Ze waren zeer lief, kreeg thee en een handmassage.
Ook werden direct de producten op mijn huid getoont.
Alle producten worden gemaakt op basis van wind energie en het bestaat allemaal
voor meer dan 90 procent uit natuurlijke producten.
Mijn mama kocht nagelak en kreeg gratis staaltjes mee voor haar huid.
In The soap Story kochten we 2 flesjes wijn maar met shampoo in voor familie.
Toen we aan de Sasha kwamen zagen we dat alle schoenen zeer laag geprijsd stonden.
Mijn mama was dol enthousiast en aangezien ik ook botjes nodig had en die vond,
werd ik ook op slag gelukkig.
Mooi botten tot onder de knie in bruin tinten, voor slechts 63 euro.
Mijn mama kocht er voor 34 euro, lage schoentjes.
Mijn oma krijgt een boek over confituur en gelei cadeau
en voor mijn liefje blijft het nog even een geheim.

Prettig Kerst

21-12-2008 om 19:15 geschreven door Elle  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sea Of shoes

De afbeelding “http://i157.photobucket.com/albums/t59/seaofshoes/waywt30b.png” kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.

    Ze heeft het geld en het lef om haar eigen kleding stijl te ontdekken,
    combinaties die andere verafschuwen draagt zij met een grote smile op een foto
    en ik ben jaloers op sommige stuks die echt geweldig zijn
    maar meerden deels vind ik het afschuwelijk, het klinkt gemeen
    toch wil ik het jullie tonen en jullie laten delen in deze blog
    Het inspirerend en leuk om te lezen.
    maak kennis met www.seaofshoes.typepad.com/sea_of_shoes
een meisje van amper 17 jaar en zo een eigen stijl

 

21-12-2008 om 00:00 geschreven door Elle  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

14-12-2008

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jij

Door hem zou ik niet door de wolkjes kunnen zien.
Je bent mijn alles,schat

14-12-2008 om 00:00 geschreven door Elle  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DoeDeere



het meisje achter doedeere is een allesdoener,
van make-up maken tot zingen van kasten verbouwen tot leuke outfits samen stellen.
Ze is het brein achter Lime Crime en zingt nog een paar noten op haar myspace.
Alles verzorgd ze persoonlijk, een handgeschreven briefje bij je make-up bestelling
tot een mail op je lange vragen lijst.
Het is alsof ze alle tijd van de wereld heeft en duizend handen en een creatief stel hersenen.
Ze is niet alleen mooi van zichzelf maar stelt kleurijke outfits samen
en om aandacht schreeuwende looks.
http://www.limecrimemakeup.com/
neem een kijkje op de mooie kleurtjes voor je ogen.
Spijtig genoeg is dit in Amerika en mijn hartje zou graag verlangen naar een potje
maar het geld zegt neen ook al is het niet zo extreem duur.
Een meisje van 16 heeft betere manieren om geld uit te geven.
Genieten van haar blog op zich is al een meer waarde aan mijn leven.
Net als mijn vriendje,
hopelijk genieten jullie van haar site,
http://www.doedeereblogazine.com/

14-12-2008 om 00:00 geschreven door Elle  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La Fille d'O

a bra like: naughty ray�

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La fille d'O een sprookje dat werkelijkheid komt.
Lingerie voor een vrouw met een beetje lef en modegevoel.
Ik geef toe niet iedereen is even zot van haar ontwerpen en niet elk kledingstuk spreekt me aan.

Maar om eerlijk te zijn de verbeelding en creativiteit van Murielle Scherre is om op te eten.
De lingerie setjes geinspireerd op het verleden met een vleugje ondeugd zeg maar een scheut.
Haar bitterzoet Gents accent en haar stoute woorden maken je warm voor haar creaties.

Haar wonderen wereld heeft mij bekoort en ik heb 3 bhs en 2 slipjes liggen
en het is lang het einde niet.
Eerlijk zal ik zijn met jullie en de onderbroekjes zijn op klein formaat,
mijn bilspleet rijkt uit de voorlaatste maat en met mijn maatje 38 is dit een grote verassing.
Net als de prijzen die schommelen tussen 60 tot 120 euro voor een bh.
Momenteel zijn er voor de eerste keer in la fille d'o land solden.
Murielle werkt niet op seizoen basis en maakt het daardoor een echt verlangen naar de volgende collectie.
Ze maakt niet alleen lingerie maar ook schoenen maar daar moet je je voor haasten want ze maken ze niet meer.

Wie dus een trip naar Gent, Antwerpen of Sint-Niklaas plant kan best eens binnenspringen
in een winkel met een goed gevulde portemonee.

Voor mensen die liever thuis eerst een kijken of liever niet het huis uit komen kan m'n ook online bestellen op
www.lafilledo.be/shop
www.myspace.com/lafilledo toont heel de wirwar rond murielle en la fille do en the devilles harem girls.

14-12-2008 om 00:00 geschreven door Elle  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)




Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs