Inhoud blog
  • Laatste vuurwerk festival
  • wat er gebeurt is de laatste tijd
  • 4&5 augustus: vuurwerk en kampeerders
  • 2 augustus 2013: het vernieuwde museum & 3 augustus 2013: AU!
  • 1 augustus 2013: er is er een jarig, hoera!hoera!
    Foto
    Zoeken in blog

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    be5ln
    www.bloggen.be/be5ln
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    acgs's animal crossing
    acg-sacha's animal crossing: new leaf blog
    03-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2 augustus 2013: het vernieuwde museum & 3 augustus 2013: AU!
    Hallo allemaal, Ik wil jullie mededelen dat ik niet meer elke dag zal posten maar wel om de twee dagen. aangezien het makkelijker is voor mij, en jullie krijgen langere posts!
    Oké, dat was het voor de mededelingen, nu ga ik ECHT beginnen:
    Die ochtend nadat ik opstond, ben ik geweest naar de openingsceremonie van het nieuwe gedeelte van het museum.
    (wat raargenoeg niet in het museum is, bij alle renovaties op main street, gebeurt het nooit op de plek zelf!)
    Ik zag ook dat Redd's er weer was dus besloot ik de whistful painting te nemen,
     de andere vier waren nep (ik wist het al meteen van het basic painting aangezien ik die al eens gecontroleerd had de vorige keer)
    O, ja en omdat de ceremonie niet zelf in het museum was, besloot ik een kijkje te nemen.
    Ik kocht daar een zilveren schop waarmee ik later op de dag een 'gemrock' kreeg  in de plaats van geld!
    Nou, dat was het voor 2 augustus, nu 3:
    Vandaag zag ik Gulliver:

    Nee, ik ben niet JOUW prinses!
    Hij bleek dus te gaan naar egypte, ik zou wel willen meegaan, maar dan moet het daar eerst kouder worden
    Ik heb ook een nieuwe bijnaam:

    zolang ze maar niet zeggen dat ik oud ben...
    Ik besloot ook een kampeerterrein te zetten aangezien ik wel eens wat nieuwe gezichten wil zien.
    En omdat ik verveeld was, gebruikte ik een sparkler die ik had gekocht van Nookling junction om te zien hoe het eruitzag:
    O, en tenslotte toen ik terugkwam van main street werd ik aangevallen door een schorpioen! AU! ik had hem iets te laat gezien.....
    Nou, dat was mijn dag(en) tot (over)morgen! 









    03-08-2013 om 00:00 geschreven door acg-sacha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1 augustus 2013: er is er een jarig, hoera!hoera!
    Goeie avond iedereen, hier ben ik weer met een nieuwe post!
    Vanochtend ben ik gegaan naar het verjaardagsfeestje van Kid Cat.

    magere opkomst.....
    Gelukkig was ik voorbereid en heb een satelliet meegenomen als cadeau (ik wist niet dat hij erom ging vragen)  Polonaise!
    Na een beetje te blijven en mee te doen aan de polonaise , ben ik naar de opening geweest van dit ding:

    Later kocht ik ook een schilderij van T-bone, maar hij was nep......
    Vandaag kreeg ik ook de beschikking tot het laten bouwen van de tweede verdieping van het museum, dus toen ik genoeg geld had, besloot ik het direct te betalen!

    Nou, dat was zo ongeveer mijn dag in Bansai, sorry dat het kort was!
    P.S.: Ik weet ook niet zeker of de post van morgen erg lang zal zijn, ik ben ongeveer de hele voormiddag weg!)

    01-08-2013 om 21:12 geschreven door acg-sacha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.31 juli 2013: Cyrus is wakker
    Hallo,
    Vandaag ging ik naar buiten en er was regen....en toen..... een bliksemflits......en jammer genoeg voor de rest van de dag...
    Dus moest ik de openingsceremonie doen in de regen en de bliksem....

    Later ging ik gaan kijken naar de items en daar zag ik.....    mijn humidifier!!!! Ik had die... ummmm.... verkocht of weggegeven of zo!!

    Ik denk dat de eigenaar hem heeft weggegooid...
     Verder deed ik niet veel door de regen, behalve wat geld verdienen, en zien hoe deze anvond Cyrus wakker werd na een slaap van.....wie weet hoe lang hij sliep? hij lag al te snoezen toen ik aankwam!

    Ja, ik ben hier net gaan wonen...... EEN PAAR WEKEN GELEDEN!!!!
    Om eerlijk te zijn, moest ik Reece zijn, zou ik bang zijn dat hij in een coma zat.
    Maar nu is hij wakker! Ik heb ook nog een nieuw project begonnen: een face-cutout-standee of zoiets.
    En op het einde van de dag kon ik lekker gaan slapen in mijn comfortabele bed... (maar het dondergeluid en bliksemlicht zijn niet zo comfortabel...)

    31-07-2013 om 21:51 geschreven door acg-sacha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.30 juli 2013: politiekantoor
    Vanochtend kreeg ik mijn derde badge van Phineas:

    Ik kreeg ook een voorstel voor een moderne brug, maar ik vind hem niet zo mooi:

    Misschien dat ik hem wel kan zetten bij het moderne politiestation....
    Vandaag kondigde Katt aan dat ze ging verhuizen, maar aangezien ze je medicijn geeft na een bijensteek heb ik gezegd dat ze mocht blijven


    (en dan hoef ik ook geen roman te schrijven over haar verhaal)  dat wat ze zegt heb ik niet zien gebeuren met haar....
    Omdat ik al 200 000 bells had in mijn bank, en ik meer dan 100 000 bells had verdiend na 1 tripje naar het eiland, (en ik samen in de 400 00 had)  heb ik mijn politiekantoor gezet en afbetaald:


    ik ben wel niet zo zeker over de plek.... maar ik wil niet blijven twijfelen.
    Ik verwacht ook nog steeds dokter Shrunk, aangezien het bouwen van club LOL al een paar dagen duurt, duurt het nog langer als hij niet komt!!!
    In de Able sisters heb ik vandaag ook een paar QR-code's gescand, aangezien ik zelf niet veel speciaals kan maken....
    Dit is er 1:


    Nou, dat was het voor vanavond, tot de volgende keer! En als je dit blog tegenkomt, laat dan a.u.b. een reactie na, je hoeft daar geen account voor te hebben!

    30-07-2013 om 00:00 geschreven door acg-sacha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    29-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.29 juli 2013: een droom om daarna te vallen in een nachtmerrie

    Beste lezers,
    Vandaag is de dream suite geopend!

    Na de ceremonie ben ik er naartoe gegaan:

    Ik heb ook mijn town gezet op de lijst van dream towns! Dat betekent dat je er een kijkje kunt nemen in je droom als je dit spel ook hebt!
    Dit is mijn adres: 7500-2450-9719
    Ik ben ook eens gaan kijken naar Forest, een dorp van een Amerikaanse blogger die zichzelf Jef noemt.Ik ben een grote fan van hem dus dit was als een soort sight-seeing-tripje (en ook een sla de inwoners met de toy hammer die daar lag tripje , jammergenoeg was Tabby thuis...)
    Hier zijn een paar van de foto's:

    veel had hij ook niet te zeggen.....zelfs geen hallo!

    heh...   grappige zin

    Jef, ik heb een pitfall seed gevonden!   .... ...

    Dat is ook interessant, zeg.



    Nou, nadat ik terug wakkerkwam, ben ik gaan kijken naar het nieuwe dak van mijn huis:

    Ik ben ook langs geweest bij Katrina, maar ze zij dat er ongeluk zou zijn met mijn items of zo...Ze zij ook dat ik een floppy hat moet dragen, maar dat heb ik niet....

    Ik ben ook vergeten langs te gaan naar Kid Cat, Zoals ik beloofd had, en toen vroeg hij mijn eerste horned hercules! (die zijn super zeldzaam en hij was eigenlijn voor het museum) maar hij betaalde er meer voor dan gewoonlijk, dus ik heb hem maar verkocht, het is toch altijd zomer op het eiland.
    Ik heb vandaag ook al een kleine 200 000 bells gespaard, dus als er geen nieuw project komt gaat dit naar het moderne politiekantoor.
    Trouwens, in mijn droom, leek het alsof die agent niet wist dat hij droomde!
    Nou dat was het voor vandaag,
    Tot later en blijf lezen!

    29-07-2013 om 00:00 geschreven door acg-sacha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.28 juli 2013: Dream suite!
    Vandaag ik wel wat speciaals gedaan:
    -ik heb mijn eerste tijdcapsule begraven. Hij was van Celia.
    Ik heb hem vlak naast haar huis begraven...
    Ik maakto ook een pitfall seed- achtig patroon, ik heb hem naast de begraafplek gelegd voor  T-Bone de tijdcapsule.

    Ik ben boos op T-Bone.... wilde juist gaan verhuizen op iemands verjaardag! Waarvoor ik trouwens ben uitgenodigd:
    Kid Cat zond me een dag nadat hij naar hier verhuisde een brief met een uitnodiging waarin hij zij dat ik zijn grootste rivaal ben....ik denk niet dat hij  veel vrienden heeft dan.
    Oh, en ik heb de nieuwe bewoner gezien! Ik heb wel alleen maar een foto van zijn huis genomen...

    ach, het huis lijkt wel een beetje op hem....als hij een huis was...
    Toen ik naar Nookling junction ging vandaag, werd ik een beetje boos...

    WANNEER GAAN JULLIE DIE KATAPULT VERKOPEN!!!
    Toen ik naar Nook's homes ging, om te gaan klagen bij Nook over zijn neefjes, besloot ik ook dit dak te kopen:
    Ik gin ook nog eens naar Cheddar Chadder, op aanvraag. ik mocht iets kopen en omdat hij zij dat ik met een zwempak erin kan, hoewel dat waarschijnlijk niet waar is heb ik zijn bad gekocht! (natuurlijk ga ik hem eerst schoon maken, ik wil geen oude kaas in mijn bad)
    Vandaag sliep Isabelle op het werk
    !
    Natuurlijk....natuurlijk
    Ik besloot het haar toch te vergeven want nu kan ik de dream suite bouwen!
    Aangezien ik nu toch al genoeg heb gespaard omdat ik dat politiestation wilde (ik zei toch dat er ondertussen iets leukers kan komen!)
    Heb ik hem in een keer afbetaald.
    In de lijst van projecten leek het me wel niet zo'n handig ontwerp...


    Voor een of ander klusje kreeg ik een black track shirt, en toevallig had ik al zo'n broek! Ik bewaar deze voor als die modegiraf komt.

    Ik heb ook nog mijn bovenverdieping wat veranderd:

    Nou, dat was zo ongeveer mijn dag in Bansai, tot de volgende keer!

    28-07-2013 om 21:59 geschreven door acg-sacha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.27 juli 2013: een leuke wenskaart!
    Vandaag heb ik eigenlijk niet echt iets speciaals gedaan. Hoewel ik wel spaarde voor een toekomstig project: het moderne politiestation.
    Ik wil alles in een keer afbetalen want ik hoop dat ik binnenkort een nieuw project kan doen zoals de dream suite.
    Maar omdat ik niet veel gedaan heb, post ik maar een paar kleine dingetjes:

    O, ja mijn bijnaam is shorty..... waarom weet ik niet, ik ben langer dan sommigen!

    een beer gaf me een beer top!

    Verder ben ik nog eens geweest naar Tortimer Island,
    en deze keer zong Kapp'n dat hij op z'n eerste afspraakje met zijn vrouw hij zijn schoenen vergat!

    slim kapitein, slim....
    morgen komt er ook nog een nieuwe bewoner, Cyrano.
    Ik heb het eens opgezocht en hij is een humeurige miereneter....hij zat wel in de film! (de meesten van jullie zullen de film wel niet kennen, ik denk ook niet dat je het hier kan krijgen)

    Het is al bijna tijd, maar voor ik ga, heb ik nog een zelfgemaakte postkaart van Tortimer Island! (ik heb het NIET gemaakt op het spel zelf voor de duidelijkheid)








    27-07-2013 om 21:32 geschreven door acg-sacha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.26 juli 2013: vandaag is het Katrina!

    Vanochtend kreeg ik het standbeeld in de post,
    Het bleek -zoals verwacht- echt te zijn!

    Ik vond ook nog een verloren voorwerp, het bleek een boek van Naomi te zijn.

    natuurlijk, ik zal wel verder zoeken...
    Katrina was vandaag ook in de stad (eerst Redd, nu Katrina!! )

    Ze zij dat ik een Men's top moest dragen, maar dat heb ik niet...
    Verder heb ik niet veel gedaan,  maar ik ben wel daarnet naar  Tortimer Island geweest om wat geld te verdienen.
    En mijn bananenboom en kokosnootbomen zijn volgroeid!

    jammergenoeg krijg je er nu nog maar  250bells voor inplaats van 500...

    Nou, dat was mijn dag in Bansai, blijf me volgen!

    26-07-2013 om 22:02 geschreven door acg-sacha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.donderdag 25 juli 2013: de kunstkenner
    Vandaag werd ik weer eens wakker, (t'zou saai zijn moest ik blijven slapen) en ik deed even de ronde in main street (terwijl het regende )
    En toen zag ik iets interessants: die hond (ben zijn naam vergeten) bij HH showcase droeg een regenjas!

    eigenlijk kan je het wel begrijpen, als je de hele dag in de regen staat.
    En toen zag ik ook iets wat ik nog nooit gezien had in dit spel: Crazy Redd's is er!
    Ik ging  binnen eens een kijkje  nemen en keek met kritische blik naar de vier schilderijen.

    dynamic painting, oftewel in het echt de golf, leek echt maar ik durfde het er niet op te wagen, dus nam ik, als 'kunstkenner' het Mystic statue. Ik heb al eens in een ander blog gelezen dat iemand hiermee was genept, maar deze was anders. Indeplaats van de ronde hoed, had 'ie de cilindervormige, en dat wijst op echtheid. Basic painting en Scary painting waren ook nep, De jongen op 'Basic' had beide armen (in plaats van een) in zijn heupen gezet en 'Scary' had z'n handen als een soort van revolvers gehouden, in plaats van ze open te doen.
    Natuurlijk weet ik niet echt zoveel over kunst, ik heb het opgezocht! ( had ik je bij de neus? ) Dus normaalgezien zou dit de juiste moeten zijn.
    O, voor ik het vergeet: het cadeau van Gulliver is een of andere haan, maar ik heb er nog geen foto van.
    Later deze dag, ging ik naar buiten en zag een regenboog!


    ahhhh.... geniet ervan nu het er is!
    Ik sprak ook nog met onze nieuwe bewoner:


    ladybro? echt? ach, het is tenminste geen bro.....
    Ik ging ook naar Tortimer Island en deed een tour item matching


    ik weet het.... ik BEN amazing
    En ik heb ook in 1 keer mijn rekening afbetaald, ik hou niet zou van om de paar dagen wat geld te sturen.
    Ik kreeg ook nog een aanbieding van Cheddar (ik bedoel Chadder..) die ik niet kon weigeren: een gitaar voor 1000 tot 2000 ongeveer!
    Het past misschien niet bij mijn kamer, maar je kan er wel lekker mee muziek maken!

    En dat is zo ongeveer mijn dag in Bansai, tot de volgende keer!

    25-07-2013 om 21:38 geschreven door acg-sacha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.24 juli 2013: een bezoek van gulliver!
    Vandaag stond ik op, liep een rondje, en kwam een oranje roos tegen

    Daarna besloot ik eens een bezoekje te brengen aan de nieuwe inwoner, Kid Cat.

    Later, toen ik een wandeling maakte op het strand, vond ik een wel heel bekende vogel..... Gulliver!


    kennelijk wordt hij niet wakker van iemand die op zijn hoofd slaat....

    .....
    Nou, ik ben erachter gekomen dat hij naar Portugal ging, hij vroeg me waar de mensen vandaan kwamen die de wereld hebben verkend.
    Goed gedaan Portugal, als jullie geen weg naar het oosten hadden ontdekt hadden wij nu deze spelletjes niet..
    Ik nam ook nog eens een kijkje bij de nieuwe winkel:


    Ik kocht wat bloemen en een bijl! Heb dan een zitje gemaakt van een boom!




    Later (eigenlijk tientallen minuten geleden) ben ik nog eens geweest naar Tortimer Island, en ik moet zeggen, ik heb veel nieuwe dingen ontdekt!
    Nou dat was het weer voor vandaag, nog een veilige reis naar huis.

    24-07-2013 om 21:55 geschreven door acg-sacha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.23 juli: een gewone dag
    Zoals je ziet, is het een gewone dag in bansai geweest.
    Ik werd wel wakker met iets ongewoons: ik kwam in mijn voortuin een oranje margriet tegen, best mooi!

    Ik ging ook eens kijken naar mijn 1e verdieping, maar voor zoveel bells zou je toch meer verwachten....

    Onderweg naar het gemeentehuis, om mijn nieuwe bank te vieren, kwam ik te weten dat er een nieuwe inwoner komt: Kid Kat.
    Eerst dacht ik o nee alweer een kat! Maar omdat de naam me zo bekend voorkwam, besloot ik het eens op te zoeken en het blijkt dat hij een van de vier 'superhelden' is, wat best gaaf is.
    Mijn kersenbomen waren ook volgroeid, een ik vind de bank ook geslaagd!

    Toen ik even later mijn dagelijkse ronde deed bij de winkels, zag ik dat er een nieuwe winkel bij komt! Ik denk dat het de tuinierswinkel is.
    Hoewel ik toch nog steeds hoop dat club LOL hierna komt
    .

    Ik ben ook nog eens naar het eiland geweest, en heb tijdens een paar tours wat durin bessen kunnen meenemen!
    Ook heb ik meegaveel vissen gevangen, ik heb voor 1 lading 28 000 bells gekregen!
    En ik heb ook nog een foto van mijn iets gegroeide boom:

    Nou, dat was het zo'n beetje, ik kan niet wachten om kid Cat morgen te verwelkomen (hij heeft tenminste een beter gezicht dan Katt) .
    O, en ik heb er nog geen foto bij, maar ik heb mijn tweede verdieping nu vol gezet met mijn Nintendo-items, mijn palmboomlamp en mijn sofa

    23-07-2013 om 22:09 geschreven door acg-sacha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zondag 21 juli 2013: verkoper spelen

    Vanochtend ging ik naar buiten en er was een aangename verrassing in mijn voortuintje:

    Toen ik klaar was met mijn vondst op te graven, en aanzien hoe Katt weer nog sliep,

     ging ik naar het gemeentehuis om te checken of dat ik al mag beginnen met 'burgemeesteren'
    En gelukkig was het al zo! Omdat ik het altijd irritant vind om de toer van mijn dorp te doen om aan de overkant van de rivier te komen,
    heb ik besloten om een brug te kiezen. Die kostte wel zo'n 128000 bells,

    Dus heb ik wat gespaard vandaag, en ook nog wat om mijn huisuitbreiding te betalen, dus in totaal heb ik waarschijnlijk al meer dan 200000 bells gespaard vandaag pff...
    Vandaag heb ik ook een bezoek gekregen van T-bone, een stier.

    En ik ben ook bij hem geweest. Ik mocht zijn bed hebben!!(eigenlijk kopen)

    Dat is goed omdat ik dat soort meubels spaar Nu ziet mijn huis er zo uit.

    Omdat ik geld moest sparen, heb ik meubels gezet bij re-tail:

    En ik speelde dan ook een beetje voor verkoper aangezien ik al mijn spullen aanbeveelde
    Ik heb ook nog wat spullen verkocht op 'straat' omdat iedereen een insect of vis van me wilde.
    Ik heb ook een nieuw soort haai gevangen,voor bezorger gespeeld, en mijn eerste badge gekregen van Phineas!

    Ik zal ook morgen eens een bezoekje moeten maken aan de nieuwe inwoner die hier morgen komt wonen.

     (hopelijk is die dan al wakker, in tegenstelling tot 'anderen' *hoest hoest* Katt *hoest*)
    Maar ik zal ook nog eens een bezoekje moeten maken aan tortimer island (yay! ) , aangezien ik er morgen naartoe kan.
    Dus ga ik nu maar gaan slapen in mijn nieuwe bed, zodat ik vroeg kan opstaan....zzzz....zzz......   



















    22-07-2013 om 10:59 geschreven door acg-sacha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maandag 22 juli: naar Tortimer island!
    Vanochtend ben ik een bezoekje gaan brengen naar mijn nieuwe buur Chadder (ik zou hem persoonlijk cheddar noemen)

    Daarna ging ik naar het gemeentehuis voor de opening van de nieuwe brug,

    En daarna ben ik natuurlijk gegaan naar Tortimer Island waar ik eerst wat zwom, wat vruchten verzamelde en wat insecten gevangen.
    Maar op de heenreis zong de bestuurder van de boot over........een schip gemaakt van komkommers geloof ik .....

    Ik heb ook nog een paar tours gedaan en gewoon voor de lol wat verkocht aan dat meisje.

    Verder heb ik nog een spelletje verstoppertje gespeeld, alweer mijn huis afbetaald en ik heb ook voor een bankje geregeld.

    Ik heb ook nog eens teruggekeerd naar het eiland omdat IEMAND een super moeilijk te vangen vis wilde!
    Ik heb HEEL lang moeten vissen daarvoor!!!
    Nou, dat was het wel voor vandaag, tot morgen!

    22-07-2013 om 00:00 geschreven door acg-sacha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-07-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20 juli 2013: een insectenvangwedstrijd
    Vanochtend ging ik naar buiten in een huis....

    hoe ze dat gedaan hebben, weet ik ook niet
    Maar het huis stond er! en na een paar dingetjes zoals bloemen water geven, heb ik ook de honderd procent!! Binnen min. een dag kan ik aan  de slag als burgemeester! (nu  nog maar hopen dat het morgen is  )
    maar vandaag is er gelukkig nog genoeg te doen! Zoals de insectenvangwedstrijd! Ik won! met op de eerste plaats ik met 105 punten de 2e plaats met 65 punten en de 3e plaats 60 punten! hehheh....ze maaken geen kans..


    omdat ik twee keer het record heb verbroken, kreeg ik een beetle chair en een cicada radio. omdat ik al een radio heb, heb ik besloten om de radio te zetten bij re-tail samen met wat ander spul
    . 
    Ik heb ook mijn huis wat ingericht, en mijn rekening afbetaald aan tom nook voor mijn grotere huis.

    Ondanks het feit dat het een inssectenwedstrijd was, heb ik behoorlijk veel nieuwe vissen gevangen. zelfs een ocean sunfish. En gister een haai. Vandaag heb ik ook geprobeerd om een bijennest uit een boom te laten vallen en een bij te vangen. Maar 2 van de 3 keer gestoken!  

     Ik hoop dat er op main street snel wat nieuwe dingen komen zoals club LOL. O, en bijna vergeten, er is een nieuwe inwoner, maar toen de burgemeester haar vriendelijk wou opzoeken lag zij nog te snoezen in haar bed!

      Later ben ik dan nog eens geweest, maar ik moet zeggen, ze is geen plaatje.

    Nou, dat was zo een beetje alles van vandaag dus tot de volgende keer!

    20-07-2013 om 00:00 geschreven door acg-sacha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hallo!

    Hallo, ik ben op dit blog bekend als acg-Sacha, en ik zal (proberen) elke dag iets te posten over mijn leven in mijn new leaf dorpje Bansai.
    Een ding, ben ik wel al begonnen.   Maar ik zal je proberen te omschrijven wat er in de eerste dagen gebeurde:



    Dus ik zat op de trein naar Bansai, toen opeens een of andere kat me begon te ondervragen, het leuke hieraan was wel dat je nu mag kiezen uit 4 verschillende kaarten voor je stadje, eerst kon je dat nog niet. Als je al gespeeld hebt weet je hoe het gaat: je komt aan, een paar inwoners verwelkomen je, en dan krijg je te horen dat ze denken dat je de burgemeester bent! Euuuhhh.... wacht....... IK BEN DE BURGEMEESTER NIET!! Niet dat iemand dat wilde geloven....    
    Maar dus...mijn nieuwe 'assistente' Isabelle, was vergeten dat ik eerst een huis nodig heb..... slim....
    Toen ik een plekje had uitgezocht kreeg ik te horen dat ik in een tent zou slapen totdat ik genoeg geld had om een huis te betalen....
    omdat het al laat was heb ik nog wat geld verdiend enzo... en toen ben ik maar gestopt.
    Van gisteren weet ik niet meer zoveel maar ik weet wel dat ik mijn huis heb betaald  , maar omdat ik om aan het werk te gaan een huis nodig had (en dat pas vandaag af was)  en 100% goedkeuring van de bewoners nodig heb, ben ik maar wat bomen gaan planten, ik heb de bloemen water gegeven, een brief verstuurd, een nieuwe vlag en lied en ik heb nog wat geld verdiend tot ik 80 000 bells had.
    Ik zal het bericht van vandaag in een aparte post zetten. Tot de volgende keer! O, en hier zijn de bewoners (de laatste is de beer, niet die kikker):











    20-07-2013 om 00:00 geschreven door acg-sacha  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 23/09-29/09 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    a.u.b. over dit blog doorvertellen!!

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs