Foto
Inhoud blog
  • nieuwe Broer
  • alles wat niet mag
  • chinees
  • Snieerlijk
  • kolerieke trien
    Een interessant adres?
    Miss Ninke
    jonge dame met allures vertelt
    06-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de man van mijn hart
    mijne papa das mijnen held
    de knapste, slimste, liefste en grootste meisjeskenner van gans de wereld en ver daar buiten

    tzit nl zo
    als ik speelgoed van mijn broer afpak wordt hij kwaad en mama die wordt dan ook kwaad en dan zegt ze 'Ninke mag geen speelgoed afpakken van Thorben dat is niet lief bovendien heeft Ninke zelf speelgoed'
    zo zegt zij dan hé

    de samenspanners

    papa diene is veel slimmer

    als ik dan mijn broer zijn speelgoed afpak en den Thorben pakket weer
     dan zegt papa 'éla Thorben!?!Geefnekeerterugaanzusenraphé'
    *sugt* mijnen held

    knap hé

    06-10-2009 om 20:52 geschreven door Miz Ninke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.werk
    ik zoek werk

    dringend zelfs

    want mama zegt da zolang dak ni genoeg verdien om de snelheidsovertredingen te betalen ze ni van plan is te rap te rijden gewoon omda ik zit te bleiten

    en ze zegt ook dak nog zo knap mag zijn als dak wil dat de politie haar dan toch nog een boete zal geven

    dus

    gezocht

    werk

    of een rijbewijs ntl

    24-09-2009 om 18:31 geschreven door Miz Ninke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    21-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.babysit
    mama moest vandaag naar brussel

    en omdat die strandjannet van een broer van mij bijkbaar ni naar school kan gaan als em een bronsit heeft is oma komen babysitten

    op ons


    maar mij vond ze wel de knapste

    21-09-2009 om 21:04 geschreven door Miz Ninke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.uit medelijden
    omda mama en papa het zo erg vonden dat de graad van knapheid tussen mijn broer en mij zo erg uit mekaar lag hebben ze besloten meneer zijn haar te knippen


    jaja tis echt gelukt



    al moet ik zelf toegeven da ik toch nog stukken voorop lig


    zonder overdrijven hé

    04-09-2009 om 17:09 geschreven door Miz Ninke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.slaap
    De laaste dagen (enfin nachten) word ik elk uur wakker
    en mama vindt da ni zo fijn.
    nuja ik heb haar wijsgemaakt dat da is omdat ik haar geen uur kan missen

    de waarheid is dat het is omdat ik geen schoonheidsslaapje nodig heb
    en zij wel

    en zo blijf ik

    gewoon de knapste

    28-08-2009 om 12:11 geschreven door Miz Ninke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zelf wel
    Pfff
    mama probeerde mij vandaag weer eens aardappelen te doen eten
    pas op ik éét da graag maar ik doe da liever zelf
    of anders gezegd
    ik doe da gewoon beter
    gisteren mocht ik da wél alleen maar vandaag wou mama geven
    zij dus da in mijn mond proberen stoppen
    ik dat daar met mijn tong terug uitduwen en dan met de vingers terug opeten
    dat is veel lekkerder


    en bovenal ben ik knap

    25-08-2009 om 21:56 geschreven door Miz Ninke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    24-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.schommelpaard
    ik heb van ons mama het schommelpaard (enfin het ding ziet er meer uit als een giraf ofwel een paard met mazelen) van Broer gekregen omdat die er toch ni meer mee speelt

    schommelpaard: mooi woord voor stuk speelgoed maar den ene of den andere onnozelaar heeft vergeten wielen onder te zetten

    ge moet es zien welke moeite ik soms moet doen om dat ding vooruit te krijgen laat staan om te draaien


    gelukkig ben ik ook nog gewoon knap

    24-08-2009 om 15:42 geschreven door Miz Ninke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hogen Tijd
    Ons Mama vindt dat hogen tijd is dat  ik zelf ook eens begin te bloggen of zoals mama het zegt "uw broer was 1 jaar en meiskes zijn rapper"
    Dat laaste is waar
    en ook knapper
    in mijn geval toch
    Mama die is ni knapper dan papa, maar ze vindt da ni erg omda zij liever is
    dat is ook waar
    van mama mag ik meer buiten mijn park spelen dan van papa
    maar mama zwiert mij dan weer wél in mijn park als ik iets doe dat niet mag en dat doet onze papa ni

    dus feitelijk
    zo lief is ze dus nu ook weer ni


    maar ik wel

    en knap dus

    24-08-2009 om 15:38 geschreven door Miz Ninke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 24/05-30/05 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • hei sandra (isma)
        op slaap
  • slaap (Sandra)
        op slaap
  • andere doch minder knappe kindjes en mensen op het wereldwijdeweb
  • mijn broer
  • mijn mama
  • Elz mama van Lander en Victor
  • lander en Victor zelf
  • MiekenStevenBennenFries
  • manon's blog


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs