Pagina lijkt niet te bestaan

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator: Moderators

Beste mensen,

Zojuist heb ik mijn pagina aangemaakt: http://www.bloggen.be/kunstenaar/
Helaas is deze niet beschikbaar. Ik heb de pagina wel geactiveerd via de e-mail.

Groeten,

Martijn
ik heb hetzelfde probleem als ene Martijnaal in oktober 2018; ik vind geen antwoord op zijn mail ? Ook ik heb correct een pagina aangemaakt en ik kan berichten plaatsen, wijzigen en verwijderen als ik met mijn wachtwoord inlog. Als ik (of iemand anders) probeer de pagina te openen met het juiste adres (www.hugsimjapan2019), krijg ik het bericht dat de pagina niet bestaat...
Ik heb vroeger al een aantal keren een blog gemaakt en dat is altijd goed gegaan; wat kan er nu fout zijn ?
Beste,

De URL http://www.hugsimjapan2019/ is wel geen blogadres van bloggen.be.


Pépe
foutje van mij in mijn bericht; de blog die ik heb gemaakt is www.bloggen.be/hugsimjapan2019 en die werkt alleen als ik als beheerder met mijn wachtwoord inlog. Iemand die de blog wil bekijken met bovenstaand adres, krijgt de boodschap dat dit adres onbekend is; het is nochtans een bloggen.be format
Beste,


Het blog is wel degelijk online, maar het is wel een lege blog.

Pépe
bedankt Pépe, het lukt me nu ook ; het klopt dat het blog nog leeg is, het testbericht dat ik erin plaatste had ik ook verwijderd
bedankt voor de hulp
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!