http foto spreiden

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Beste,

Graag zou ik op onze blog de http-foto spreiden in het titelkader.
Zoals ze nu weergegeven staat herhaald de foto zich voor een stuk.
het betreft deze blog : www.bloggen.be/acvnyrstar/


alvast bedankt!

Beste,


Heb eens het blog bekeken, maar ik zie niet echt waar je naartoe wilt met uw vraag.

Bedoel je soms de foto die als titel staat, te spreiden over de volledige breedte van het blog ?

Pépe

beste,

ik bedoel idd de foto bovenaan de blog, deze zou ik graag verder spreiden zodat de foto zich niet herhaald. je ziet het begin van de foto op het einde opnieuw verschijnen ( hangmat) alleen heb ik geen idee hoe ik dit voor elkaar krijg.

alvast bedankt!

Beste,


Om dit te verwezenlijken gaat je niet uw blog moeten bewerken, maar wel de foto, dit moet mogelijk zijn met een fotoprogramma.

Maar als je de foto gaat uitrekken gaat ook de pixels zich uittrekken en de foto gaat veel van zijn kwaliteit verliezen.

Pépe

Beste,

Bedankt voor je toelichting! ik ga het proberen op deze manier op te lossen.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!