reacties verschijnen niet

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Eergisteren keurde ik al 2 reacties goed maar ze verschijnen niet op de blog. Achter de schermen zie ik ze dus wel, maar niet online.
Hoe komt dit en hoe los ik het op?

Heel vervelend voor de mensen die gereageerd hebben.
Mijn blog is http://www.bloggen.be/knagers/

Beste,


Hoe zijn deze instellingen ingesteld ?

Verwittig mij per e-mail indien men een reactie/commentaar ingeeft op een bericht

Berichten ingegeven door bezoekers verschijnen onmiddellijk op website

Indien vorige optie NEE: Ik wil een e-mail krijgen per bericht om goed te keuren en te laten verschijnen

Ik zie wel 2 reacties op het blog gegeven op het bericht van 8/7/2012.

Pépe

Ik gebruik al van bij het begin de instelling:

Verwittig mij per e-mail indien men een reactie/commentaar ingeeft op een bericht
Berichten ingegeven door bezoekers verschijnen onmiddellijk op website
Indien vorige optie NEE: Ik wil een e-mail krijgen per bericht om goed te keuren en te laten verschijnen

Heb er nooit problemen mee gehad. 2 reacties zijn inderdaad geplaatst. De 2 volgende niet.

Achter de schermen heb ik ze al goedgekeurd, ik weet niet wat ik nog kan/moet doen.

Beste,


Je geeft mij geen antwoord op mijn 3vragen, is Ja of is Neen ingesteld, zonder dit kan ik het niet testen.

Pépe

Ik geef wel degelijk antwoord op jouw vragen :wink:
Maar heb het probleem al zelf kunnen oplossen, toch bedankt.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!