dank je wel :)
Hallo Mijn hobbies zijn: Koken: Ik kook heel graag, ik heb ook namelijk een blog waar mijn recepten in staan: http://www.bloggen.be/lekkerbekjes. Klarinet: Ik speel Klarinet in een harmonie samen met mijn vriend. Aquagym: Ik doe nu al een jaartje mee aan aquagym, voor mijn conditie wat bij te houden...
Hallo iedereen,

Ik heb een klein vraagje.
Ik zie soms op andere blog sites dat de website heel anders is dan de standaardwebsite's die je kunt kiezen en dus ook de kleuren.
Moet je daarvoor betalen en/of html code's gebruiken?

Groetjes!
Beste, ik heb ook hetzelfde probleem met die foto's en krijg het maar niet tegoei. Iedere keer als ik dit probeer dan krijg ik een grijs pagina.

groetjes.
Ik doe alles wat hier op de site staat met foto uploaden, de foto is ook op juiste grote en JPEG.
Als ik op toevoegen klik dan verschijnt er een leeg blad, geen bericht en ook geen foto.
Wat doe ik hier verkeerd?

Kan iemand mij hier alstublieft bij helpen?
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!