http://www.2the-point-promotion.biz Uw Online Partner 2The point Promotion Webhosting
24-05-2010
Geurmarketing: de why, what, when, where & how van deze nieuwe marketingtool in communicatie en verkoop
Geurmarketing: de why, what, when, where & how van deze nieuwe marketingtool in communicatie en verkoop PROFIEL
Patrick Castelain heeft een stevige carrière uitgebouwd in De media. Als pionier bij VT4, daarna als oprichter van TMF en Vervolgens als Gedelegeerd bestuurder bij De Vrije Pers (P-Magazine, Ché, ). Enkele jaren geleden startte hij zijn eigen bedrijf in geurmarketing. Als communicatie- en marketing expert heeft hij een passie voor merkpositionering, beslissingsprocessen van consumenten en motivationele factoren in het aankoopproces.
ONDERWERP Deze lezing geeft een overzicht van de mogelijkheden in geurmarketing, doorspekt met praktijkvoorbeelden uit het binnen-en buitenland. De gedachtengang vertrekt van theoretische waarden met betrekking tot Branding en merkgetrouwheid en vloeit over naar praktische voorbeelden en studies.
Inhoud: 1. Visie - Historiek 2. Invloed van geuren 3. Branding 4. Natuurlijke geurverspreiding 5. Studies en cases (incl. eigen cases) 6. Top 10 geuren en bedrijven 7. Toepassingen in de horeca, food en non-food 8. Wat brengt de toekomst 9. Geurtoestellen