Hey bloggers, Vandaag was het spijtig genoeg onze laatste les TO. Maar toch hebben we niet stil gezeten, want Max (de treinbestuurder van IR13)gaf ons al direct een opdracht. We moesten onze trein laten rijden met behulp van een schakelaar, en ook met behulp van de niet-poort en de LDR moesten we het lichtje doen branden als het donker werd. Met de schakelaar was het iedereen gelukt maar met de LDR en de niet-poort dat was andere koek het was dan ook maar bij één groepje gelukt dat van ons.
We hebben weer een leuke les to gekregen van meneer Goddé ! Hellaas was het de laatste les. Eerst hebben we alle blogs bekeken van ieder groepje. Die van Jessie,Ken,Axelle en Isha was wel heel lang. Dan moesten we onze vlaggen laten zien van Spanje en/of Griekenland die we thuis moesten afprinten en we moesten ook één van de vlaggen natekenen met paint. Ulrik wist niet eens dat je rechte lijnen ermee kon trekken. Hij heeft het gewoon met het potlood gedaan. Nadat we er punten op hadden gekregen mochten we weer met de "lochische trein" spelen! Deze keer moesten we de trein zijn lichten laten branden in het donker,in het licht moesten ze uit zijn. Bij ons groepje mislukte het altijd maar op het einde van de les lukte het net voor de bel! Zoals ik al zij was het de laatste les. Maar voor we beginnen te juichen dat de grote vakantie in zicht is, zijn het nog eerst de examens. Véél succes en tot volgend schooljaar! mvg, Jordy met de krukken, Ulrik, Robbe en Jordy G.
Het schooljaar is weer voorbij gevlogen, dit is dus het laatste blogverslag. (tenzij er zich iemand geroepen voelt een verslagje van zijn vakantieavonturen te plaatsen )
Hierbij wil ik alle leerlingen van deze sportklas bedanken voor hun fijne medewerking tijdens de lessen TO. Twintig leerlingen samen laten werken tijdens een les technologie is niet altijd evident, maar het is ons toch gelukt.
Ik zie jullie het volgende schooljaar zeker terug, en als je blijft werken zoals dit jaar zal het ook weer geen problemen opleveren.
Hieronder nog enkele foto's van onze kleine proclamatie.