Inhoud blog
  • gelnagels
  • ze zijn er !!!!!!!!!!!!
  • dagboek van teisha
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    maltezer blog
    alles over maltezer en dekking
    05-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ze zijn er !!!!!!!!!!!!
    gisteren zijn er  5 lieve schattige maltezers bijgekomen
    2 teefjes en  3 reu's

    bespreken kan via een mailtje 
    vanaf daar kunnen we verder ..

    hier alvast enkele foto's

    moeder met pups
    100_1856.jpg image by blue-lady_album

    de pups alleen :
    100_1846.jpg image by blue-lady_album

    de video :
    klik deze link  in je balk  :
    of als die werkt des te beter
    geboorte/?action=view¤t=bevallingpup1.flv
    http://s708.photobucket.com/albums/ww83/blue-lady_album/

    05-01-2010 om 19:40 geschreven door an  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:heden op 04/01/2009 zijn geboren ....

    Archief per week
  • 29/03-04/04 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 07/12-13/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 09/11-15/11 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Categorieën
  • alles over een dekking en geboorte (3)
  • dagboek van teisha (1)
  • de dracht (1)
  • de evolutie van pup tot hond (1)
  • de loopsheid van een teefje (2)
  • heden op 04/01/2009 zijn geboren .... (1)
  • in memorian (1)
  • pup bespreken ... het kan (1)
  • teisha de maltezer (foto's ) (1)
  • wie ben ik ? (1)

  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    E-mail mij

    blue-lady012303@hotmail.com


    Foto

    Laatste commentaren
  • op weg ... (an)
        op dagboek van teisha
  • reuke opnieuw beschikbaar ............ (an)
        op dagboek van teisha
  • 5 weekjes ver al (an)
        op dagboek van teisha
  • al bijna 4 weken nu (an)
        op ze zijn er !!!!!!!!!!!!
  • bijna 3 weekjes jong (an)
        op ze zijn er !!!!!!!!!!!!
  • bijna 2 weken (an)
        op ze zijn er !!!!!!!!!!!!
  • dana onze eerst geborene (filmpje ) (an)
        op foto's van ons vorige nestje
  • michael -filmpje (an)
        op ze zijn er !!!!!!!!!!!!
  • bijna 1 week jong !! (an)
        op ze zijn er !!!!!!!!!!!!
  • nieuwe foto's 08/01/2010 (an)
        op dagboek van teisha
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    basosam
    www.bloggen.be/basosam
    Zoeken met Google



    Zoeken in blog


    Over mijzelf
    Ik ben an
    Ik ben een vrouw en woon in in limburg (belgie ) en mijn beroep is vorlopig geen .
    Ik ben geboren op 02/12/1975 en ben nu dus 48 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: site bezichtigen .
    ik zou het apriceren mocht u iets schrijven . vragen zijn uiteraard welkom dank u
    welkom allen

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum




    Inhoud blog
  • gelnagels
  • ze zijn er !!!!!!!!!!!!
  • dagboek van teisha
  • bespreking van een pup ? mail me dan ff
  • de dracht ....

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    qkoorts
    www.bloggen.be/qkoorts

    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.


    Een interessant adres?

    Mijn favorieten
  • hondenmandje

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    rina_en_luc
    www.bloggen.be/rina_en
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    joggings
    www.bloggen.be/jogging


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs