Inhoud blog
  • stilte voor de storm?
  • eerste bericht
    Zoeken in blog

    Mag het iets meer zijn?
    Of liever iets minder?
    27-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eerste bericht
    een goeie avond,

    ik wil graag starten met een bekentenis: ik ken eigenlijk niets van bloggen, heb er nog nooit ene gelezen, gevolgd, laat staan eentje geschreven.
    Een enorme uitdaging dus, het wordt wat aftasten in het begin.
    Waarom begin ik er dan mee? Goeie vraag..

    De bedoeling is eigenlijk om hier af en toe iets neer te schrijven over:

    - de combinatie werk-gezin voor een jonge vrouw met 2 kinderen en een drukke job (work-life balance)

    - hoe mijn job als vakbondssecretaris er uit ziet, wat vakbondswerk m.a.w. inhoudt

    - waar we ons elke dag met ons team van het secretariaat en onze afgevaardigden voor inzetten.

    In de hoop:

    - dat dit voor mezelf van therapeutische waarde kan zijn: ontstressen en relativeren, als uitlaatklep dus

    - het voor andere (mag ik zeggen, vrouwen?) in dezelfde positie een hart onder de riem kan betekenen

    - het voor nog andere lezers een heel ander beeld kan geven dan hoe het vakbondswerk momenteel in de media komt en wat we dus dagelijks meemaken in onze dienstverlening en syndicale activiteiten.

    Veel leesplezier en voor mezelf veel schrijfplezier!

    Lindsey


    27-10-2014 om 20:56 geschreven door Lindsey  




    Archief per week
  • 27/10-02/11 2014

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs