Ik heb bij wijze van try-out de les al voor een 1ste en 2de jaar in een campus van de sint-norbertusschool. Hier heb ik de reacties van het 2de jaar die ik per mail van de lerares van deze groep doorgemaild kreeg.
(de reacties van de andere klas kreeg ik schriftelijk van de leerlingen zelf en leunen zeer sterk aan bij deze van de mail)
Tom, Bij deze het verslag van de lln...
7/10 - 4 lln 8/10 - 10 lln 9/10 - 4 lln - interessant en boeiend (bijna iedereen) - soms een beetje saai (2 lln) - trukjes waren 'megagaaf' (bijna iedereen) - iets luider praten volgende keer, ik kon niet alles goed horen (5lln) - ik zou nog iets meer willen weten over de verschillende onderdelen van wiskunde (1lln) - soms een beetje te moeilijk (2 lln) - tip: iets enthousiaster zijn, u bent precies wat verlegen (4 lln) - sommige woorden begreep ik niet (3 lln) - zeer mooie presentatie (2 lln) - u mag uzelf beter voorstellen (4lln) - ik vond de priemgetallen het leukste (2 lln)
Nog enkele citaten: - Poolse jongen: 'wist u dat diegene die de enigmacode heeft gekraakt een pool was? Dat kan u volgende keer misschien zeggen.. :-)' - het was niet moeilijk en als iets toch moeilijk was vroeg hij of we het snapten. Als we het niet begrepen dan legde hij het uit. - leukste wiskundeles ooit (sorry mevr. xxxxx, u doet dat ook goed) - powerpointding was wel graaf - ik zou wel willen dat hij nog een keer komt
|