Inhoud blog
  • Rechtstreeks of niet ?
  • ZIJN ZE GOED ? OF ZIJN ZE GOED ?
  • GRATIS VOETBALSCHOENEN
  • NIEUW SEIZOEN 2010-2011
    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    U8 TENSTAR MELLE
    DE SITE voor spelers en supporters
    10-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUW SEIZOEN 2010-2011
    Hoera, hoera, hoera,

    het nieuwe voetbalseizoen gaat weldra van start, maar met trainen zijn we al goed vertrokken .

    Hopelijk wordt het een bloeiend en boeiend seizoen, als het eindigt zoals het begint zal het wel ok zijn.
    De douches zijn vernieuwd, gedaan met TE warm of  TE koud water. (Hoop ik toch)
    En we hebben ook een nieuwe trainer. WELGEKOMEN Willy Christ, blij dat je er bij wil zijn.
    EN we hebben ook nog een xtra afgevaardigde, nl. Roel Delft. (Papa van Lars)

    Wat kan er ons nog gebeuren ?!

    Misschien nog enkele nieuwe spelertjes en ... we zetten er de beuk in .

    Zoals je kan zien probeer ik ook een site op pootjes te zetten, maar ik ben maar een leek en heb nog een lange weg af te leggen.
    Maar misschien is dit wel een gemakkelijke manier om met elkaar te communiceren, je kan altijd reacties doorsturen of rechtstreeks mailen, probeer maar eens uit,
    veel plezier,

    Hilde.

    10-08-2010 om 21:56 geschreven door HILDE  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)



    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda


    Mijn favorieten
  • Tenstar Melle
  • Afgelastingen

  • E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs