Inhoud blog
  • Erik Derijcke: Ereburger
  • Verkiezingsuitslag
  • Afgebleekt
  • Supporters in nederland
  • De " storme" braderie
  • Een goed gevoel
  • Straete Kermis
  • Gender
  • Tienbunder
  • Helft Kiezers onbeslist
  • Slechte mens
  • Oostpoort
  • De lange weg
  • Het wijze gedacht van Tom
  • Twee vrouwen die weten waarom
  • De bende van Desselgem
  • Briefje van Veerle
  • Stem Veerle , maar stem voor SPa
  • Gelukkig en gezond 2006
    Zoeken in blog

    Veerle Deconinck
    Elke dag op stap
    08-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verkiezingsuitslag
    Cijfers op papier zijn soms moeilijk: CDen V haalt meer dan 60% van de stemmen,niet minder dan 23 zetels op de 33 zetels in de Waregems gemeenteraad. Spa : vier zetels, ik ben er bij maar Spirit wordt uitgevaagd. Vld vier zetels en maar net, want de ganse avond vloog er nog een zetel heen en weer tussen het Vlaams belang en de VLD. Uiteindelijk strandt het Belang dan toch op twee zetels. Status quo.Bon, de oppositie zal het niet gemakkelijk hebben.Persoonlijk verloor ik heel wat stemmen in vergelijking met zes jaar geleden (1/3). Maar misschien zag iedereen niet hoe ik mijn best deed om iedereen bij de zaak te houden. Nu eerst een stoombad en wat rusten. Daarna zien we wel.. Toch wil ik alle kiezers die progressief stemden hartelijk bedanken. Ook een woordje van dank aan de vrouwen die mee campagne voerden Nancy,Christine, Marleen en de anderen.

    08-10-2006 om 00:00 geschreven door Veerle  


    07-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afgebleekt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een week hondeweer heeft er voor gezorgd dat de meeste lachende kandidaten op de borden er nogal bleekjes uitzien. Een kandidaat burgemeester wachtte zelfs het slechte weer niet af om de andere kandidaat burgemeester op een folder lichtjes weg te vegen. Kwestie van zichzelf wat meer te profileren. Deze verkiezingscampagne werd nog meer gepersonaliseerd dan de vorige.Elk voor zich was het motto, hier en daar kwam er nog een duo samen. Maar alleen is het soms wel erg eenzaam. Vandaag schijnt de zon, morgen hoop ik ook. Het maakt onze stad vriendelijker en minder zuur. Goedgemutste mensen zullen ook blijer stemmen, ik hoop dat de democratie er alleen sterker van wordt. En wat mij betreft mag de zon voor iedereen schijnen...

    07-10-2006 om 10:29 geschreven door Veerle  


    06-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Supporters in nederland
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dag Veerle, In de nederlandse kranten komt naar voren dat het heel spannende verkiezingen worden. Groeit het Vlaams Belang nog door? Blijft het cordon in stand? Zondagavond weten we meer. Heel veel succes gewenst! We zullen de uitslagen zorgvuldig analyseren. vriendelijke groet, Antoinette Tanja Gerrit Jolink

    06-10-2006 om 19:07 geschreven door Veerle  


    03-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De " storme" braderie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Mooi weer om een mensenbad te pakken en te babbelen.De voorbijgangers reageren positief. Tijd voor wat humor. Mijne man hangt telkens opnieuw het verhaaltje op dat ik beter in de gemeenteraad kan reclameren dan thuis. Kortom dat hij dan rustig thuis kan zitten, terwijl ik mij door de dossiers van de gemeenteraad ploeg. En dossiers zijn er in Waregem genoeg: steevast ganse pakken papier waar je nu eenmaal door moet.Naast de gemeentebegroting, meerjarenbegroting en de rekeningen zijn er milieubeleidsplannen, plannen van aanleg, en de vele bouwdossiers die de revue passeren. Ik kan wellicht mijn ganse zolder vullen met het papier die ik tijdens de voorbije 25 jaar toegestuurd kreeg.Maar ik hield op tijd grote kuis, in papier mag je niet verdrinken...

    03-10-2006 om 20:26 geschreven door Veerle  



    Archief per week
  • 30/10-05/11 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 25/12-31/12 2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs