Vastgoed
Foto
Inhoud blog
  • Halfweg
  • Examenstress en terrasjesweer
  • Paasvakantie
  • Bijles Duits
  • Wie? Wat? Waarom?
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    03-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paasvakantie
    In de eerste week, was de paasvakantie wel degelijk een blokvakantie.

    Duits, Engels, Marketing, ik heb me er allemaal mee bezig gehouden. En geen klein beetje, maar de 2e week van de vakantie ben ik m'n ritme een beetje kwijtgeraakt vrees ik. Uitslapen hoort uiteraard ook bij vakantie en dat is wat ik deze week aan het doen ben.

    T zal wel pieken om volgende week weer om 7u op te staan... Shocked

     Vandaag moet mijn Engels af, dus dat wordt nog een tijdje doorwerken. Maandag heb ik er een test van, en die moet goed zijn he!!!


    Allez, tot volgende week!

    Groetjes


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-04-2008, 12:46 geschreven door Nicky  
    27-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bijles Duits
    Dinsdagmiddag ben ik dus naar het eerste uurtje bijles geweest in Lochristi, en al meteen viel het mij op dat een nieuwe leermethode wonderen doet.

    Mijn cursus bestaat uit drie boeken, die per hoofdstuk nog eens onderverdeeld zijn in andere blokjes oefeningen, tekst en woordjes. Omdat ik altijd in mijn 'lehrbuch' zat te kijken, deed ik nooit oefeningen en zag ik de woorden buiten hun context.
    Tijdens die bijles, neem ik dus gewoon een oranje fluo en duidt alle woorden aan die ik niet begrijp, zoek ik die op en volg ik alle 3 mijn boeken stukje voor stukje.

    Het gaat een pak trager, maar wel véél grondiger. Nu ik op weg ben gezet voor het grondiger studeren van Duits, kan ik mij de volgende keer volledig concentreren op de grammatica!

    En ja, een studiemethode aanpassen is soms op heel domme dingen beginnen letten, maar je moet er natuurlijk wel opkomen. Aangezien ik vroeger nooit heb moeten studeren, is die finesse mij een beetje ontgaan.


    Na een dagje pauze (gisteren nog eens naar ons mama gereden), ben ik net begonnen aan mijn woordenlijst Engels, die we tegen dinsdag 8 april moeten kennen. Op hetzelfde principe als Duits, met de oranje fluo, hoop ik ook zo alle woorden grondig te leren.


    Note to myself: fluo's kopen volgende week!



    Groetjes


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-03-2008, 11:17 geschreven door Nicky  
    24-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wie? Wat? Waarom?
    Hey

    Mijn naam is Nicky, ik ben 21 jaar oud en zit in het 2e jaar Office management optie Vastgoed in Gent.
    Ik kwam op het idee om een blog te beginnen waarin ik kan omschrijven hoe mijn studies verlopen.

    Tot hier toe is het relatief goed gelukt. Ik ben in het 2e jaar geraakt, met nog 4 vakken van het eerste jaar, namelijk Frans, Duits, Boekhouden en Recht.

    Op het einde van dit jaar heb ik 1 week blok waarna 7 examen kort na elkaar zullen volgen.

    Vandaag is het de eerste dag paasvakantie en dus eigenlijk wel een ideale blokperiode. Die ga ik dus optimaal proberen benutten...

    Ik hoop dat jullie via deze pagina mijn weg naar afstuderen kunnen volgen en ik jullie ook iets over m'n eerste ervaringen als vastgoedmakelaar kan vertellen.

    Omdat Duits niet mijn sterkste kant is, heb ik besloten bijlessen te volgen. Morgen volgt mijn eerste uurtje, ik laat jullie weten hoe het gegaan is!

    Groetjes


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-03-2008, 15:03 geschreven door Nicky  
    27-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1e uitslag

    Het maken van een blog en het onderhouden is eenvoudig.  Hier wordt uitgelegd hoe u dit dient te doen.

    Als eerste dient u een blog aan te maken- dit kan sinds 2023 niet meer.

    Op die pagina dient u enkele gegevens in te geven. Dit duurt nog geen minuut om dit in te geven. Druk vervolgens op "Volgende pagina".

    Nu is uw blog bijna aangemaakt. Ga nu naar uw e-mail en wacht totdat u van Bloggen.be een e-mailtje heeft ontvangen.  In dat e-mailtje dient u op het unieke internetadres te klikken.

    Nu is uw blog aangemaakt.  Maar wat nu???!

    Lees dit in het volgende bericht hieronder!


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-09-2005, 16:32 geschreven door Nicky  
    Archief per week
  • 09/06-15/06 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 26/09-02/10 2005
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs