Foto
Volg live op RSCAfancom
  • Digitale Radio Sporza
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Categorieën
  • Column (1)
  • Geschiedenis (1)
  • Grootheden (1)
  • Nieuws (780)
  • Palmares (1)
  • Spelers (1)
  • Stadion (1)
  • Trainers (1)
  • Voorzitters (1)
  • Vorige Poll's (1)
  • Blog als favoriet !
    Welkom
    RSCAfancom
    RSCAfancom is een Dochter pagina van http://www.purplespirit.be/
    ROYAL SPORTING CLUB ANDERLECHT
    30-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Interesse in Van Gijseghem neemt toe
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Daan Van Gijseghem is aan een sterk seizoen bezig en dat blijft ook bij andere clubs niet onopgemerkt. In het verleden werd de verdediger van Moeskroen al gelinkt aan Anderlecht en Club Brugge. Nu is er ook al buitenlandse interesse voor de verdediger, die nog tot 2010 onder contract lig bij Moeskroen. Om welke clubs het gaat, is niet bekend. Van Gijseghem zit echter nog niet te wachten op een transfer.

    30-10-2008 om 17:11 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Fortis heeft vandaag een negatieve bijklank in de BeNeLux"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vanden Stock zei in Le Soir dat hij vindt dat de naam Fortis synoniem staat voor 'verliezer' en vraagt een andere naam. René Trullemans van Sporting Anderlecht verduidelijkt. "Fortis heeft vandaag een negatieve bijklank in België en Nederland, hoe je het ook draait of keert. Het is meneer Vanden Stocks bedoeling om na te gaan of er geen andere naam op de truitjes kan staan. A la limite kan dat bijvoorbeeld BNP zijn." Fortis, de voormalige Generale Bank, is al sinds 1981 sponsor van Sporting Anderlecht. Of de nieuwe hoofdaandeelhouder van Fortis, BNP Paribas, op de truitjes komt te staan, is nog niet zeker. Daarover wordt momenteel nog onderhandeld.

    30-10-2008 om 17:00 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proto: "Ik zal geen cadeaus uitdelen"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Silvio Proto zal zondag wel in het doel staan tegen zijn broodheer. "Anderlecht heeft mij niet verboden om tegen hen te keepen", vertelt de GB-doelman in GvA. "Anderlecht betaalt mijn loon, maar nu speel ik in het shirt van Germinal Beerschot. Ik kan die zaken perfect scheiden. Ik speel tegen mijn vrienden, maar ik deel geen cadeaus uit. Als Frutos voor mij verschijnt, zal ik hem op alle mogelijke manieren afstoppen." GB huurt Proto voor een seizoen. "Wat de toekomst brengt, weet ik niet. Sinds mijn vertrek bij Anderlecht heb ik geen contact meer gehad met de clubleiding."

    30-10-2008 om 15:24 geschreven door Kim  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Clubdokter: "De pijn die Frutos voelt was voorzien"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen "De pijn die Frutos voelt de dag na de wedstrijd was min of meer voorzien", aldus clubdokter Kristof Sas. "Hij sukkelt met tendinose aan de achillespees. Dat wil zeggen dat zijn pees ziek is en niet naar behoren functioneert. Zolang we de pijn die dat veroorzaakt onder controle kunnen houden, kunnen we een operatie uitstellen. De kans dat Frutos daadwerkelijk een ingreep moet ondergaan, is 50%, maar het is te vroeg om al binnen enkele weken daarover een beslissing te verwachten. Tegen Nieuwjaar lijkt me een meer realistische termijn."

    30-10-2008 om 11:23 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anderlecht wil in 2010 beginnen met stadion-uitbreiding
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vanden Stock over het stadion: "Een uitbreiding van het huidige stadion lijkt nu de meest realistische optie. Ik zou daar graag in 2010 mee beginnen." Anderlecht zal de uitbreiding zelf moeten financieren en daarvoor heeft Vanden Stock een plan. De voorzitter wil aan de kant van het Astridpark een ondergrondse parking voor 600 wagens bouwen. Die parkeerplaatsen zouden deel uitmaken van een vip-package waarbij de betrokkenen de wedstrijd onder meer ook in een comfortabele bioscoopzetel zouden kunnen volgen. Die 600 extra vip-plaatsen wil Vanden Stock aan een hoge prijs verkopen om er de derde ring mee te financieren.

    30-10-2008 om 11:20 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anderlecht wil Fortis niet meer op shirts
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Anderlecht-preses Roger Vanden Stock heeft in de Franstalige krant Le Soir zijn ongezouten mening gegeven over een resem onderwerpen. Van de financiële crisis over Frutos naar een nieuw stadion. Anderlecht-hoofdsponsor Fortis stond in het oog van de financiële storm van de laatste weken. Voorzitter Roger Vanden Stock weet alvast: "Wij zullen in de toekomst niet meer met Fortis op onze shirts spelen." "Het huidige contract loopt tot op het eind van het seizoen. We stonden op het punt om over een nieuw contract te praten, maar de crisis gooide roet in het eten." "Eén ding is zeker: Fortis zal niet meer op onze borst staan. Die naam staat nu synoniem voor verliezers." Fortis (vroeger Generale Bank) is sinds 1981 sponsor van Anderlecht. De bank is onlangs overgenomen door BNP Paribas en de onderhandelingen met Anderlecht werden onderbroken. Het is niet uitgesloten dat BNP Parisbas op de shirts van paars-wit zal staan.

    30-10-2008 om 11:12 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Samenwerking tussen Cercle en Anderlecht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Anderlecht zal de komende weken werk maken van de samenwerking met Cercle Brugge. De eerste afspraken daarover werden al gemaakt in de rand van de transfer van Tom De Sutter. Tijdens de winterstop wil men echter al de eerste resultaten zien van die samenwerking. Anderlecht zal in de eerste plaats bekijken welke spelers in aanmerking komen voor een uitleenbeurt. Cercle moet dan uitmaken wie het van die lijst kan gebruiken.

    30-10-2008 om 11:02 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anderlecht droomt opnieuw van Onyewu
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een oude liefde is opnieuw opengebloeid. Die van Anderlecht voor Standardverdediger Oguchi Onyewu. Als de Amerikaan niet bijtekent in Luik, wil paars-wit in januari een poging doen hem naar Brussel te lokken. De kans dat de liefdesverklaring beantwoord wordt is wel klein. Na het vertrek van Nicolas Pareja blijft Anderlecht speuren naar een centrale verdediger. Olivier Deschacht doet het op die positie meer dan behoorlijk, maar de Anderlechtleiding beseft dat de Oost-Vlaming toch in de eerste plaats een linksachter blijft. De club blijft dus attent voor mogelijke opportuniteiten. De interesse voor de Bosnische international Emir Spahic is al bekend, maar bekend is dat Anderlecht er de voorkeur aan geeft in eigen land te speuren. De ervaring met spelers als Rnic, Kruiswijk en Von Schlebrügge leert dat spelers die uit het buitenland komen (te) veel tijd nodig hebben zich aan te passen. In die context vernam de redactie uit goede bron dat Anderlecht zijn oog heeft laten vallen op Oguchi Onyewu. De Amerikaan is de enige speler van Standard die op het einde van het seizoen einde-contract zal zijn. De directie van de Rouches probeert hem te overhalen bij te tekenen, maar Onyewu gaf eerder al aan dat hij geen nieuw contract meer in Standard zal tekenen. Als Onyewu in januari nog niet getekend heeft, waagt Anderlecht zijn kans de verdediger van Nigeriaanse origine binnen te lijven. Het zou Standard dan een (bescheiden) transfersom willen aanbieden, zodat de Luikenaars toch nog een cent kunnen verdienen aan een speler die in juni gratis weg kan. De liefde van Anderlecht voor Onyewu is niet nieuw. Drie jaar geleden droomden de Brusselaars al van de rijzige Amerikaan. Toen wilde Anderlecht Standard bewegen tot een ruil Baseggio-Onyewu. Maar de Luikenaars hielden de boot af en het ziet ernaar uit dat dat ook nu het geval zal zijn.

    30-10-2008 om 11:00 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het verdriet van Biglia
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Voor het eerst sinds zijn vader in juli onverwacht overleed, praat Lucas Biglia (22) over de gebeurtenissen die zijn leven overhoop haalden. 'Nooit zat ik zo diep als in de laatste drie maanden. Ik probeer uit de put te klimmen, maar de pijn gaat nooit meer weg.''Het leven heeft me niet gespaard de voorbije maanden', zegt Lucas Biglia. 'Maar het enige wat ik kan doen, is opstaan en weer doorgaan. Zo zou ook mijn vader het hebben gewild.'
    Eerste gemis: de vader
    'Ik heb zoveel aan hem te danken. Hij was niet alleen een vader, hij was ook mijn vriend, mijn gids en mijn toeverlaat. Als ik hier op Anderlecht moeilijke momenten beleefde, was hij diegene die me geruststelde.
    Tweede gemis: de Spelen
    'Ik behoorde tot de voorselectie, maar niet tot de definitieve selectie. Natuurlijk was dat een klap. Wie droomt er niet van de Spelen? De niet-selectie was een klap, maar uiteindelijk makkelijker om mee te leven. Als ik zag wie er in mijn plaats ging, dan waren dat allemaal klassespelers die bij grote ploegen in Europa in de basis staan.
    Derde gemis: de transfer
    'Ik weet dat Nico Pareja zijn transfer naar Espanyol aan de Spelen heeft te danken, maar ook daar ben ik niet jaloers op. Op mijn positie is er meer concurrentie en ook daarom is het moeilijker een ploeg in het buitenland te vinden.
    Vierde gemis: Europees voetbal
    'Na de Europese uitschakeling tegen BATE wilde ik meteen naar huis in Argentinië. Het was een zware ontgoocheling, want de Champions League blijft de grootste vitrine voor een voetballer en we hadden een unieke kans om door te gaan. Ook Levski Sofia was een haalbare kaart geweest. Maar nu kijk ik er met een ander perspectief tegen aan. Voetballen in België kan ook mooi zijn. Anderlecht is niet om het even welke club. Het is de grootste club van België en je speelt altijd voor de prijzen. Kampioen, dat is het enige woord dat je hier hoort als je toekomt.
    Vijfde gemis: Nicolas Frutos
    'Ik denk niet dat Nicolas Frutos me op het veld veel beter doet spelen. Tenminste, dat hij niet de enige is. Ook Jan Polak, die nu voor het eerst meetrainde, doet me beter voetballen. Ik denk vaak terug aan de driehoek die we vorig seizoen op het middenveld vormden: Polak, Gillet en ik. Er waren tussen ons automatismen gegroeid die werkten.' 'Maar Nico is wel belangrijk voor me geweest naast het terrein. Toen hij terugkwam uit Argentinië vertelde hij me dingen die me hebben doen inzien dat het in België zo slecht nog niet is. In Argentinië moeten veel voetballers een extra job nemen om rond te komen.

    30-10-2008 om 10:58 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Problemen met overschakeling naar NV RSC Anderlecht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Roger Vanden Stock: 'Als het van mij afhangt, verandert Anderlecht morgen al van een VZW in een NV. Het is de enige manier om nieuwe investeerders aan te trekken. Maar wat blijkt? Als we dat doen, moeten we bij de overgang onnoemelijk veel taksen betalen en dat ben ik niet van plan. De minister van Financiën onderzoekt dat nu. Ik duim ervoor.'

    30-10-2008 om 10:46 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Polak traint met de bal
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De revalidatie van Jan Polak na zijn spierscheur verloopt goed. Gisteren trainde de Tsjechische middenvelder voor het eerst opnieuw met de bal. Juhasz trainde wegens buikgriep niet mee. Vandaag hervat hij de looptraining. Frutos trainde zoals voorzien binnen.

    30-10-2008 om 10:39 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Van Gaal was destijds geïnteresseerd"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vanden Stock over de coach: "We hebben nog geen seconde aan Ariël Jacobs getwijfeld. Van Gaal was destijds geïnteresseerd, maar ik heb aan Ariël gevraagd: "Wat heeft een buitenlander meer dan jij?" Hij kon me geen antwoord geven."

    30-10-2008 om 10:37 geschreven door Noël  


    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Bijna Frutos vergeven"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Roger Vanden Stock sprak ook openhartig over de polemtiek rond Nicolas Frutos en de medische staf. "Frutos zal de boete betalen. Zijn uithaal naar de medische staf heeft me teleurgesteld. Ik heb hem intussen wel bijna vergeven." "Ik heb Nicolas ook gezegd dat hij niet meer moet mekkeren tegen de scheidsrechters. Tegen KV Mechelen zag ik dat de spits dat begrepen heeft." "Ik ben Frutos erkentelijk. Hij heeft al veel gedaan voor Anderlecht", zegt Roger Vanden Stock De uithaal van Frutos deed Anderlecht openlijk bezinnen over de medische staf: "We waren eigenlijk al langer met een reorganisatie bezig." "Vanaf volgend seizoen zal de medische staf er anders uitzien. Ik neem alleen geen radicale beslissingen. Ik doe zoiets liever met de zachte hand."

    30-10-2008 om 10:35 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Gok maar op Anderlecht-titel"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Roger Vanden Stock ziet zijn ploeg aan het eind van het seizoen helemaal bovenaan de stand prijken. "Voor het seizoen heb ik gezegd dat Standard mijn titelfavoriet is. Dat deed ik om te provoceren. Ik geloof nu keihard in een 30e landstitel. Meer nog: ik raad al mijn vrienden aan om op een landstitel van Anderlecht te gokken."

    30-10-2008 om 10:33 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    29-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van Holsbeeck wil Vlcek langer houden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Stanislav Vlcek ziet zijn contract aan het einde van het seizoen aflopen bij Anderlecht. Manager Van Holsbeeck gaf echter al aan dat hij de Tsjech nog een jaar langer aan paars-wit wil binden. "Ik ben blij met de woorden van de manager", zegt Vlcek. "Maar we gaan pas in januari echt over mijn toekomst spreken, in mijn contract staat nog een optie voor een jaar. Ik zou niet liever willen dan dat die ingelost wordt", aldus de 32-jarige aanvaller. "In het begin van het seizoen draaide ik niet op mijn beste niveau. Ik voelde me nochtans niet vermoeid na het EK. Het was veeleer de dreun van BATE die in mijn hoofd bleef spelen." (HLN) Ondertussen zit Vlcek aan drie goals en vier assists. "De terugkeer van Frutos maakte de zaken ook voor mij een stuk gemakkelijker. Zoals wij spelen, heb je centraal een grote spits nodig. De wedstrijd tegen KV Mechelen was sterk, we moeten ze nu de volgende week bevestigen", weet Vlcek.

    29-10-2008 om 20:17 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Losada: "Geen medelijden met Germinal Beerschot"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hernan Losada keert zondag met Anderlecht terug naar zijn eerste Belgische liefde, Germinal Beerschot. De Argentijn zal alvast geen voorkeursbehandeling geven voor zijn oude ploegmaats. “Het wordt een speciale wedstrijd”, beseft Losada, “maar we moeten gewoon proberen hetzelfde te doen als tegen KV Mechelen. Geen medelijden met Germinal Beerschot. De club heeft het nu heel moeilijk en ik wens hen het beste voor de rest van het seizoen, maar niet tegen ons.” Het is niet de eerste keer dat Losada terugkeert naar Het Kiel. “Ik ben dit jaar naar de wedstrijd tegen Gent gaan zien. Het was heel leuk om nog eens terug te komen. Als ik vrij heb, probeer ik meer te gaan. Ik verwacht deze week ook nog veel telefoontjes.”

    29-10-2008 om 19:58 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De VZW "betaald voetbal" is ontbonden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De VZW ‘betaald voetbal’ is op zijn laatste algemene vergadering eind vorige week ontbonden. De VZW, die voorgezeten werd door Anderlecht-voorzitter Roger Vanden Stock, was een platform voor ontmoetingen tussen de clubs uit eerste en tweede klasse. Zijn driejarig bestaan stond evenwel bol van de incidenten, vaak omdat de belangen van beide reeksen bij tal van onderwerpen, zoals de competitiehervorming, tegengesteld waren.

    29-10-2008 om 19:55 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vriendin van Legear spreekt al Russisch
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dinamo Moskou toont sterke interesse in Jonathan Legear. De flankaanvaller zelf ziet een overstap helemaal zitten. Dat zou ook wel eens te maken kunnen hebben met zijn vriendin. "Ze studeert voor vertaler in Sint-Petersburg", zegt Legear. "Zij spreekt al aardig Russisch. Pas in december komt ze terug naar België." Legear heeft dus al meteen een persoonlijke tolk als de transfer naar Moskou er ooit komt.

    29-10-2008 om 17:30 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Saint-Guidon" krijgt een matige beoordeling
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Gault Millau Restaurant en Hotel Gids 2009 gaf Restaurant Saint-Guidon gelegen in Constant Vanden Stockstadion een 14 op 20. De vermaarde gids gaf die score om de goede keuken, verzorgde tafel, betrouwbaar en soms origineel en de uitstekende Lunch.

    29-10-2008 om 11:35 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RSCAfancom wordt PURPLESPIRIT
    Klik op de afbeelding om de link te volgen RSCAfancom krijgt tegen eind 2008 een gans nieuw kleedje. Hierbij zal er een naams en adreswijziging gebeuren. De progressie van de nieuwe site verloopt uitstekend. Wij hopen tegen het einde van het jaar een technich hoogstaande site te kunnen neerzetten. Deze site zal op een revolutinaire manier het RSCA-nieuws via zoekrobotten zeer snel kenbaar maken, dit om u als trouwe bezoeker nog beter te dienen. De vernieuwde site staat nu reeds actief "UNDER CONSTRUCTION" via www.purplespirit.be

    29-10-2008 om 10:57 geschreven door Noël  


    >> Reageer (0)


    Foto

    VOLG EURO2012 OP DE VOET BIJ PURPLESPIRIT.BE---------------------------------------------------------------

    KLIK OP LOGO


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Rondvraag / Poll
    Wie was de Beste RSCA aanvaller?
    Alex Czerniatynski
    Attila Ladinszky
    Aruna Dindane
    Erwin Vandenbergh
    François Vander Elst
    Kenneth Brylle
    Luc Nilis
    Mohammed Tchité
    Paul Van Himst
    Rob Rensenbrink
    Jef Mermans
    Jan Mulder
    Tomasz Radzinski
    Jan Koller
    Wilfried Puis
    Edi Krncevic
    Josip Weber
    Polyte Vanden Bosch
    John Bosman
    Johan Devrindt
    Bekijk resultaat


    Rondvraag / Poll
    Kies de Beste RSCA Middevelder
    Ahmed Hassan
    Alin Stoica
    Arie Haan
    Bruno Versavel
    Charly Musonda
    Franky Vercauteren
    Jean Cornelis
    Joseph Jurion
    Juan Lozano
    Ludo Coeck
    Milan Jankovic
    Pierre Hanon
    Marc Degryse
    René Vandereycken
    Vincenzo Scifo
    Pär Zetterberg
    Danny Boffin
    Jean Dockx
    Walter Baseggio
    Johan Walem
    Bekijk resultaat


    Rondvraag / Poll
    Wie was de Beste RSCA verdediger?
    Bertrand Crasson
    Celestine Babayaro
    Georges Heylens
    Graeme Rutjes
    Henrik Andersen
    Hugo Broos
    Georges Grün
    Jean Thissen
    Jean Plaskie
    Julien Kialunda
    Laurent Verbiest
    Luka Peruzovic
    Michel De Groote
    Michel De Wolf
    Patrick van Diemen
    Philippe Albert
    Vincent Kompany
    Morten Olsen
    Johnny Dusbaba
    Stephen Keshi
    Bekijk resultaat


    Rondvraag / Poll
    Wie was de Beste RSCA doelman?
    Felix Week
    Filip De Wilde
    Henri Meert
    Jacky Munaron
    Jean Trappeniers
    Nico de Bree
    Jan Ruiter
    Silvio Proto
    Bekijk resultaat


    Foto

    Archief per week
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 15/08-21/08 2011
  • 10/05-16/05 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 26/09-02/10 2005

    Categorieën
  • Column (1)
  • Geschiedenis (1)
  • Grootheden (1)
  • Nieuws (780)
  • Palmares (1)
  • Spelers (1)
  • Stadion (1)
  • Trainers (1)
  • Voorzitters (1)
  • Vorige Poll's (1)


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs