Inhoud blog
  • contact
  • Op naar de Hoog misOp naar de hoog mis
  • Op naar de Hoog misOp naar de hoog mis vervolg
  • 125 jaar Minerva
  • Classic days Dusseldorf
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Archief
  • Alle berichten
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • www.­oldtimernederlan­d.­nl
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Trektocht der Pioniers
    1 ste juni zondag
    09-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ogen te kort 'Monthléry 2015'


    Ogen te kort.  https://www.youtube.com/watch?v=SUWcbd8allU  WOW !!!!

    Ken je dat gevoel van vroeger, toen je nog in de kleuterklas onderbroeken versleet, en je een keer per jaar naar de poppenkast mocht gaan kijken? Je moest er wel een vrije woensdag namiddag voor opofferen. Maar desondanks, keek je er naar uit, want bovendien kon je nog een prijs winnen in de vorm van een zak chips. Je moest daarvoor een tekening met koersers inkleuren. Een dankbaar onderwerp dat omwille van zijn kleurenrijkdom.

    Awel, nu terzake, dat gevoel hadden we gisteren toen we helemaal richting Parijs trokken voor de Historic races op Monthlery. Eerst waren er wel wat twijfels want natuurlijk moesten we weer heel erg vroeg uit het lekkere warme nestje, zoals meneer de uil dat pleegde te zeggen. Zonder eigenlijk goed en wel te beseffen waar je in godsnaam weer aan begonnen was. Maar eenmaal aangekomen en een inkom ticketje veroverd, aan een verrassende prijs, en mochten parkeren te midden van het circuit.

    De vraag rees, waar gaan ze ons hier weer pluimen, geen parkeergeld??? Komt er nog een geest uit een fles? Is er nog ergens een tweede verstopte kassa zoals op Schloss Dyck? Neen, niks ervan we waren letterlijk ‘Binnen’

    Een eerste blik op de bezoekersparking, gevuld met vele oldtimers, en ons inkom geld was al eigenlijk opgebruikt. Ga je een museum of beurs bezoeken, en je bent al meer kwijt. Eva zou zeggen; Fantastig toch !!!!!!!!! Het beloofde een met wijwater besprenkelde dag te worden.

    Later vernamen we dat als je met een Oldtimer komt, de inkom helemaal Gratis is. Allee, dat is dan voor volgend jaar, dan is de Peage ook al weer inclusief.

    Kijk, hier doen we het voor, en dan zie je al deze ongewone dingens ook nog eens in actie.

    En ongewoon is een ‘understatement’. We worden altijd weer emotioneel als we eens iets tegenkomen, dat we nog niet eerder zagen, of enkel van een foto. Vandaag mochten we weer heel wat doorstrepen uit onze lijst ‘things to see before you die’ .

    We hadden ogen te kort, zonder overdrijven. Amilcars zoveel je maar wil, BugattiÂ’s ook geen zeldzaamheid, net zoals de gekende rileys, morgans, mgÂ’sÂ….. hoewel deze laatste niet eens zo dik gezaaid waren. Wij gingen voor de zeldzame krenten uit de naftpap. Onze autoburen Voisins, waren er in drievoud. Dan namen zoals Hinstin, Schlasch, Guyot,GAR, Bedelia, Scap, Fafnir, Georde Irat, GN etc. klonterden hier samen tot een dikke oldtimerpap Â….. Tot nog toe scoorden deze enkel in ons vocabulaire, maar op het netvlies stonden ze nog niet. Ogen te kort, en zelfs de geheugenkaarten van onze cameraÂ’s bleken onvoldoende capaciteit te hebben.

    Tot nog toe heb ik het enkel gehad over de auto’s, maar er was natuurlijk ook een groot motorfietspark. Belgen waren zeer goed vertegenwoordigd. De grote merken Gillet, FN en Sarolea volop aanwezig, maar ook waren er Brondoit en Bovy, en wel in een unieke race uitvoering. Een viercilinder in V zal ik het maar noemen, stal de show, naast een nog ander onbekende gigant met V twin motor. Weliswaar een soort van zelfbouw inspiratie, maar mooi gemaakt, maar ook waren er weer pareltjes van race motoren zoals Exelcior en Harley’s te zien, naast exoten zoals koëler escofier, magnat’s, e.a………….. Stayers, race- baan motoren en de hele oudjes waren van de partij.

    En op de achtergrond bijna ononderbroken motorengeronk van piloten welke in verschillende classes enkele rondjes mochten draaien op een van de zeldzaam nog bestaande kombanen te wereld.

    Naadloos gingen de manches in elkaar over, zonder lange wachttijden. Geen gedoe met onozele reglementjes. Wilde je even een testritje maken, geen probleem.

    Er is sprake van geweest deze kombaan stillekes te gaan opruimen, maar gelukkig is dat tot op heden nog niet gebeurd. Niet te hard roepen.

    Het oudste gespotte vehikel was volgens mij een Leon Bollee driewieler. En de grootste rariteit misschien de Propeller aangedreven vehikel dat we ook al eens zagen op de beurs in Parijs, en in dit blog al eens beschreven. Dit maal konden we hem in actie zien, hoewel de bezitter toch een en ander moest sleutelen om het ding te reanimeren. Als je het aan mij vraagt, zat er gewoon nog benzine in de tank van een halve eeuw oud. Die geur verspreidde zich er in ieder geval. Ook nog een opvallend stuk was de Autocycle, een hybride half auto, half moto. Hij reed op 2 wielen maar had 2 intrekbare zijwielen zoals bij de ‘Militaire’ 4 cilinder van Amerikaanse makelij. Deze is dan uitgerust met een ‘badkuip’ body en het stuur van een WO I vliegmachien. Eerder al las ik het verhaal van deze vondst, waarvan men toen dacht dat er maar 1 exemplaar meer bestond, tentoongesteld in het museum te Ibenburen.

    Tijdens de middag viel er dan plots een rare stilte, al het motorgeronk werd aan banden gelegd, en de barbeques verspreidden een ander dampend geurtje. Een dik uur genieten van zon, bolides, eten en drank. Bier werd er evenwel niet geserveerd. Alles de simpelheid zelve, een pad zonder bochten.

    En dan in de namiddag ging het weer loos. Ondertussen kon je gaan kijken naar een tentoonstelling van Salmson wagens, en enkele bekende dealers brachten hun pronkstukken mee, hopende deze hier aan de man of vrouw te brengen.

    Wij lagen gelukzalig en flierefluitend in het hoge gras, te kijken naar de oneindige parade van geschiedenis, en fotografeerden tot de batterijen en de geheugenkaarten tild stonden.

    Tegen een Uur of zes was het dan afgelopen met de pret en konden we enkel nog huiswaards met onze herinneringen als troostvoer. Plannen smedend om over 2 jaar terug van de partij te zijn. Die keer met een oud voertuig. Toegevoegd aan onze lijst met geheimtipsÂ….  
    Videolink https://www.youtube.com/watch?v=YBWqiXK9FEE  vanuit tamplin 1921   Zeker bekijken !

    NextÂ… Grand prix dÂ’Yvois.

    met exuses voor de kleine tekst, helaas krijg ik hem niet groter.

    Foto's BDL en JJJ

     



    Koeler Escofier, een merk dat je niet vaak tegenkomt, maakten in de jaren 20 best wel mooie machienes

    De Belgische Motoren en hun Belgische berijders waren goed vertegenwoordigd.  Sarolea, Gillet, La mondiale.........



    Nog een rare krent Montgommery OHV dubbelpoorter.

    Belgische Bovy in race uitvoering met JAP motor.

    merknaam hiervan ontsnapt me momenteel. Triumph?

    Sarolea

    FN Sport M60

    Maar ook heel veel Brits geweld; BSA, Nortons en Triumph,
    maar ook brough's en ander vreemde gevallen.


    En een enkel knutselaar vond 2 cilinders te weinig en een vier cilinder in lijn te gewoontjes. Vandaar deze constructie. Torpedo 4  1909  https://www.youtube.com/watch?v=1X9yP1YDNsg zie hem hier aan het werk versus Indian racer 1918 !!!

    En als de cilinderinhoud ietsje meer mag zijn.

    ABC ook britse makelij naar voorbeeld van een franse constructie van Gnome et rhone.

    NUT en BAT, 2 minder bekende engelse merken.

    Amerikaanse Exelcior.

    in dubbel pakket

    Witte Mars, Duits fabricaat en extreem zeldzaam.

    Engels fabrikaat ??? Neen,Wanderer 5,4 PS mit Achtventilkopf aus dem Jahr 1925.  8 klepper dus. 4 per cilinderkop.

    En nog meer Exelcior... in race uitvoering.

    09-05-2015 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (1)
    08-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolg monthléry
    vervolg

    Het opschrift zegt Fulger. Wie meer weet mag het melden.Nooit van gehoord. Toch ook wel twijfels of dit geen zelfbouw pakketje was. Helaas te weinig tijd om alles grondig te bekijken.

    Een van de oudere motoren die ook meereden, en in panne vielen.

    Nog een ABC in origineel kleedje.

    Griffon met magneto ingebouwd in de tank. let op het voertuig op de achtergrond.

    Hier naderbij bekeken. Autowheel? Neen op het internet gevonden dat dit een licentie is van een constructie van Morgan.

    Ook Pacers kon je vandaag eens in actie zien. Dit keer geen statisch object. Dikke anzani 2 cilinder.

    Nog een vreemde eend, franse Villard, met in het groot Informatie gezocht.

    De oudste? Leon Bolee

    En dan het sumum van cyclecar Bedelia. Chaufeur zit achteraan, passagier van voor.

    Nog nooit in het echt gezien, en hier waren ze met 2.

    En dan nog eens het rariteitenkabinet opentrekken. 1921 Tamplin !

    Gewoon fantastig toch? achterin de reeds eerder in dit blog opgedoken lea francis. 1913     https://www.youtube.com/watch?v=YBWqiXK9FEE  bekijk hem hier aan het werk !!!!!

    Ook nog nooit in het echt aan het werk gezien, deze eencilinder Sizaire & Naudin.

    Nog meer rariteit Grafton cyclecar ..

    De kids konden aan de slag op het co cart parcour, in stijl...

    Niet voor kids dit electrisch aangedreven gevaarte.

    En naast de cyclecars, het echte werk  Austin racecar. WOW!

    Of wat dacht je van deze Duitse Fafnir uit Aachen?

    08-05-2015 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    07-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolg monthléry


    Zeer futuristsch voor zijn tijd deze Voisin, die op de bezoekersparking stond.

    Nog een Buurman,Voisin met extra lange achterkant.

    En dan nog een specialeke van dezelfde constructeur. Voisin met gevlochten rieten body.

    Dans son jus, pracht van een patina droop er letterlijk van af. George Irat torpedo 1926. Won dan ook de prijs van de meest originele auto.

    zo uit de film weggeplukt WO I engelse truck

    Nog op de bezoekersparking vonden we deze Vauxhall. Mooi !

    net zoals deze Delage

    met nog origineel lederen interieur.

    En het kon helemaal niet op met deze prach van een raceauto. merk?  Ik zou het begod niet weten..

    Wel we de eigenaar was. Ene zekere Bernard. Gelukszak!

    Hier dan een Hochkiss special. Subliem !

    Wie dacht dat dit een Amerikaan is heeft het mis. Nog een Delage.

    En de Engelse Gentlemen en vrouw, zaten er bij en keken er naar.

    Van dit racegeweld was er een overvloed. Amilcar.

    Ook de Bugatti's waren er als korrels zand aan de zee.

    schuurvondst van de eeuw BNC.   Tres sjiek.

    Riley?

    En ook een zeldzame scap had zijn weg hier naar toe gevonden.

    07-05-2015 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    06-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolg monthléry
    vervolg

    MG QSenechal, eindelijk kregen we hem van dichtbij te zien.
    En op het circuit een van de weinigen die echt voluit ging...........

    Belgische FN.........

    Tussendoor even plat gaan .

     Niet altijd even comfortabel in zo'n zeepkist.

    Oh la la, wonder mooi van eenvoud. Sarolea motor op deze Oostenrijkse vinding, genaamd schasche. 1927/1928

    Van dit soort voertuigen kon je er meerdere bewonderen.

    Hinstin, rare eend in de bijt.

    Welke snodaart heeft mijn deur dicht geplakt? Even opensnijden.

    overzich in het renkwartier van de dikkere kanonnen.

    GN, zie je ook al niet jaarlijks .........

    Evenals een Rochet Schneider.

     Merk en bouwjaar voorlopig onbekend. Wie het weet mag het melden.

    Amilcar in special uitvoering.

     GN,  mooi in ieder geval.

     8 cilinder Amilcar, ook van de  6 cilinders waren er hier verschillende aanwezig.
     
    De Motoren keerden terug van enkele rondjes racen.

    Bewondering allom was het ook geen GN?

    06-05-2015 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    05-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolg monthléry
    vervolg

    Men in White van een andere planeet of ander tijdperk?
    Leyland Thomas....... racing car

    Het grote geweld Brasier rond 1909.

    En broertje Napier uit dezelfde epoque.



    Bentleys, Lagonda's en andere grote Jongens horen ook bij de grote kannonnen.

    Mercedes simplex hier in drievoud.

    Chrysler special 1931.
    en dan het stokpaardje van de ook aanwezige jowett kardinaal
    Jowett 8 !!!!!!!!!!!   Samenraapsel op het chassis van een Jowett, maar prachtig gedaan, en op het circuit haantje de voorste.

    Zijaanzicht van de Jowett.

    Deze zagen we al eerder, om vingers en duimen van af te likken!



    Fafnir uit Aachen

    merk ook ontsnapt uit het geheugen.

    Hier nog een duimenlikker voor de kenners. Verstopt tussen het autogeweld............  Een rasechte Crocker.......... oh la la, ook voor het eerst in het echt gespot.

    Renstal met GN, Amilcar en Riley......;

    Helocorn aangedreven per propeller.

    Mooi mooist mooier

    Ook de Italianen stuurden enkele vertegenwoordigers. Prachtige Fiat racecar.

    05-05-2015 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    04-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolg monthléry
    vervolg

    Ook hier schiet het geheugen weer te kort. Maar in ieder geval; Mooi !

    Salmson club stelde een 7 tal modellen ten toon.

    Ook aan kunstwerken werd aandacht besteed. sjieke dinges.





    Van deze schiet me wel nog de naam te binnen; Tatra.

    Overzicht over een van de renn kwartieren. Cyclecars in overvloed.

    De kleine Graflin vroeg om aandacht.

    ABC in originaal toestand

    Op een aanhanger achter deze  'zoals gevonden' chevrolet '

    Op de parking dan nog deze ouderling. Misschien de 2de oudste van het evenement 1901 Gladiator.........

    En dan de ganse dag doorlopend werden er demo races gegeven op de kombaan. Een enkeling waagde het helemaal tot aan de bovenste rand.

    Best wel stijl, hier de driewielers aan het werk.



    Heerlijk !!!!



    Bezoekersparking.

    De 'Witte Mars' smaakte lekkerder dan de bruine.


    Wordt nog vervolgd met foto's van JJJ.

    04-05-2015 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 26/09-02/10 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 06/09-12/09 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 30/11-06/12 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 14/11-20/11 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 27/07-02/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek





    Gastenboek
  • mr
  • Circuit des Ardennes 2017
  • Barbour Glenden Fleece Gilet Olive
  • Barbour Ariel Quilted Jacket Dk.chambray
  • Het wordt steeds beter

    Bedankt voor uw bezoek,druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek, hopelijk tot ziens



    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Archief per jaar
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • -0001

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs