Over mijzelf
Ik ben POKE MON, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Pokemonster.
Ik ben een man en woon in sinoh (pokemonwereld) en mijn beroep is pokemonverzamelaar.
Ik ben geboren op 12/03/1999 en ben nu dus 25 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: pokemonkaarten verzamelen en ze tentoonstellen.
Wij werken samen aan een pokemontentoonstelling,maar in plaats van dat u naar hier komt komen wij via de website naar u.
Inhoud blog
  • hoeveel pokemon kaarten er zijn
  • gewone pokemonkaarten
  • zeldzame pokemonkaarten
  • Onze kaarten
    Rondvraag / Poll
    ONZE BLOG IS
    schitterend
    goed
    nog veel werk aan
    slecht
    Bekijk resultaat

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Blog als favoriet !
    POKEMON VERZAMELING
    de pokemonkaarten die we hebben !!!!
    16-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoeveel pokemon kaarten er zijn

    er zijn ongeveer 500 verschillende pokemon. maar er zijn veel meer pokemon kaarten. per  pokemon heb je rond de 4 verschilende kaarten er van. dus ik kan niet prcies weten hoeveel verschillende kaarten er zijn. maar het zijn er zeker meer dan 1000!

    16-07-2011 om 00:00 geschreven door pokemonster  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (15 Stemmen)
    15-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gewone pokemonkaarten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen gewone pokemon bvb: skitty, lairon, pikachu. je hebt staal, vuur, water en gewone type pokmon. zo heb je wel meer dan 150 verschillende pokemon. een heel erg sterke daarvan is walrein ex een water soort. hij heeft 150 hp. dat is het grootste aantal hp dat je kan hebben. heel sterk dus. maar hij is niet zo zeldzaam. er zein ongeveer 70 van die kaarten over heel de wereld. en arcanine lv 32 hij heeft 80 hp zo zei er ongeveer 50 van die kaarten over heel de wereld. bijna niemand snapt dat klopt want het hp verschil is 70 hp.dat is toch niet normaal?

    15-07-2011 om 00:00 geschreven door pokemonster  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (12 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zeldzame pokemonkaarten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen de foto die hier staat is arceus lv 100.(ons pronkstuk van onze blogcollectie)
    1.Arceus lv.100 hp 90 zeer zeldzaam
    2.Arcanine lv.93 hp 110 zeldzaam
    3.Dialga lv.69 hp 100 zeldzaam
    4.Heatren lv.58 hp 100 zeldzaam

    15-07-2011 om 00:00 geschreven door pokemonster  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (16 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onze kaarten
    we gaan elke naam en het hp lv van de kaart hier schrijven.arceus lv 100 HP 90, dialga lv 69 HP 100, heatran lv 58 HP 100,bronzong lv 58 HP 90, arcanine lv 32 HP 80,

    15-07-2011 om 00:00 geschreven door pokemonster  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (11 Stemmen)


    Welkom op mijn blog! KIJK RUSTIG ROND STEM SCHRIJF IN MIJN GASTENBOEK EN WEES ACTIEF OP HET FORUM !!!!!

    forum

    Hier kan je je mening kwijt over alles wat over pokemon gaat


    Categorieën
  • pokemon nieuw (0)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Archief per week
  • 11/07-17/07 2011

    Laatste commentaren

    Startpagina !

    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs