Inhoud blog
  • het gezondsteam stelt voor
  • workshop in wording gezond ontbijt, sportvoeding huid producten en gelaatsproducten
  • workshop in wording gezond ontbijt, sportvoeding huid producten en gelaatsproducten
  • nieuwe mensen gevraagt om de hom in kortrijk te vertegenwoordig
  • herbalife heeft veel mensen hun leven verbeteren
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Welkom op mijn blog!
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Inhoud blog
  • het gezondsteam stelt voor
  • workshop in wording gezond ontbijt, sportvoeding huid producten en gelaatsproducten
  • workshop in wording gezond ontbijt, sportvoeding huid producten en gelaatsproducten
  • nieuwe mensen gevraagt om de hom in kortrijk te vertegenwoordig
  • herbalife heeft veel mensen hun leven verbeteren
    Een interessant adres?
    Categorieën
    agenda

    op 21 /03/2011 is patrick jarige en op 26/09/2010 is agnes jarige en op 11/07/2010 wordt zita 2 jaar

    forum

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    herbalife heeft veel mensen hun leven verbeteren
    gezond ontbijt
    02-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wat de gezonde voeding van herbalife gedaan heeft met mij

     waar gebeurd verhaal     mijn levensverhaal
     mijn naam is wettinck patrick
    geboren in wetteren op 21/03/1953
    het kind die maar een week te leven had maar die week duurt al 57 jaar

     en dan zijn de eerste problemen aan het licht gekomen
    steeds maar vallen en van niks meer weten en datheeft geduurd to tmijn  7 jaar
    dagelijks pilletjes pakkenmaar ja als ik geboren ben woog ik juist 1900 grammen
    maar niks houd  men tegen om kattekwaad uit te voeren
    en met naar school te gaan is het er niet op verbeteren voor kattekwaad uit te steken
     maar dan kwam de tijd dat ik oud genoeg was om een beroep aan te leren
    ben dan maar naar de broeder van liefde in zwijnaarde gegaan waar ik tot mijn 18 jaar verbleef
    en dan pas is de echte miserie begonnen beginnen werken in een beschutte werkplaats in wetteren
    daar moet je beginnen werken om gepest te worden en voor een honger loon te gaan werken
     en uitgebuit te worden over gans de lijn maar wie  mij kent weet steed dat ik ga om hoger op te geraken
    maar daar waren personen die daar anders over dachten de werkgevers van deze beschutten werplaats in wetteren
    ik ben juist geteld maar 14 dagen gelukkig geweest in die beschutten werkplaats van de 32 jaar
    hebben jullie dat al mee gemaakt voor bazen werken die met zo praktijken moeten beginnen
    om hun bedrijf onder controle te houden gewoon  ombekwaam  voor die taak
    tot in 2005 het noodlot toesloeg  bij mij hersenbloeding met volledige verlamming
      na maand  wist ik wat mijn leven zou brengen rolstoelpatient was dat mijn leven
    door in een beschutten werkplaats te gaan werken in wetteren dat leven wilden ik niet daarom ben ik beginnen vechten
    voor mijn gezondheid met een doel voor ogen het beste van te maken
    niemand van de werkgevers uit de beschutten werkplaats in wetteren zouden mijn leven kapot maken
    daar hebben geprobeert mijn leven kapot te maken maar ben er beter uitgekomen dan was geplant
    en nu zijn die personen nergen meer veilig je moet het maar doen zo te leven
    maar over 4 maanden leer ik toevallig het gezond ontbijt kennen van herbalife
    en wat er dan gebeurd is dat is gewoont niet te begrijpen na 4 jaar rolstoelpatient kon ik terug stappen
    alleen dat gezond ontbijt met al zijn vitaminen,mineralen,eiwitten,koolhydraden de mijn lichaam nodig had
    om terug te kunnen stappen maar van een ding ben ik nu zeker had ik in 2005 herbalife leren kennen
    zou ik nooit een hersen bloeding gehad hebben en nooit plaats moeten nemen in een rolstoel
    maar stappen kan ik maar werken zal nooit meer gaan ik heb geen evenwicht meer
     maar nu dat ik terug kan gaan staat er maar een ding vast  ik blijf het gezond ontbijt verder gebruiken
    het heeft heel vee lproblemen voor mij opgelost
    vroeger had ik hoge suiker waarden van 560 nu nog 150 dagelijks
    en van waar ik kom daar zeg ik dank u herbalife tegen
    en dat het voor alle ziektens goed is dat is het bewijs
    twee dingen voor ogen houden er in geloven en volhouden en dat is je genezing
    kijk naar mij kon, er even goed niet meer geweest  de dood heeft in mijn ogen gestaan er is zelf een tijd geweest
    dat  het licht van de tunnel niet zach schijnen in het ziekenhuis gelegen op leven en dood
    maar alles zal ok worden de moed om te vechten zijn we niet verloren
     en ik moet blijven vechten om de personen die mij dat hebben aangedaan te straffen



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 23/08-29/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    forum

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum


    Gastenboek
  • kak of geen kak maar de pot kunnen ze op
  • het gezond ontbijt help ieder mens die het wil
  • Hallo Patrick
  • workshop in wording gezond ontbijt, sportvoeding huid producten en gelaatsproducten
  • VANDAAG ONZE 3 HUWELIJKS VERJAARDAG

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Zoeken met Google



    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    liefdenetwerk
    www.bloggen.be/liefden

    Over mijzelf
    Ik ben wettinck patrick, en gebruik soms ook wel de schuilnaam onafhankelijke herbalife distributeur welzijncoach 3109320065.
    Ik ben een man en woon in MASSEMEN WETTEREN (belgium) en mijn beroep is invalide.
    Ik ben geboren op 21/03/1953 en ben nu dus 71 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: mensen gezond laten leven met gezond ontbijt rijk aan vitaminen,mineralen,eiwitten,koolhydraden.
    het goedkoopste en gezondste ontbijt van de wereld alles is opgestart in 1980 door marc hughes en insamenspraak met pr
    Over mijzelf
    Ik ben WETTINCK PATRICK, en gebruik soms ook wel de schuilnaam SIMPLY_THE_BEST.
    Ik ben een man en woon in MASSEMEN WETTEREN (BELGIUM) en mijn beroep is ZELFSTANDIGE.
    Ik ben geboren op 21/03/1953 en ben nu dus 71 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: MUZIEK EN HEERBALIFE.
    dit zijn zo wat de producten die bij herbalife aan bod komen bekijk mijn foto 125€ starters pakket voor 1 maand per per
    Over mijzelf
    Ik ben wettinck patrick, en gebruik soms ook wel de schuilnaam welzijncoach 3109320065.
    Ik ben een man en woon in MASSEMEN WETTEREN (BELGIUM) en mijn beroep is zelfstandige.
    Ik ben geboren op 21/03/1953 en ben nu dus 71 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: muziiek en herbalife.
    herbalife heeft meer dan voeding alleen huid en gelaats verzorging deze producten in huis steeds zuiver en zachte huid
    Over mijzelf
    Ik ben wettinck patrick, en gebruik soms ook wel de schuilnaam welzijncoach 3109320065.
    Ik ben een man en woon in MASSEMEN WETTEREN (BELGIUM ) en mijn beroep is zelfstandige.
    Ik ben geboren op 21/03/1953 en ben nu dus 71 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: muziiek en herbalife.
    na de huid en gelaatsverzorging is het nu de beurt aan sportdrank nr 1 de H3O PRO voor alle topsporters en voor iederee
    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs