Run to (New York) Marathon 2013
Running = FANTA-STIC!
Inhoud blog
  • maandoverzicht
  • Een zware (loop) week
  • loopjes week 1 2010
  • 2009 was Fantasic toch?
  • Wedstrijdjes 2010
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    16-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een zware (loop) week
    Vorige donderdag had ik me voorgenomen om meer dan 35km te lopen deze week. Dus hoe is dat allemaal gelopen?

    Vrijdag kwam mijn nieuwe tante af dus kon ik niet gaan lopen, zaterdag daarin tegen, hebben we er ingevlogen. Eerst een lesje S2R met Kristien, daarna nog een rondje zelf gaan lopen, later die dag met David ook gaan S2Ren.

    Liep lekker, geen blessures, wel moe en dorstig. ’s Avonds moesten David en ik naar de receptie van HF. Daar een paar cava’s gedronken, moeten blazen en ja hoor de A van amai da kost mij 137,5€. Een ongeluk komt nooit alleen, dit ongeluk helemaal niet. Toen ik me zondagmorgen klaar maakte om nog eens 10k te gaan crossen kreeg ik telefoon van Luc, Bompa is overleden… Heel de wereld staat op z’n kop dan. Je moet van alles regelen, van alles gaan doen. Dus m’n lieve bloggertjes, je begrijpt ook dat ik niet veel heb gelopen deze week. Maandag, woensdag en donderdag heb ik nog een aantal kilometers gevreten, maar het ging me niet echt af. Heb veel last van mijn knie, ben moe, gewoon geen zin. Vrijdag was het begrafenis, vandaag gaan wandelen. Niets is zijn gewoon gangetje gegaan. Volgende week zullen we proberen terug normaal te gaan lopen.

    Overzicht van deze week:

    Vrijdag: 0km

    Zaterdag: 13.06km

    Zondag: 0km

    Maandag: 10.5km

    Dinsdag: 0km

    Woensdag: 7.05km

    Donderdag: 10.18km

    Totaal van 43.34km

    Gewicht ligt terug op 80kg. Heb mijn nieuwe weegschaal, dus vanaf nu wordt daar enkel nog rekening mee gehouden. Wel heb ik een vet% van 18.8. Met andere woorden, ik moet daar dringend iets aan gaan doen.

    Tot volgende week!


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-01-2010, 17:50 geschreven door  
    Archief per week
  • 08/02-14/02 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs