Mijn langverwachte knieoperatie
MPFL + Fulkerson, volledige reconstructie
12-10-2018
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat een dag!
Gisteren voelde ik me wat grieperig waardoor ik amper oefeningen heb gedaan. Ik voelde me hierdoor wat schuldig en ambetant... Ik had ook schrik voor de kinesist die vandaag zou komen. Schrik dat mijn knie zodanig stijf zou zijn dat de oefeningen bij de kinesist pijn zouden doen. Niet dus ;-) 
De kinesist, mijn vriend en ik waren aan het babbelen terwijl de kinesist mijn knie plooide en strekte. Telkens deed het een beetje meer pijn en toen had ik dus door dat de kinesist telkens een beetje verder duwde. Betrapt dus ;-) 
Ook ballerina oefeningen gedaan... Ik moest aan het uiteinde van het bed gaan staan zodat ik meer steun had dan als ik op krukken stond. Mijn voet mocht plat op de grond zodat ik een beetje kon plooien en strekken, dit zelfstandig. Leuke oefening en fijn dat ik inderdaad die meer steun kon vinden. 

Nadien wou ik graag naar buiten. Samen met mijn vriend ben ik dus gaan wandelen, ik wel in de rolstoel. Weer op mijn poep naar beneden. Dit ging een stuk makkelijker vermits mijn been niet meer ondersteund moest worden. Eens in de rolstoel een klein uurtje buiten geweest. Nadien terug de trap op. Hier had mijn been wel nog ondersteuning nodig, maar dit ging ook super vlot. 
Hierna een dutje, kon ik wel gebruiken ;-) 

‘S avonds belde mama; ze kwam van haar werk en vertelde dat ze nog even naar de winkel ging. Ik zei ‘ik ga mee!’ Zo gezegd, zo gedaan! Opnieuw op mijn poep de trap af, de rolstoel in de auto en naar de winkel. De winkel in met de rolstoel en zo terug de auto in... Ging super goed!! Ik was kletsnat van het zweten, maar wauw... wat een fijne dag!! 

Ik had schrik dat mijn been heel veel pijn zou doen eens ik in bed lag, maar neen... Ik voelde dat er weer leven in aan het komen was... Vele tintelingen en een gek gevoel, maar geen pijn! En dat zelfs op een dag met weinig pijnstillers... 

Totaal uitgeteld, maar zo blij en trots op mezelf! 
It’s going the good way! 


Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail *
URL
Titel *
Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (0)



Inhoud blog
  • Bijna 2jaar geleden
  • 5mnd postoperatief
  • Two months post op
  • Postoperatieve controle
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Archief per week
  • 17/08-23/08 2020
  • 30/09-06/10 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 10/12-16/12 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 11/06-17/06 2018

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs