probeer maar eens!
  • lachjekrom moppen
  • fail 1
  • fail 2
  • fail 3
  • fail 4
  • fail 5
  • fail 6 (ocharme haar haar)
  • fail 7
  • fail 8
    probeer maar eens 2
  • fail 9
  • fail 10
  • fail 11
  • fail 12
  • fail 13 (voor kattenliefhebbers : ) )
  • fail 14 (ijsssssssssssss)
  • fail 15
  • fail 16 (baby's aiaiai)
  • fail 17
  • fail 18
    probeer maar eens 3
  • fail 19
  • fail 20
  • fail 21 (dieren)
  • fail 22 (katten ; ) )
  • fail 23 (apen kunnen ook zot doen....)
  • fail 24(paarden alle sinds ook...)
  • fail 25 (honden ook...)
  • fail 26 (vogels awtch...)
  • fail 27 (honden...)
  • fail 28 (grappige dieren....)

    beste bezoeker,

    Welkom op dit blog

    kwens je veel plezier!

    en jij bent bezoeker

    zin om te lachen ,dan zit je op het juiste adres
    de grappigste ...
    Hallo, verveel je je ? zo ja , lees maar eens dit blog!
    04-03-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mop 13
    ik heb gisteren 800 
    calorieën verbrand

    ik heb mijn pizza 
    te lang in de
     oven laten zitten🍕🍕🍕

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mop 19
    ik ben niet
    lui om iets te doen 
    ik ben super gemotiveerd
    om iets te doen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mop 18
    alcohol lost geen problemen op .
    ah 
    water of melk ook niet

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mop 16
    max is 100 jaar geworden en zijn familie
    heeft een feestelijke dag gepland:
    naar de dierentuin,
    langs de burgemeester ...
    de dag eindigt met een chic diner
    vraagt zijn dochter: en max wat
    vond jij het leukste?
    zegt max :
    de bordjes langs de weg met max. 100

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mop 17
    weet jij waarom ouders zo vaag zijn ?
    eerst leren ze je praten en lopen 
    daarna zeggen ze :
    mond houden en zitten!

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mop 15
    pinguïns zien er super 
    schattig uit!
    ze hebben korte pootjes 
    en een tot 3 cm
    dikke vetlaag 

    OH MIJN GOD

    ik ben een pinguïn

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mop 14
    ocharme
    Zieer.nl - grappige plaatjes, grappige foto's, grappige videos, moppen, de beste moppen

    01-03-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mop 12
    een kleuter die even denkt...
    Baby olie is gemaakt van ?

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mop 11
    haha 
    zie hier kom dat maar eens tegen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mop 10
    hard rijden bij mist
     

    chauffeur in de kist.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mop 9
    beter een goede scheet 


    dan buikpijn voor mij alleen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mop 8
    een dutje doen klinkt zo oudbollig

     
    ik noem het liever een horizontale levensonderbreking. 

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mop 7
    wat is het toppunt van zelfvertrouwen ?


    een scheet laten als je diarree hebt !!!

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mop 6
    papa van wie heb ik mijn intelligentie mee ?

    ik denk van je mama want ik heb de mijne nog

    27-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mop 5
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    soms schijt ik expres in

    de tuin

    zodat domme inbrekers denken

    dat ik een grote hond heb


    25-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mop 4

    ik ben zo blij met mijn kussen


    hij heeft mij elke dag een

    gratis ander kapsel


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mop 3

    ik zou liever rijk zijn 


    dan cool


    maar het is zoals het is 



    11-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mop 2

    mijn vrouw en ik z'n 40 jaar samen.

    en iedere keer krijg ik een zoen.

    en kheb daar een keer over gesproken met een maat

    en die zei: alcocholcontrole!


    19-12-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mop 1
    een vrouw vraagt aan haar man hoe ze het 
    snelst zou kun afvallen
    haar man antwoord daarop:
    schrijf je in voor de  miss verkiezingen
    want daar  ga je als eerste afvallen 



    Foto

    Klik zeker eens op het prentje hier boven mij!!!
    Rondvraag / Poll
    wat zie je hier onder
    hallo, zinomtelachen, danzitjeophetjuisteadres!!!
    loha, zinomteslaspelen, danzitjeophetjuisteadres!!!
    holla, zinomtelachen, danzitjeophetjuisteadres!!!
    haoll, zinomtelachen, danzitjezekernietophetjuisteadres!!!
    Bekijk resultaat


    hallo, zinomtelachen, danzitjeophetjuisteadres!!!
    Rondvraag / Poll
    Wat vind je van mijn blog
    dit is het leukste blog ooit
    ik ken 1 beter blog
    ik vind het gewoon
    ik vind het saai
    ik vind het maar brol
    dit is het saaiste blog ooit
    Bekijk resultaat


    Rondvraag / Poll
    wat zou ik het meest doen op mijnblog
    moppen
    spreuken
    prenten
    alles
    Bekijk resultaat


    Rondvraag / Poll
    antwoord op de mop!
    ja
    meestal
    soms
    weinig
    nooit
    Bekijk resultaat


    Inhoud blog
  • Welkom (bericht 91)
  • categorie (bericht 90)
  • mop 89
  • mop 88
  • mop 87
  • mop 82
  • mop 92
  • mop 86
  • mop 85
  • mop 83
  • mop 81
  • mop 77
  • mop 80
  • mop 79
  • mop 78
  • mop 001
  • mop 72
  • mop 75
  • mop 76
  • mop 74
  • mop 73
  • mop 71
  • mop 70
  • mop 69
  • mop 68
  • mop 67
  • mop 66
  • mop 65
  • mop 64
  • mop 63
  • mop 62
  • mop 61
  • mop 55
  • mop 60
  • mop 59
  • mop 58
  • mop 57
  • mop 56
  • mop 54
  • mop 53
  • mop 53
  • mop 52
  • mop 51
  • mop 50
  • mop 49
  • mop 48
  • mop 46
  • mop 47
  • mop 45
  • mop 44
  • mop 43
  • mop 43
  • mop 42
  • mop 41
  • mop 40
  • mop 39
  • mop 38
  • mop 36
  • mop 37
  • mop 35
  • mop 34
  • mop 33
  • mop 32
  • mop 30
  • mop 31
  • mop 29
  • mop 28
  • mop 27
  • mop 26
  • mop 25
  • mop 24
  • mop 23
  • mop 22
  • mop 21
  • mop 20
  • mop 13
  • mop 19
  • mop 18
  • mop 16
  • mop 17
  • mop 15
  • mop 14
  • mop 12
  • mop 11
  • mop 10
  • mop 9
  • mop 8
  • mop 7
  • mop 6
  • mop 5
  • mop 4
  • mop 3
  • mop 2
  • mop 1


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs