Inhoud blog
  • over mezelf
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    liedjes die ik gezongen heb
  • hallelujah
  • duet chances are (hope floats)
  • just when i needed you most - dolly parton
  • love hurts - nazareth
  • in my daughter's eyes - martina mcbride
  • foolish games - jewel
  • the heart is blind
  • the climb
  • videoclip op youtube
  • one bud wiser
    Foto
    neem ook eens een kijkje naar :
  • suzan en julien (zij spelen accordeon)
  • gordon
  • liedjes die ik gezongen heb
  • when i dream
  • help me make it trough the night
  • my sister
  • somewhere between
  • every little thing
  • i think we're alone now
  • we belong
  • moonlight shadow
  • maartje's blog
    muziek en optredens
    25-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.over mezelf
    hey allemaal,

    ik ben een jonge moeder van 25 jaar, ik baat een krantenwinkel uit in herentals.
    en 1 van mijn grootste hobby is natuurlijk zingen.

    ik doe dit al  9 jaar. ik ben begonnen in een karaokebar in herentals en ben zo beland in de wereld met tal van optredens.
    ik doe dit enorm graag, maar zie het vooral als ontspanning.
    ik heb ook meegedaan aan verschillende wedstrijden, ben een paar keer in de halve finale geraakt, maar ik heb erna beseft dat dit niks
    voor mij was. geef mij maar heel veel optredens met gewone mensen die een goed optreden weten te apprecieren en die echt naar je willen luisteren.

    sinds kort werk ik ook samen met een steengoede artiest Gordon yvan, wij kunnen samen een avond vullen voor een schappelijke prijs,
    ambiance verzekerd, wij zingen zowel samen duetten als apart.

    mocht je ook een karaokeavond willen organiseren, 1 adres en dat is studio-animo-karaoke@hotmail.be, deze karaoke word begeleid door studio animo.

    voor de rest ben ik de zotte doos zelve, en 1 raad kan ik je meegeven :

    leef je leven, het leven is al kort genoeg

    25-01-2010 om 00:00 geschreven door maartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (17 Stemmen)


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs