Welkom op mijn blog!
Hallo iedereen,
Mijn naam is Lorane,
Ik ben 11jaar.
Dit is m'n blog,
reacties en berichtjes zijn hier altijd welkom,
en verder wens ik je veel leesplezier.
Groetjes,...

Bekijk ook volgende blogs:
zomaareenblog-betty.blogspot.com
www.bloggen.be/bodemullier
loranehuisdier.blogspot.com
lagottogorki.blogspot.com
Zeker eens doen!

favoriete sites
www.bloggen.be
www.spele.be
www.ketnet.be
www.een.be
www.stardoll.com
www.google.be  
Zoeken met Google


Een interessant adres?
Over mijzelf
Ik ben Lorane
Ik ben een vrouw en woon in Brussel (Belgie) en mijn beroep is voorlopig nog naar 't school gaan, ik ben immers nog geen 18.
Ik ben geboren op 29/11/1997 en ben nu dus 26 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: muziekschool, toneel, viool, tennis, en klassieke dans....

Wij zijn 2 lieve konijntjes...
Kom je ons knuffelen?

Twee lieve hondjes, schattig hé!

Hallo, wie wilt met
me spelen?



Lorane's blog!
welkom op deze blog, veel plezier met het lezen van de dingen die ik mee maak.
:p
13-03-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weer een leuke dag
Dag iedereen
Vandaag was het weer een zeer leuke dag. We hebben op school leuk geknutseld: we maakten een landschap met heuvels op. Het landschap van mij en m'n groepje is wel goed gelukt(al zeg ik het zelf). Morgen is het de laatste dag van juf Sofie (onze stagère) Ik heb de opdracht gekregen om een afscheidsliedje te schrijven, dat doe ik altijd. En dat geeft altijd een goed resultaat. Verder ben ik vandaag naar de muziekschool geweest.    O ja, de foto's van ons hondje en poesje komen er aan.

Tot gauw,
Groetjes, Lorane

13-03-2008 om 19:02 geschreven door Lorane  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
11-03-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.opnieuw een zeer leuke dag

Dag iedereen
Hoe is het ermee? Ik hoop dat jij ook zo'n leuke dag als mij hebt gehad. Het gaat nog altijd zeer goed met onze stagère, ze doet dat zeer goed hoor! Op school moesten we een soort van opstel schrijven. En opstellen schrijven is nu eenmaal mijn ding. Ik doe het gewoon graag. Ik ben daarnet nog naar de muziekschool geweest, we hebben volgende week een reeks van toetsen. Dat wordt leuk . Niet dus! Ik ga morgen al beginnen te studeren want dat is nodig! Zo moeilijk! We moeten zoveel weten. Maar de vorige toetsen waren goed dus deze toetsen zullen hopenlijk ook wel goed zijn. We hebben wel een leuk liedje gezongen daarnet het ging zo:
Nje kati, Njaberne katoeska, Nje kati njabernekatoi, Nje kati i njabernekatoeska, njabi itsoe, Njabernekatoi Hoi.
Je zal het wel opgemerkt hebben: dat liedje is in brabbeltaal (die taal bestaat gewoon niet)
Heb ik nog iets te vertellen? Even denken, diep denken O ja mama en ik gaan eens proberen een foto op deze blog te zetten. Waarschijnlijk zal dat in het weekend zijn.

Tot gauw,
Groetjes, Lorane  

11-03-2008 om 19:12 geschreven door Lorane  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
10-03-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vandaag een leuke dag.
Hallo iedereen
vandaag was het weer heel leuk op school. We krijgen voor een week een stagère als juf. Ze doet dat erg goed hoor! We zijn daarstraks met ons hondje Rhumbo naar de dierenarts geweest. De dierenarts heeft hem een spuitje gegeven. En op 31 Maart moeten we nog eens terug voor nog een spuitje. De dierenarts zei dat hij flink gegroeit is maar dat hij wel nog een beetje onder zijn gewicht zit. Verder gaat het overal zeer goed. Even denken, heb ik nog iets te vertellen?...Ja, mijn broer heeft nu ook een blog: www.bloggen.be/guyliansblog
zeker eens een kijkje nemen hoor! Nog iets te vertellen?...Neen ik denk dat ik niets meer te vertellen heb.

Tot gauw,
Groetjes, Lorane

P.S.: vergeet mijn poll niet in te vullen. (zie rechterkant blog)  

10-03-2008 om 20:43 geschreven door Lorane  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
07-03-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.super coole bosklassen!!

Hallo daar
Het was zeer leuk op bosklassen in Stoumont. Ik zal maar onmiddelijk beginnen met het verslag van de hele week.
MAANDAG: We vertrokken met de bus naar Stoumont. Toen we aankwamen vonden we de kamers maar vies en klein. daarstraks was hij nog altijd klein waar we hebben onze kamer wel wat properder gemaakt. We sliepen met 6 in een kamer, en onze kamer noemde "DE HERTEN". Na we alle spullen uitpakten en onze bedden maakten, maakten we een wandeling in het bos. Bergop, bergaf. Wat vermoeiend! 's Avonds schreven we de brieven naar onze ouders.
DINSDAG: s' Morgens om ongeveer half zeven werd ik wakker gemaakt door 2 van mijn kamergenoten. Er ligt sneeuw!!!!!!!!!!!!!!!!! Riepen ze. En ze hadden gelijk er lag op sommige plaatsen wel 25cm. Gaaf!! 's Morgens maakten we weer een wandeling, ten minste als je dat een wandeling kon noemen! We gooiden de hele tijd sneeuwballen naar elkaar. En mijn vriendinnen en ik maakten een sneeuwman. Maar één van de jongens heeft hem stuk gemaakt. In de namiddag speelden we een bosspel. Dat was een soort van stratego.
WOENSDAG: We gingen vandaag naar Comblain au pont. In de voormiddag gingen we naar de grotten. Mooi hoor! Overal stalagtieten en stalagmieten. In de namiddag stapten we naar de steengroeve van Comblain au pont. Voor we aan de steengroeve aankwamen moesten we ongeveer 5km stijle bergop doen. Dat was nog vermoeiender dan de wandeling van maandag.
DONDERDAG: In de voormiddag gingen we naar het museum van de watermolen en van de bakkerij. We kregen er veel interessante uitleg. In de namiddag gingen we naar een oud kasteel daar speelden we een schattenjacht. De gids van het kasteel vertelde ons mooie verhalen over de mensen die er vroeger woonden. En s' avonds was er een megacoole fuif We dansten tot half elf woehoe!!
VRIJDAG: kortom inpakken en wegwezen. We hebben ook nog een knutselwerkje gemaakt.
In de namiddag was ik erg blij dat ik mijn ouders terugzag. En natuurlijk was ik ook blij mijn huisdieren te zien.

Zo dit was mijn verslag van de supercoole bosklassen.

Tot gauw,
Groetjes, Lorane       

07-03-2008 om 17:26 geschreven door Lorane  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
02-03-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het is bijna zover
Hey iedereen
Yes, yes, yes, yes, yes!!!!!! Nog even en dan vertrekken we met de 3e graad op bosklas. Maandag dus. Ik kijk er enorm naar uit!!! Mijn vallies is bijna klaar we moeten allen nog maar alles in de vallies steken. We gaan op bosklassen naar Stoumont en euhmmmm... het wordt er zeer koud!!! brrrrrrrrrrrr!! Vrijdag zal ik jullie alles vertellen!! Bereid je voor op een leuk verhaal! 

Tot na de bosklas!
Groetjes, Lorane   

02-03-2008 om 15:40 geschreven door Lorane  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
29-02-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik ben zelden zo zenuwachtig geweest!!!!
Dag iedereen
Vor ik begin met de dagsbeschrijving van vandaag wil ik je even van iets op de hoogte brengen. Ik heb namelijk een paar nieuwe woorden uitgevonden: twanderhalve betekent 2 en een half, parmorgen betekent niet overmorgen maar de dag daarna, hotnikampofqmdluhmrta betekent IK BEN ZENUWACHTIG!!!!!! Ik ben natuurlijk zenuwachtig voor de bosklassen die parmorgen beginnen. HOE zal het er uitzien? WAT zullen we er allemaal doen? WANNEER zullen we moeten gaan slapen en opstaan? Duizende vragen gaan door me heen. hotnikampofqmdluhmrta!!!! Maar dan nu zal ik beginnen met de dagbeschrijving. In de voormiddag gingen we met de 3e graad naar een sportdag. Eerst deden we aan circusacts. Ik reed op een éénwieler!!!! Daarna dansten we eerst hip hop yeah ! Daarna de nieuwe trend: tecktonik. MOEILIJK!!!!! Na we dansten deden we aan een gevechtsport. Ik weet nu hoe je iemand moet wurgen!! GEVAARLIJK!!!!!!! Wees maar gerust als ik jou toevalg tegen kom op straat ga ik je niet wurgen hoor!!!!! In de namiddag zoals eelke vrijdagnamiddag turnden we. Het was dus een erg sportieve dag. 

Tot gauw,
Groetjes, Lorane

P.S.: hotnikampofqmdluhmrta   

29-02-2008 om 20:09 geschreven door Lorane  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
28-02-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vandaag een leuke dag.
Hey dag allemaal
't was vandaag weer een leuke dag, in de voormiddag zijn we naar de bibliotheek geweest, we gingen daar naartoe voor de jeugdboekenweek, iemand (een zekere Priska) vertelde ons een verhaal. En wat voor één! Het was en erg leuk verhaal. Na de kleine speeltijd kwam de politieagent op bezoek hij kwam ons uitleg geven over vandalisme. Een ernstige zaak hoor! In de namiddag vierden we de verjaardag van Paulien. Dat is één van mijn vriendinnen. Ze wordt 11 jaar. GELUKKIGE VERJAARDAG, PAULIEN!!!Maak er nog een heel fijne dag van! 
Als laatste  moesten we uiteindelijk tekenen. We moesten iemand van de klas tekenen. Maar ik niet!!! Ik moest voor model spelen. De kinderen tekende mij op hun blad. Ik ging daarnet nog naar de muziekschool en nu, nu zit ik achter mijn computer.

Tot gauw,
Groetjes, Lorane

P.S.: We gaan volgende week met de school op bosklas dat wordt reuzetof!!   

28-02-2008 om 18:27 geschreven door Lorane  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
23-02-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zaterdag

Yow iedereen
Vandaag was het weeral een leuke dag. Maar eerst: de Geweldige Ouder fuif van gisteren was te max Bo, Elena en Annabelle mijn vriendinnen waren er ook. We steelden de show. We mochten zelfs even achter de D.J. staan. Het was dus een erg toffe avond. Ik ging wel als eerste naar huis. Mijn mama voelde zich niet goed . Op weg van huis moest ze overgeven. Maar niet kort daarna vertrokken mijn vriendinnen ook. Maar dan nu over de voorbije dag: een zeer leuke dag, zoals altijd is zaterdag sportdag om 10u30 klassieke dans. En om 14u00 tennis. We zijn met ons hondje (Rhumbo) een heel lange wandeling gaan doen. Helemaal totaan de supermarkt. En dan nog eens naar de beenhouwer. En toen kwamen we meter tegen. Ik mocht samen met Rhumbo een ritje maken in haar nieuwe auto. Maar dat was niet zomaar een auto. Het was een BMW X5 dat is een soort jeep. Ze mag die jeep wel niet houden, ze leent hem voor dit weekend. Gelukkig heeft Rhumbo niet geplast in de auto!!!!!!

Tot gauw ,
Groetjes, Lorane     

23-02-2008 om 19:58 geschreven door Lorane  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
22-02-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weer een leuke dag

Jow iedereen
Een feine dag gehad
Ik alvast wel Op school hadden we wel een toets W.O. de ontdekkingsreizigers.
Ik vond dat het wel redelijk goed ging. We hadden ook zedenleer vandaag. Daarin speelde we kwartet. In de namiddag deden we twee uur aan turnen, eerst voetbalden we daarna hadden net zoals vorige week toets springtouwen. Dat ging ook goed. Bij het voetballen denk ik dat onze groep gewonnen heeft. Met hoeveel weet ik wel niet meer. Verder: straks gaan we naar de Geweldige Ouder fuif. Die wordt georganiseert door onze school. Je zou zeggen: dat is alleen maar voor ouders, maar nee, de kinderen mogen ook komen. Of de fuif swingend was, weet ik je morgen te vertellen

Tot gauw,
Groetjes, Lorane  

22-02-2008 om 19:28 geschreven door Lorane  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
21-02-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weer even lang geleden
Hallo allemaal
Het is weer even lang geleden, ik had geen tijd sorry!!! Je vraagt je zeker af wat ik vandaag gedaan heb? Wel hier is m'n klein verslagje:
Vandaag was het erg leuk op school. Ik weet niet alles meer maar ik weet wel nog dat we wiskunde hebben gedaan dat was wel eventjes saai ; 3x4,6= 8x7,8=       
Maar het leuke gedeelte van de dag was natuurlijk het knutselen in de namiddag. We moesten allen een paar tijdschriften meebrengen en daarmee een kalender maken. Dat ging zo: We tekende één van de vier sezoenen op ons blad, dan scheurde we de nodige kleuren om de tekening in te kleuren uit het tijdschrift. Ik hoop dat je het een beetje snapt Druk anders maar op reageer en dan zal ik je het eens persoonlijk uitleggen. Ik ben vandaag ook naar de muziekschool geweest do re mi fa sol la si do. We moesten een moeilijke oefening maken: de voortekens van re,fa,la groot vinden, als je geen noteleer doet zal je dat wel niet begrijpen. 
Verder: alles gaat goed met onze kleine vriend(ons hondje)die is nu even druk bezig met het onderzoeken van de kussen. Waar die beesten zich toch mee kunnen bezig houden

Tot gauw,
Groetjes, Lorane

P.S. hopelijk heb ik de komende dagen wat meer tijd.

21-02-2008 om 19:02 geschreven door Lorane  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
17-02-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een beetje algemeen

Hey daar ,
Sorry! Ik kon gisteren weer niet op m'n blog, je moet begrijpen: DAT HONDJE IS ZO LIEF
Ik vind het dan ook moeilijk om even hem te moeten missen. Maar verder: vandaag zijn we naar de dierenwinkel geweest en we hebben daar een jasje voor voor Rhumbo gekocht. Want elke keer als we met hem buitengaan trild hij van de kou. We zijn ook naar een meubelwinkel gegaan. Dat NOOIT meer! Die winkel was bijna even groot als het koningklijk paleis!

Tot gauw,
Groetjes, Lorane

17-02-2008 om 21:08 geschreven door Lorane  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
15-02-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vrijdag

Dag iedereen ,
Hier ben ik weer! Vandaag was het weer een zeer leuke dag. De eerste twee lesuren verbeterde we ons huiswerk samen met onze juf: juffrouw Katrien. Ons huiswerk was een heel bundeltje, en ik maakte maar enkele foutjes. Na de kleine speeltijd hadden we twee uur turnen. Het ging vandaag over springtouwen. Op het einde van de les hadden we een toets. Die toets is wel tamelijk goed gegaan, want ik ben nooit gestruikeld over het touw. Na de turnles gingen we gaan eten. Vandaag schafte de pot: RIJST MET KIP. En ik moet toegeven het was wel erg lekker.
In de namiddag hadden we zedenleer en godsdienst. 't Was een beetje een specialeke. We hebben samen een knutselwerkje gemaakt, de kinderen van Godsdienst en Zedeleer dus. We moesten een mozaiek maken. En dat ging redelijk goed!

Tot gauw.
Groetjes, Lorane       

15-02-2008 om 17:40 geschreven door Lorane  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
14-02-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lang geleden!
Dag Bloggers ,
Het is lang geleden dat ik nog op m'n blog ben geweest. Een pupy is veel werk hoor. Maar ik zal vanaf morgen weer proberen iedere dag iets op m'n blog te zetten.

Tot gauw!
Groetjes, Lorane

14-02-2008 om 19:00 geschreven door Lorane  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
10-02-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zondag

Yes!!!!
We zijn vandaag terug naar de dierenwinkel gegaan, en we hebben het lieve hondje van gisteren gekocht!
Je zal misschien wel denken: hoe zielig dat komt van een dierenwinkel! Maar hij zat daar nog maar net. Hij wordt deze week 8 weken en z'n naam is Rhumbo. En zoals je misschien al las in het vorig berichtje: Het is een klein poedeltreutje met een licht bruine kleur, En het is een echt schoothondje. Hij voelt zich wel nog wat onwennig maar dat is normaal. Onze poes gromt er wel naar. Maar dat zal wel goedkomen!  

Groetjes, Lorane  

10-02-2008 om 00:00 geschreven door Lorane  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
09-02-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zaterdag
Hey iedereen,
Vandaag was het weer super de max!!! We zijn naar de dierenwinkel geweest, en ik mocht een hondje vastpakken. Het was een dwergpoedelreutje en het was zo schattig !!! Morgen gaan we misschien terug!!!
En misschien, heel misschien gaan we het kopen. Deze avond gaan we waarschijnlijk nog MONOPOLY of RISK spelen. De uitslagen krijgen jullie zeker morgen!!!

Groetjes, Lorane

09-02-2008 om 19:10 geschreven door Lorane  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vrijdag 09-02-2008
Sorry !!!!
Ik was gisteren vergeten iets op m'n blog te schrijven, dan zal ik dat nu maar doen.
Gisteren ben ik naar de pupy van m'n beste vriendin gaan kijken, die is zo lief !!!!!! Volgende week krijgt ze hem eindelijk mee naar huis! Voor derest niets speciaals gebeurt eigenlijk, ik kan je wel zeggen dat we naar een restaurant geweest zijn. We zijn naar het restaurant de Krebbe geweest. Daar maken ze heerlijke spaghetti's!!!! En nu zou ik eigenlijk van de computer moeten want mijn poes vraagt om een beetje aandacht.

Groetjes, Lorane  

09-02-2008 om 10:25 geschreven door Lorane  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
07-02-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dagbeschrijving woensdag+donderdag

Hey iedereen!
ik had gisteren al vertelt dat ik bij m'n beste vriendin bleef slapen, en ondertussen ben ik al weer thuis.
Morgen ga ik wel nog eens naar haar om samen naar de pupy te gaan kijken die ze bijna krijgt.
Ik ben benieuwd hoeveel hij gegroeit is!!!!!!!!!
Maar dan nu het verslagje van de overnachting:
Woensdagnamidag: Supertof! ! We zijn naar de film "THE WATER HORSE" gaan kijken, en ik raad je aan om dat zeker ook te doen. Die film is echt de moeite waard!
Donderdag: ook weeral super de max! ! We zijn in de voormiddag gaan zwemmen, alowel dat we niet zoveel gezwommen hebben maar wel veel gespeelt. Na het zwemmen hebben we boterkoekjes gebakken, ik voel de smaak nog steeds in m'n mond: die koekjes waren heerlijk! !
Verder hebben we ook detective gespeeld, dat was een vreemde zaak! In de wei achter mijn beste vriendins tuin lagen allemaal voerbakjes voor katjes we hebben er 16 gevonden. Uiteindelijk bleek dat ze uit de pusicat kwamen (dat is een kattenclub)

Groetjes, Lorane   

07-02-2008 om 19:12 geschreven door Lorane  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
06-02-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.joepie!!!!
Dag iedereen,
joepie! Ik blijf vandaag bij mijn  beste vriendin gaan slapen, ik ben nu al bij haar
straks gaan we naar de bioscoop.

P.S. kijk ook eens op de blog van mijn beste vriendin: www.bloggen.be/bodemullier
groetjes, Lorane

06-02-2008 om 12:56 geschreven door Lorane  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
05-02-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dagbeschrijving 05-02-2008

Hey allemaal
Ik ben wat laat vandaag, ik kan er echt niets aan doen hoor.
Mijn broer zat de hele tijd op de computer.
Maar goed hier is m'n verslagje:
Vandaag ben ik naar de bureau van papa gegaan die bureau is nog maar nieuw dus mijn broer en ik richtten onze kamer nog wat in als dat gebeurt was zat mijn broer dus de hele tijd op de computer. Ik verveelde me rot!

Groetjes, Lorane

05-02-2008 om 19:12 geschreven door Lorane  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
04-02-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag ardennen

Dag beste bloggers ,
gisteren heb ik niets op m'n blog geschreven omdat ik natuurlijk in de ardennen zat. Dit is m'n klein verslagje:
Zaterdagavond : het was al heel laat als we aankwamen in het hotel, we aten snel nog iets en kropen toen onder de lakens.
Zondag : er lag zondag veel sneeuw we hebben een sneeuwman proberen te maken maar dat ging niet zo goed. 's Avonds gingen we gaan bowlen.
Maandag : inpakken en weg wezen!
Algemeen: super tof! Vooral omdat de eigenaars van het hotel een zeer lieve hond hebben. die hond liep voordurend rond in de eetzaal!

Groetjes, Lorane  
  

04-02-2008 om 16:26 geschreven door Lorane  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

Welkom op mijn blog!

iedereen een fijn
carnaval toegewenst!
GENIET VAN DE
VAKANTIE!!!


Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 

Heb jij ook een blog?
Laat het mij weten!
Dan zet ik misschien wel
een link naar jouw blog.


Rondvraag / Poll
Welke huisdieren heb jij?
hond
poes
konijn
hamster
cavia
vogel
vis
schildpad
kip/haan
paard
koe
geit
schaap
varken
eend
gans
zwaan
reptielen
ezel
geen
Bekijk resultaat


Gastenboek

Schrijf een berichtje in mijn Gastenboek!!




Archief per maand
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008



    Even genieten van dit
    Lief hondje...



    Snurk, snurk,
    lekker uitslapen...


    Hallo, ik ben een
    zeer lief hondje!! 
     


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs