vragen over beauty fashion of life of onlangs wat meegemaakt mail me

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

Inhoud blog
  • hoi sorry
  • boek: girl online
  • nagellak testen
  • natural make up
  • winactie!!!
  • winactie
  • jeeuj happy
  • boek: girl online
  • spuitje
  • 25-4-2015
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    mijn agenda voor de komende week

    hier ziet u dingen die ik deze week nog ga doen

    Categorieën
  • DIT BOEK MOET JE HEBBEN (2)
  • HOI LIPSTICKGIRLS (4)
  • winnactie (1)
  • Foto
    kisses & hugs lipstickgirl
    Over mijzelf
    Ik ben jana vanhulle, en gebruik soms ook wel de schuilnaam lipstickgirl.
    Ik ben een vrouw en woon in vlaams brabant (belgie) en mijn beroep is school .
    Ik ben geboren op 04/10/2000 en ben nu dus 23 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: bloggen.
    Ik ben jana ik ben 14 en ik blogg voor de allereerste keer in mijn leven over fashion beauty and life style Ik heb de n
    Zoeken met Google


    lipstick land
    beauty fashion life style and more
    26-04-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.spuitje
    Ik kreeg vorige week woensdag een spuitje en nu doet mijn arm pijn hij blijft maar pijn doen Stome kud arm

    26-04-2015 om 11:07 geschreven door lipstickgirl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-04-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.25-4-2015
    Ik ben echt moe maar ik wou nog in mijn nieuwe blog schrijfen 
    Vandaag was best wel een zware dag eerst naar een outlet dan gaan eten en een paar uur later weer gaan eten 
    Ik heb van mijn vader een nieuw boek gekregen hij heet girl online het is een leuk boek maar ik vertel julie morgen wel meer want ik ben echt vreselijk moe nu 
    Slaapel iedereen 
    Kisses & hugs 
    Lipstickgirl
            Xxx

    25-04-2015 om 23:15 geschreven door lipstickgirl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    post een leuke foto van jou met je huisdier naar mij en wie weet komt hij op de site

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.


    Rondvraag / Poll
    welk item zou je het liefste willen krijgen
    een selfie stick photo time!
    een leuk tijdschrift niets boven lekker lezen
    nagelakje nails time!!
    anders
    Bekijk resultaat


    Rondvraag / Poll
    wat is you favo liedje
    i want you to know zedd ft selena gomez
    kelly clarkson heartbeat song
    omi chearleader
    anders
    Bekijk resultaat


    Rondvraag / Poll
    welke youtuber vinden julie het leukst?
    beautygloss
    beautylab
    beautynezz
    girlsworld problems
    teske de shepper
    rutger
    de filmfabriek
    melanie de seadeleer
    thekelvinvlog
    knolpower
    andere
    Bekijk resultaat


    Blog als favoriet !


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.




    heb jij nog vragen over de pubertijd, beauty mode lifstyle of wat dan ook stel hem hier
  • hulp
  • problem

    Druk op onderstaande knop om je vraag in te sturen


    sosial media
  • bloggen.be
  • jana vanhulle

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    {TITEL_VRIJE_ZONE}


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs